whehehehe das mijn hitler.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:23 schreef gebakken-koekje het volgende:
Al mijn mietjes die in mijn wii wonende rode en lichtblauwe aan het einde van de lijn zijn eigen probeersels en de rest van anderen
![]()
[afbeelding]
Ga Metroid Prime kopen! Resident Evil 4! etc. Je hebt een backlog van 4 jaarquote:Op donderdag 21 december 2006 11:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoop het want weet echt niet meer wat ik moet kopenAlhoewel SMB en WW geen missers zullen zijn. Bij de 360 viel t me ook op. Daarvoor niet, toen was ik daar nog te jong voor denk ik
Hardcore gamers spelen alle games. Je mist heel wat ervaringen als je niet de gamecube games gaat spelen.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:42 schreef FJD het volgende:
Gamecube (net als alle andere consoles) zie ik meer als casual gaming en daar doe ik weinig aan en als ik dat doe dan is t op de PC. Online enzoDe Wii heb ik gekocht omdat de besturing zo anders is en me zo leuk leek. Dat is het ook, het is geweldig. Als ik dan echter normale spellen moet gaan spelen met normale controlls dan houdt t voor mij op. Ieder z'n ding zeg maar
Misschien als ik me straks enorm verveel met de huidige list dat ik alsnog wat GC games aanschaf om de tijd te doden
ook eensch..quote:Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Hardcore gamers spelen alle games. Je mist heel wat ervaringen als je niet de gamecube games gaat spelen.![]()
Beter je best doenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:47 schreef gebakken-koekje het volgende:
* gebakken-koekje zit nog steeds in de eerste tempel van zelda![]()
Ik heb 2 bottlesquote:Op donderdag 21 december 2006 11:51 schreef Kill_em_all het volgende:
Dat vind ik juist maar gay. Vooral omdat er zo weinig is waar je je geld aan uit kan geven. Ik heb bv maar 1 bottle om iets in te stoppen. Niet dat ik echt een lading potions nodig heb want heb net de goron mine's uitgespeeld en heb nou niet echt potions nodig gehad.
Tja, het enige "dure" wat ik heb gekocht was mijn nieuwe schild (mijn houten was weggefikt) en een bombbag met vulling), en dat was na de goron minesquote:Op donderdag 21 december 2006 11:51 schreef Kill_em_all het volgende:
Dat vind ik juist maar gay. Vooral omdat er zo weinig is waar je je geld aan uit kan geven. Ik heb bv maar 1 bottle om iets in te stoppen. Niet dat ik echt een lading potions nodig heb want heb net de goron mine's uitgespeeld en heb nou niet echt potions nodig gehad.
Ik heb mezelf dan ook nergens hardcore gamer genoemdquote:Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef BMH het volgende:
Hardcore gamers spelen alle games. Je mist heel wat ervaringen als je niet de gamecube games gaat spelen.![]()
Ik heb je BF2 sig wel eens gezien..quote:Op donderdag 21 december 2006 12:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb mezelf dan ook nergens hardcore gamer genoemdzulke spelen zijn vaak ook pas echt leuk als je het veel speelt en daar heb ik de tijd niet voor
Ik ben erachtere gekomen dat ik niet meer hard core benquote:Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel het niet zo..quote:Op donderdag 21 december 2006 12:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik ben erachtere gekomen dat ik niet meer hard core ben.
Heb je ook m'n statistieken van het afgelopen jaar gezien?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:08 schreef BMH het volgende:
Ik heb je BF2 sig wel eens gezien..echt geen tijd
Dat is ook gay, nu staan er overal kistjes die ik al een keer geopend heb. Ik wil gewoon alle kistjes weg kunnen werken in een dungeon. Geef dan in ieder geval de optie om de rupees weg te flikkeren of om ze toch te houden.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:51 schreef Kill_em_all het volgende:
Kon dat niet in een spoilertag?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:46 schreef Oksel het volgende:
Eigenlijk is Zelda homo, met die postbode samen. Aan het eind van het spel gaan ze samenwonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |