we hebben toch nooit echt problemen gehad met de treinquote:Op zondag 4 maart 2007 21:34 schreef n0r het volgende:
Ik heb er echt fucking veel zin in
Ik moet ook helemaal terug naar brabant met de trein.
2e keer in 1 maand in Utrecht stranden zonder vertrekkende treinen lijkt me niet echt strak
je pa dan wakker bellen vind ik nog wel het kutstequote:Op maandag 5 maart 2007 11:46 schreef n0r het volgende:
Ja 2 keer op een ijskoud station Utrecht vastzitten zuigt
Het kán ook voor ¤3 oid, dan moet je wel ff ergens heen gaan met de metro en terug, en het kaartje bewaren en inleverenquote:Op maandag 5 maart 2007 11:52 schreef Damzkieee het volgende:
Met de auto toch het handigst, mooi vlakbij parkeren (a 9,- dat wel) maar je weet vrijwel zeker dat je ook nog thuis komt
dat is wel zo, maar ik heb geen zin dan nog naar eindhoven te rijdenquote:Op maandag 5 maart 2007 11:52 schreef Damzkieee het volgende:
Met de auto toch het handigst, mooi vlakbij parkeren (a 9,- dat wel) maar je weet vrijwel zeker dat je ook nog thuis komt
quote:Op maandag 5 maart 2007 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Beetje jammer dat ik geen rijbewijs heb.
Vrij groot voordeel ja, als je ouders het betalenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:16 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
Zonde! Ik ben zo snel mogelijk gaan lessen, ok voordeel was dat paps en mams vonden dat het bij mijn opvoeding hoorde en dus t/m 1e examen gingen betalen. Ik haalde het in 1 keer.
Maar goed ontopic!
Wij parkeren ook altijd in zo een garage daar ergens, kost je paar euro, maar vaak zijn we wel met 4 of 5 man dus dan is dat makkelijk de moeite waard.
in paradiso was het ik denk 40% Hot Fuss- 60% Sam´s Townquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:23 schreef Licko het volgende:
jah heb er wel zin in
hopelijk wordt er ook veel gespeeld van hot fuss![]()
ah, alhoewel sam's town ook wel relaxed is, hoop ik toch op meer van hot fussquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
in paradiso was het ik denk 40% Hot Fuss- 60% Sam´s Town
hmm, twijfelgeval. ik wíl wel jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:39 schreef MaJo het volgende:
Van Hot Fuss verwacht ik Jenny was a Friend of Mine, Mr Brightside, Somebody told me, All these things I've done en Indie Rock n Roll (die speelden ze ook in Paradiso). Van Sam's Town spelen ze ongeveer de eerste 9 nummers allemaal
Heb er zin in
Lien, zie je dat iemand hierboven kaartjes aanbiedt?
Oiquote:
ja, om dezelfde reden als waarom ik geen kaartje heb gekocht toen het nog gewoon in de vvk wasquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
OiEerst miepen dat je niet gaat en dan wordt de mogelijkheid geboden en twijfel je
Omdat je ze al gezien hebt en het best duur is en in de HMH is?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, om dezelfde reden als waarom ik geen kaartje heb gekocht toen het nog gewoon in de vvk was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |