Ik zou de PS2 alleen al halen voor de aankomende games God of War 2, Okami, FF XII en Rogue Galaxy, stuk voor stuk toppertjes van formaat. Verder kent de PS2 de meest diverse en beste games in mijn ogen, van elke genre zijn er zo 4 games te noemen. Sony blijft de PS2 maar supporten, iets wat we niet van MS en Nintendo kunnen zeggen. Ik zou zeggen bekijk de winkelschappen en je zult zien hoe mager het aanbod van de twee laatst genoemde consoles zijnquote:Op donderdag 21 december 2006 18:13 schreef grizegrijn het volgende:
Hoop reacties ineensIk denk dat ik er toch voor ga dan. Voor spellen houd ik vooral van race games zoals Need for speed e.d. (Grand Turismo 4 zit erbij bij de Media Markt in Rotterdam en dat lijkt me ook wel een tof spel) en adventure games zoals Tomb Raider.
In princiepe kan ik die spellen ook wel op PC spelen wat ik nu ook al doe, maar mn grafische kaart begint ook al flink te verouderen en kan nieuwere spellen niet meer spelen. Daarom wilde ik ook graag een console erbij.
Wii lijkt me ook wel gaaf, maar het is niet zo wat ik bedoel.
Je vergeet het nieuwste Tomb Raider deel nog, die voorlopig alleen nog maar op de PS2, PSP en PC komtquote:Op donderdag 21 december 2006 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zou de PS2 alleen al halen voor de aankomende games God of War 2, Okami, FF XII en Rogue Galaxy, stuk voor stuk toppertjes van formaat. Verder kent de PS2 de meest diverse en beste games in mijn ogen, van elke genre zijn er zo 4 games te noemen. Sony blijft de PS2 maar supporten, iets wat we niet van MS en Nintendo kunnen zeggen. Ik zou zeggen bekijk de winkelschappen en je zult zien hoe mager het aanbod van de twee laatst genoemde consoles zijn
Zijn dit soort praktijken toegestaan op forums ?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:56 schreef ivosnivo het volgende:
-knip-
Wel als je geïmporteerde spellen wil spelen. Zelf ken ik enkele mensen met een omgebouwde PS2 met legale importspellen (en echt, ik heb geen kopieën gezien!)quote:Op donderdag 21 december 2006 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zijn dit soort praktijken toegestaan op forums ?![]()
Heb je die filmpjes niet gezien van hoe PS1 & PS2 games erop de PS3 uitzien? Blokkerig als mozaïek! Zie youtube.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wachten en een playstation 3 kopen dit is/word weer de beste console van de eerst komende jaren...
(net als dat de playstation 1 en 2 dit in hun tijd ook waren/zijn)
Ja dat krijg je als je een hdtv hebt. Anders wil ik een linkje van je.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb je die filmpjes niet gezien van hoe PS1 & PS2 games erop de PS3 uitzien? Blokkerig als mozaïek! Zie youtube.
Ik reis veel voor werk... vlieg veel, zit veel op luchthavens te wachten... dus dan issie wel erg ok om te hebben. Maar als ik thuis ben... inderdaad, laagje stofquote:
Waarom was het een slechte tip? Het is een winkel die het verkoopt. Ik vind het zelf ook wel apart dat dit legaal gebeurt. Of is het weggehaald omdat het als reclame zou kunnen worden gezien?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:56 schreef ivosnivo het volgende:
-Edit: Slechte tip-
Lees onze policy maar.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:29 schreef ivosnivo het volgende:
Waarom was het een slechte tip? Het is een winkel die het verkoopt. Ik vind het zelf ook wel apart dat dit legaal gebeurt. Of is het weggehaald omdat het als reclame zou kunnen worden gezien?
Veel RPG's worden niet gereleased hier in EU.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef NvM het volgende:
Waarom moet ze meteen een omgebouwde PS2 om te importeren? Er zijn genoeg goede spellen uit in Europa die ze kan spelen!
HIERquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je een hdtv hebt. Anders wil ik een linkje van je.
Verder wel gewoon kopen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |