quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kar verhaal:hehe eindelijk voor bij, maar wat was het fokking irritant, ik kan gewoon niet goed met de boog omgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:09 schreef kipknots het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nvm, had over MMarsu's post heen gelezen.thnx, tis gelukt !
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.38 uur gehad; we zijn d'r bijna
シ
Ik ook! Allemaal leuk en aardig allemaal dat spel dat eromheen zit maar ik wil vissen! (Ik ben semi serieus).quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:32 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb 't spel net een paar dagen en zit in een dungeon waar ik apen moet bevrijden. Ik ben benieuwd wanneer je met 'm kano naar de visvijver kunt ?![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:52 schreef Chanty87 het volgende:
Pfoe,Op dat punt ben ik nu dus ook, maar ik wil hem helemaal niet uitspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.38 uur gehad; we zijn d'r bijna![]()
Na de derde dungeon kun je naar het vismeertje toe!quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:44 schreef deedeetee het volgende:
Feli ensow maarre hoe zit nu met dat viswater![]()
Thnx, en hoeveel keer moet ik dan eerst light tears zoeken voor het zover is ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Na de derde dungeon kun je naar het vismeertje toe!
Ik vond het einde zwaar tegenvallen, had wel iets meer verwacht dan alleen dat stukje met Midna.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:24 schreef Catch_me het volgende:
Net uitgespeeld, 37 uur op de teller. Laatste gevechten waren erg leuk en het einde zelf ook
a 60 euroquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Bart Smit heeft Zelda nog op voorraad, gewoon online bestellen.![]()
Dat is heel fijn maar je schiet er niet veel mee op als ze het spel niet meer hebbenquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik ook! Allemaal leuk en aardig allemaal dat spel dat eromheen zit maar ik wil vissen! (Ik ben semi serieus).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Something for your mind, your body and your soul.
Zelda isquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:47 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Tja, keuzes he. Maar Zelda is de 60 euro meer dan waard.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door kipknots op 23-12-2006 01:06:00 ]
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:00 schreef kipknots het volgende:
De miniboss van dungeon 6 was tof! Ik hoop dat je meer van dat soort gevechten in het spel krijgt.![]()
De lokatie van de dungeon zelf was ook erg ok.
anyway, zo'n 37 uur nu en begin net met dungeon 7.Ik zit op 35 uur en ben bij net voor de 4de tempel. Doe meer sight seeing en vissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:52 schreef Chanty87 het volgende:
Pfoe,Hoe kun je nu blij zijn wanneer je 1 van de mooiste spellen al bijna hebt uitgespeeld?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.38 uur gehad; we zijn d'r bijnaLearn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |