Nee, te weinigquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:42 schreef HPayne het volgende:
Doet EJ nog weleens Duiters opbellen? dat vond ik altijd wel cool
Just in timequote:Op vrijdag 29 december 2006 02:42 schreef HPayne het volgende:
Jep, gaat ie zo nog doen zei hij toenstraks.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:42 schreef HPayne het volgende:
Ot: ben je er morgen nou?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:48 schreef HPayne het volgende:
Haha ok niet gehoord... ff luisteren dan
Ik wou net de frituur aangooien, maar was te lui om heen te lopen.Maar ik zag dat mn bierflesje leeg wasquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:47 schreef Bravebart het volgende:
Idd, het is lunstijd
Ook ff wat gaan eten
Ongeveer hetzelfde hier jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik wou net de frituur aangooien, maar was te lui om heen te lopen.Maar ik zag dat mn bierflesje leeg was![]()
Hehehe meesterlijk die EJquote:
Jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:52 schreef Bravebart het volgende:
Haha, dat engelse met een duits accent
Ghehe, ik dacht eerst dat je het tegen mij hadquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:54 schreef F1Bas het volgende:
Bart doe de groeten aan Chantal en veel plezier vannacht
Idd relaxt nummerquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja
Lekker nummer dit![]()
En dit is de laatste ja..... Van dit jaar...
Mocht je willenquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ghehe, ik dacht eerst dat je het tegen mij had
Mwa, valt meequote:
Grap van vorig jaar was wel enorm goed!quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:01 schreef Bravebart het volgende:
Haha, ik trap er echt heul in van caz![]()
Klopt, die was heel goedquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Grap van vorig jaar was wel enorm goed!
Dat hij weg gingZelfs een uitzending bij rick thuis (3e kerstdag toen)
Jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, die was heel goed![]()
Maarja, dit jaar hebben ze het tè vaak en tè overdreven gezegd om geloofwaardig te blijven
Ik ook, al zal ik dat nooit openlijk toegeven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja
Ik trapte er zelfs in vorig jaar... en was niet de enige
quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook, al zal ik dat nooit openlijk toegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |