quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:41 schreef Roi het volgende:
Damn, ik leer van dielol glitch am totalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:47 schreef Freezor het volgende:
Help! Ik kan in de 8e dungeon de big key niet vinden. Kan iemand me een HINT geven waar die is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]Ai, wat is die sneaky zeg. Stom dat ik daar niet beter gekeken heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Something for your mind, your body and your soul.
kijken welke kamers je nog niet hebt gehad en daar heen gaan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:45 schreef smash789 het volgende:
Kan iemand mij helpen? Wat moet ik doen nadat ik het 3e aapje heb bevrijdt in de Forest Temple?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:26 schreef Roi het volgende:
wtfNeehee, je moet gewoon ontwijken en je zwaard gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:26 schreef Roi het volgende:
wtfRoi, je bakt er gewoon niks van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zelf de josti-gamer met gemak langs komt blijf jij vastzitten![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Neehee, je moet gewoon ontwijken en je zwaard gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Neehee, je moet gewoon ontwijken en je zwaard gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu ga ik ff op tijd saven, zodat ik niet weer een heel stuk opnieuw hoef te doen zoals daarnet 2x
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
Ok de 2e keer dat ik het probeer lukt het zoquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Roi, je bakt er gewoon niks van!
Waar zelf de josti-gamer met gemak langs komt blijf jij vastzitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:04 schreef MilaNL het volgende:
pfffff ik zit nu al 2 uur bij hetzelfde stuk. Kan iemand me misdchien ff helpen...Zoals ik al eerder heb gezegd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je dat het veel leuker is om het zelf te doen dan alles voorgekauwd te krijgenquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:14 schreef MilaNL het volgende:
Ma .. Ma.. WTF HET IS ME GEWOON GELUKT
hoe bestaat t zeg.
Ja poorten waren open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
duurt wel 15x zo lang. Ik snap echt niet hoe je in 40 uur dat spel kan uitspelen hoor. Dan doe je toch iets niet goed. Gebruik je walkthrough of skip je filmpjes ofzo?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zie je dat het veel leuker is om het zelf te doen dan alles voorgekauwd te krijgen
nee je gaat als 1 razende gek recht door je missies heen zonder aandacht te schenken aan je omgeving...quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:16 schreef MilaNL het volgende:
[..]
duurt wel 15x zo lang. Ik snap echt niet hoe je in 40 uur dat spel kan uitspelen hoor. Dan doe je toch iets niet goed. Gebruik je walkthrough of skip je filmpjes ofzo?
Tuurlijk niet. Ik heb gewoon vrijwel alleen door dungeons heen gelopen, heb vrij weinig side quests gedaan of gezocht naar Pieces of Heart. Gisteren #7, meteen daarna #8 en vandaag de laatste skill gehaald en gelijk door #9 heengelopen. Ik had alleen niet echt verwacht dat ik gelijk na #7 de volgende dungeon zou inlopen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:16 schreef MilaNL het volgende:
[..]
duurt wel 15x zo lang. Ik snap echt niet hoe je in 40 uur dat spel kan uitspelen hoor. Dan doe je toch iets niet goed. Gebruik je walkthrough of skip je filmpjes ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyone?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik heb gewoon vrijwel alleen door dungeons heen gelopen, heb vrij weinig side quests gedaan of gezocht naar Pieces of Heart. Gisteren #7, meteen daarna #8 en vandaag de laatste skill gehaald en gelijk door #9 heengelopen. Ik had alleen niet echt verwacht dat ik gelijk na #7 de volgende dungeon zou inlopen.Ik heb 30 uur op de teller en nog steeds geen dungeon 4 in zicht, ik heb nog teveel dingen die ik eerst wil doen en als ik door ren dan vergeet ik dingen en dat wil ik niet. Heb net geld gedoneerd in Kariko en nu kan ik vast weer leuke nieuwe dingen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:40 schreef L_auteur het volgende:
Ik sta vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyone?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:04 schreef MilaNL het volgende:
pfffff ik zit nu al 2 uur bij hetzelfde stuk. Kan iemand me misdchien ff helpen...Ik snap niet hoe mensen dat niét in één keer kunnen halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is het op de Wii zoveel moeilijker dan op de Cube?
Sowieso viel me de moeilijkheidsgraad op de Cube erg tegen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:09 schreef Chanty87 het volgende:
Uitgespeeld... 41,5 uur.*eens* Vond het een tegenvaller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |