Ik hoop het tweede anders ben ik om 1 uur wegquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:15 schreef F1Bas het volgende:
Die hebben gewoon een weekje vakantie of komen straks alsnog.
Jaquote:
Ik kijk wel een film.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:36 schreef Bravebart het volgende:
Nou, tot 1 uur nog en als er dan nog geen Rick is, ga ik lekker Cal luisteren
Daar draaien ze tenminste wel toffe muziek![]()
Ook een goed planquote:
Vrouwen aan de telefoonquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:46 schreef Bravebart het volgende:
Ik krijg echt stuipneigingen van al die muziek achter mekaar![]()
Ja, maar wat voor burgerlijk gesprekquote:
Niet eens het woord neukenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor burgerlijk gesprek
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:59 schreef Bravebart het volgende:
Nou, dat wassie dan
Check jullie morgen (misschien)
![]()
Ik gok vanavond al, Ruud de Wild was er vandaag ook weer, gister was Rick is zijn plaats.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:49 schreef Bravebart het volgende:
Als ik zo het internet eens afstruin () lijkt het er sterk op dat ze of een weekje vrij hebben of anders vanavond weer gewoon beginnen
Klopt, maar er schijnt ook gezegd te zijn (heb ik gemist blijkbaarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik gok vanavond al, Ruud de Wild was er vandaag ook weer, gister was Rick is zijn plaats.
Eenschquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik hoooop dat ze er vanavond weer zijn.
Linkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:51 schreef Bravebart het volgende:
Gvd
Naja, kan ik mooi mn vers gedownloade muziek luisteren
Mag dat ?quote:
Pciesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Als het torrent-stuff is niet![]()
Ohwquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pcies
Ministry Of Sound Cream Anthems 2007 is het iig
Iddquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ohw..geen 538-muziek dus! 2x per uur Pakito, RHCP en Blof
![]()
Dat is wel heel klote jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:42 schreef Qunix het volgende:
Precies wanneer ik een extra week vrij heb genomen om MIDNR te luisteren is hij weg
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:42 schreef Qunix het volgende:
Precies wanneer ik een extra week vrij heb genomen om MIDNR te luisteren is hij weg
Idd, moet makkelijk lukkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:22 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Misschien dat je met je baas kunt overleggen voor nog een weekje, zal hij vast wel snappen.
Nahh... Ik heb nog 3 dagen te goed in Januariquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:22 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Misschien dat je met je baas kunt overleggen voor nog een weekje, zal hij vast wel snappen.
Nee, dacht ik alquote:
Of slapenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Dan maar de top 12 at night ofzo op Cazzzaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |