Tsja, hun eigen doelgroep (dierenvriendjes en vegetariers) heeft een absurde kijk op de bio-industrie.quote:Opmerkelijk noemt Wakker Dier de consumptie van varkensvlees. "Vreemd genoeg wordt varkensvlees van onverdoofd gecastreerde biggen enerzijds verafschuwd maar anderzijds is het de meest gegeten diersoort in de kerstmaand."
euh kijk naar de basis van het nederlands voedsel, das zo'n beetje alleen maar varkensvlees. rundvlees en lamsvlees zijn voor de echt nederlandse keuken eigenlijk extreem bijzonder.quote:Opmerkelijk noemt Wakker Dier de consumptie van varkensvlees. "Vreemd genoeg wordt varkensvlees van onverdoofd gecastreerde biggen enerzijds verafschuwd maar anderzijds is het de meest gegeten diersoort in de kerstmaand."
...wat is er mis met gewoon goed varkensvlees van de groene slager?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:05 schreef Bluezz het volgende:
2. Varkensvlees
wegens de genoemde bezwaren in het artikel.
Ik heb het niet zo op varkensvlees (gezondh.) en het onverdoofd castreren vind ik verschrikkelijk.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:25 schreef Verbal het volgende:
...wat is er mis met gewoon goed varkensvlees van de groene slager?
V.
Ja, maar dan nog blijft mijn vraag staanquote:Op donderdag 21 december 2006 14:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op varkensvlees (gezondh.) en het onverdoofd castreren vind ik verschrikkelijk.
Vergeet kosher niet.quote:
Dus?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:37 schreef Verbal het volgende:
Ja, maar dan nog blijft mijn vraag staan
V.
Afgezien van jouw diėtaire problemen met varkensvlees, is varkensvlees toch niet per definitie fout kerstvreten (tenzij je vegetariėr bent), omdat dat ook op betrekkelijk fatsoenlijke wijze verkregen kan zijn?quote:
Als het varken een ok leven heeft gehad, vind ik het niet fout nee. Maar mijn bezwaren zitten hem meer in de gezondheidsprobs die varkensvlees toch vaak geeft (bij mij).quote:Op donderdag 21 december 2006 15:15 schreef Verbal het volgende:
Afgezien van jouw diėtaire problemen met varkensvlees, is varkensvlees toch niet per definitie fout kerstvreten (tenzij je vegetariėr bent), omdat dat ook op betrekkelijk fatsoenlijke wijze verkregen kan zijn?
V.
je kan toch wel patat bij je varkenshaasje doen?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:38 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Frituren met kerst is inderdaad erg fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |