mmm zat me af te vragen waarom er nog films tussen staan die afgelopen jaar al prijzen hebben gewonnen.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:03 schreef Mike het volgende:
Op de site van Filmvalley kun je nu overigens stemmen voor je beste film van het jaar.
Het gaat erover wanneer ze hier zijn uitgekomen, niet in welk jaar ze in de VS zijn uitgekomen.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
mmm zat me af te vragen waarom er nog films tussen staan die afgelopen jaar al prijzen hebben gewonnen.
Walk the Line is toch een 2005 film, Net zoals Capote toch ook. En waarom kan ik niet kiezen voor DiCaprio in Departed als beste acteur
Niet helemaal goed over nagedacht kennelijk dus.
Daar is daadwerkelijk over nagedacht... het zijn films die in 2006 in de Nederlandse bioscopen zijn verschenen of - in sommige gevallen - nooit in de bioscoop zijn geweest, maar meteen in 2006 op dvd zijn uitgebracht.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
mmm zat me af te vragen waarom er nog films tussen staan die afgelopen jaar al prijzen hebben gewonnen.
Walk the Line is toch een 2005 film, Net zoals Capote toch ook. En waarom kan ik niet kiezen voor DiCaprio in Departed als beste acteur
Niet helemaal goed over nagedacht kennelijk dus.
dat vind ik overgens niet terecht. Sommige films konden weldegelijk al op DVD besteld worden. Dus sommige films waren voor 2006 al legaal in NL.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:35 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Daar is daadwerkelijk over nagedacht... het zijn films die in 2006 in de Nederlandse bioscopen zijn verschenen of - in sommige gevallen - nooit in de bioscoop zijn geweest, maar meteen in 2006 op dvd zijn uitgebracht.![]()
Veel mensen in dit topic: Hard Candyquote:Op donderdag 21 december 2006 10:05 schreef Lambiekje het volgende:
Wie heeft de Cover-film Hard Candy gezien?
Ben ik niet met je eens. Maar een klein percentage is fanatiek genoeg om zijn dvd's in het buitenland te bestellen. De rest wacht gewoon op de Nederlandse release. Het gros van de genomineerden zijn bioscoopfilms. Die paar titels die in 2006 op dvd zijn verschenen (en dus niet in de bioscoop) zijn ondermeer Everything is Illuminated en The Proposition. Wel twee films die een goede kans maken, dunkt me!quote:Op donderdag 21 december 2006 10:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat vind ik overgens niet terecht. Sommige films konden weldegelijk al op DVD besteld worden. Dus sommige films waren voor 2006 al legaal in NL.
Kan het zijn dat ik em nog niet binnen heb?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:38 schreef Frenkel het volgende:
mmm, normaal krijg ik het blad altijd op dinsdag, heb em nog niet ontvangen, hoop dat ie vandaag in de bus ligt..
Vind `t aan de ene kant wel een beetje jammer dat jullie de films die in Belgie zijn uitgekomen in 2006 niet hebben meegenomen in de lijst, aangezien het blad ook in Belgie uitkomt en dus is het goed mogelijk dat die lezers een compleet ander lijstje maken als wij. Het is wel begrijpelijk van jullie kant, maar toch jammer.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:38 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Maar een klein percentage is fanatiek genoeg om zijn dvd's in het buitenland te bestellen. De rest wacht gewoon op de Nederlandse release. Het gros van de genomineerden zijn bioscoopfilms. Die paar titels die in 2006 op dvd zijn verschenen (en dus niet in de bioscoop) zijn ondermeer Everything is Illuminated en The Proposition. Wel twee films die een goede kans maken, dunkt me!
Daar heb jij dan weer gelijk in...quote:Op donderdag 28 december 2006 21:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vind `t aan de ene kant wel een beetje jammer dat jullie de films die in Belgie zijn uitgekomen in 2006 niet hebben meegenomen in de lijst, aangezien het blad ook in Belgie uitkomt en dus is het goed mogelijk dat die lezers een compleet ander lijstje maken als wij. Het is wel begrijpelijk van jullie kant, maar toch jammer.
Zo zet ik bijvoorbeeld Pan`s Labyrinth in m`n top 10 op nr. 3. Ik woon dan wel in NL maar heb in Belgie in de bios gezien en telt voor mij dus mee in m`n lijstje van beste films van het jaar![]()
Eigenlijk niet neequote:Op donderdag 28 december 2006 22:35 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer gelijk in...We moeten onze Belgische broeders natuurlijk niet vergeten...
Twijfel tussen (hier komt hij) Spider & Bully, Hero, La Dolce Vita en Straw Dogsquote:Abonnees die geen keuze maken krijgen standaard een exclusieve dubbeldisk met daarop de twee indringende films Spider & Bully.
Als keuzetitels zijn dan beschikbaar:
Monster - 2 disk SE
Hero - 2 disk SE
Lord of War
Assault On Precinct 13 (2005-versie)
La Dolce Vita
Straw Dogs
In de bladenwinkel kan gekozen worden tussen Hero - 2 disk SE en Monster - 2 disk SE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |