Ach, welnee. Eenduidigheid genoeg. Die tweede 'e' in het woord is slechts voor de ongeletterden. Zulks is eenvoudig te deduceren door de etymologie van een en ander niet uit het oog te verliezenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Helaas, ik zal je toch moeten corrigeren, er is geen eenduidigheid in deze.
Mensen die dom zijn en daarom stoer doenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:21 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die slim zijn en daarom stoer doen
Kort samengevat:quote:Op donderdag 21 december 2006 14:22 schreef BasEnAad het volgende:
Mensen die dom zijn en daarom stoer doen
![]()
Hij vraagt eromquote:
Serieus op mijn reply reagerenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Mensen die dom zijn en daarom stoer doen
![]()
Hoi!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Serieus op mijn reply reageren
Klopt. Het is een beetje komkommertijd hierquote:Op donderdag 21 december 2006 14:31 schreef Originele_Naam het volgende:
Jij hebt ook niks te doen Catbert
That's right!!! Live that dream!!! You go girl!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 15:41 schreef Relneger18 het volgende:
Nog erger zijn mensen die DENKEN dat ze alles weten maar waarbij ik dmv een paar woorden hen verbaal de grond in ram.
Doe eens?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:41 schreef Relneger18 het volgende:
Nog erger zijn mensen die DENKEN dat ze alles weten maar waarbij ik dmv een paar woorden hen verbaal de grond in ram.
Ja doe eens, ik denk weet dat ik alles weet, kom maar opquote:
dan moet je wel foute feiten gaan uitkramen.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:26 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ja doe eens, ik denk weet dat ik alles weet, kom maar op
Die zijn juist leuk! Altijd goed materiaal om mn (ochtend)humeur op af te reageren...quote:Op donderdag 21 december 2006 15:41 schreef Relneger18 het volgende:
Maarreh; TS; komt jouw plotselinge frustratie over dat soort mensen voort uit een belevenis die je hebt meegemaakt offe?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:52 schreef Soli het volgende:
of het overmatig gebruiken van spreekwoorden en gezegdes
iehl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |