Schandelijk! Schandelijk zeg ik je!quote:
Das waar, jij hebt wel ergere dingen op je contoquote:
Ja geloof het wel ja. Alhoewel,ik had tonks ge-add en hij mij,en ik kan nog steeds geen brief versturen naar tonksquote:Op donderdag 21 december 2006 10:50 schreef mrdjey het volgende:
ik snap het nog niet helemaal trouwens?
als ik iemand wil toevoegen moet de andere mij dan ook toevoegen voordat er iets gebeurt?
jaquote:Op donderdag 21 december 2006 10:50 schreef mrdjey het volgende:
ik snap het nog niet helemaal trouwens?
als ik iemand wil toevoegen moet de andere mij dan ook toevoegen voordat er iets gebeurt?
bull.. Kijk wat de gamecube heeft gedaan.. Resident Evil 4, Metroid prime.. Allemaal bloedmooie games. De wii kan dat + meer. Ok, geen 360 graphics, maar wel veel mooiere beelden dan Ubisoft nu laat zien.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je de review van Far Cry gelezen?
Rainbow Six draait al op PC en op de Xbox360 en tovert belachelijk mooie graphics tevoorschijn. De Wii kan dat simpelweg niet aan zoals je bij Far Cry kunt zien. Het zal niet meer worden dan een lachertje op graphics gebied en dat zullen de ontwikkelaars ook weten waardoor het waarschijnlijk niet meer dan een regelrechte port zal worden waardoor het spel helemaal ten onder gaat. Nee, ik zou het best dom vinden van Ubisoft als ze zich daaraan zouden wagen.
Misschien had ik t moeten wijzigen in dat het er nog niet uitgehaald wordt. RE4 kwam dik 4 jaar na de release van de GC pas uit. Metroid Prime ook pas na dik een jaar. Dan nog geloof ik er niet in dat het eenn succes kan worden maar goedquote:Op donderdag 21 december 2006 11:00 schreef BMH het volgende:
bull.. Kijk wat de gamecube heeft gedaan.. Resident Evil 4, Metroid prime.. Allemaal bloedmooie games. De wii kan dat + meer. Ok, geen 360 graphics, maar wel veel mooiere beelden dan Ubisoft nu laat zien.
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:08 schreef Oksel het volgende:
Mij valt de Wii qua games ook een beetje tegen. Weer zoveel van hetzelfde. Had meer verwacht van Q1.
Heb gisteren Rayman gekregen van mijn vriendin, maar misschien dat ik hem wel met iemand wil ruilen tegen Red Steel.
Zelfde als met de DS.. Pas na 6-8 maand beginnen de goede originele games te komen.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:08 schreef Oksel het volgende:
Mij valt de Wii qua games ook een beetje tegen. Weer zoveel van hetzelfde. Had meer verwacht van Q1.
Man, far cry is gewoon een wanproduct wat ook nog wel op de n64 had gekund. Dat heeft niks met de wii te maken maar met dat stelletje prutsers bij ubi. RS ziet er bv gewoon goed uit als je wat veder in het spel komt. Nee geen x360 gfx maar ik haat shooters met analoge sticks dus als ze een game maken die mooi is voor wii begrippen zal dat best wel voldoen kwa gfx.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien had ik t moeten wijzigen in dat het er nog niet uitgehaald wordt. RE4 kwam dik 4 jaar na de release van de GC pas uit. Metroid Prime ook pas na dik een jaar. Dan nog geloof ik er niet in dat het eenn succes kan worden maar goed
lulquote:Op donderdag 21 december 2006 10:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Das waar, jij hebt wel ergere dingen op je conto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets ongeveer
ik heb ook een adolfquote:Op donderdag 21 december 2006 11:23 schreef gebakken-koekje het volgende:
Al mijn mietjes die in mijn wii wonende rode en lichtblauwe aan het einde van de lijn zijn eigen probeersels en de rest van anderen
![]()
[afbeelding]
Ik heb jou net toegevoegd, dus voeg mij eens toe om te kijken of het nu eindelijk werkt.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja geloof het wel ja. Alhoewel,ik had tonks ge-add en hij mij,en ik kan nog steeds geen brief versturen naar tonks
Hoop het want weet echt niet meer wat ik moet kopenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:17 schreef BMH het volgende:
Zelfde als met de DS.. Pas na 6-8 maand beginnen de goede originele games te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |