Ah, klinkt wel leuk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:30 schreef Licko het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/31491359
Hoop het wel ! Heb ze nog nooit live gezien...quote:
Ik ook nog niet. HMH is niet de beste zaal, maar niet onaardig vind ik.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:06 schreef Lethe het volgende:
[..]
Hoop het wel ! Heb ze nog nooit live gezien...
Maar komt vast goed!
Hoeveel nummers speelden ze in Paradiso? Ben bang dat t niet al te lang gaat durenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. HMH is niet de beste zaal, maar niet onaardig vind ik.
al JOU leuke bandjes?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:14 schreef Leonos het volgende:
Goover, je post in al mijn leuke bandjes topics
stiekem hoop ik daarop want ik sta de volgende ochtend om half 9 voor de klasquote:Op maandag 26 februari 2007 16:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoeveel nummers speelden ze in Paradiso? Ben bang dat t niet al te lang gaat duren![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
stiekem hoop ik daarop want ik sta de volgende ochtend om half 9 voor de klas.
In de HMH verwacht ik wel minstens 5 kwartier eigenlijk... Heb zelden mee gemaakt dat er korter gespeeld werdt daar. Behalve toen er bier over het mengpaneel heen ging (Limp Bizkit van een tijd geleden)quote:Op maandag 26 februari 2007 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
stiekem hoop ik daarop want ik sta de volgende ochtend om half 9 voor de klas.
Zelfstandig werkenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoe langer, hoe beter toch! Dan laat je ze maar eerst een uurtje buitenspelen sochtends
Klopt, maar ik weet niet wat beter is bij een concertkater.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:24 schreef Leonos het volgende:
Dan is buitenspelen toch leuker voor die kindjes.
Ze zijn 17quote:Op maandag 26 februari 2007 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoe langer, hoe beter toch! Dan laat je ze maar eerst een uurtje buitenspelen sochtends
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |