quote:Op donderdag 21 december 2006 15:41 schreef Sokolsky het volgende:
Lord of War was dan ook van vorig jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was wel een beetje een afknapperIk houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
Klopt, ik heb ook vrij veel in de categorie 8 of 8+. Was een prima jaar.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het wel een goed jaar eigenlijk. Niet zo veel films die me echt wegbliezen, maar wel heel erg veel films die daar net onderzaten. Ik vind het jammer dat ik geen 25 films in een top 10 kan zetten, ik weet ook niet echt goed hoe ik er aan moet beginnen.
Wacht maar af, die komt er nog vaak genoeg tussen te staan.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:03 schreef Stranger het volgende:
Wel leuk, bij IMDB staat 'The Departed' met bijna 50% van de stemmen op nummer één, terwijl ie hier pas in één lijstje, op nummer 5 terug te zien is
Dus na twintig minuten kun jij een goed gefundeerd oordeel geven?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:15 schreef MissMatch het volgende:
The Wicker Man was echt een boutfilm. Maar dat vond ik ook van V for Vendetta, terwijl een aardig deel van de mensen hier daar toch anders over denkt. Ik vond 'm van zo'n tenenkormmend pseudofilosofisch-geneuzel gehalte dat ik na twintig minuten de bioscoop heb verlaten.
Na 20 minuten al, dan moet de film nog "beginnen"quote:Op donderdag 21 december 2006 16:15 schreef MissMatch het volgende:
The Wicker Man was echt een boutfilm. Maar dat vond ik ook van V for Vendetta, terwijl een aardig deel van de mensen hier daar toch anders over denkt. Ik vond 'm van zo'n tenenkormmend pseudofilosofisch-geneuzel gehalte dat ik na twintig minuten de bioscoop heb verlaten.
Ik voel me tegenwoordig zo oud bij die Tony Scott-films.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:20 schreef BwennieBren het volgende:
Weinig van jullie dus Deja Vu nog gezien? Vond ik echt wel goeie film net zoals Children of Men. The Decent vond ik weer een boutfilm maar gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak
Nee. Maar dat gaf mij wel tijd genoeg om voor mezelf te beslissen dat ik het een domme film vond. Toen de hoofdpersoon een eitje ging bakken voor Portman en haar uitnodigde samen met hem naar zijn lievelingsfilm te kijken, had ik het gehad.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:22 schreef Sokolsky het volgende:
Dus na twintig minuten kun jij een goed gefundeerd oordeel geven?
Sok ik ben oud, en ik heb me toch vermaakt met die filmquote:Op donderdag 21 december 2006 16:23 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik voel me tegenwoordig zo oud bij die Tony Scott-films.
Ja ik beschik over veel fantasiequote:Op donderdag 21 december 2006 16:43 schreef Sokolsky het volgende:
Maar jij bent nog jong van geest. Ik heb bij die films echt het idee dat ik het allemaal niet meer kan bijhouden
Een vijf voor Scary Movie. Een vier voor Lucky number Slevin (al is het maar om de rampzalig gekozen titel)quote:Op donderdag 21 december 2006 17:44 schreef -skippybal- het volgende:
Scary movie boven Lucky Number Slevin zetten![]()
Ik had toch wel gedacht dat je die bij de kutfilms zou plaatsen.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:25 schreef Doff het volgende:
[...]
En dan nog een film waarvan ik echt niet weet wat ik er mee aan moet:Perfume, The Story of a Murderer
[...]
Even edittenquote:Op donderdag 21 december 2006 15:34 schreef Falco het volgende:
Ik maak een top vijf
1 United 93
2 Zwartboek
3 Borat
4 13 (Tzameti)
5 Me and you and everyone we know
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |