Had je een beetje beter op moeten letten toen je je geheugenkaart kocht. Zowel bij m'n miniSD die ik kocht als bij de microSD die ik heb gekocht zat een converter naar standaard SD.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:02 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Zo'n MiniSD naar SD converter zit die bij de Wii, nee he?
Lame mocht het niet zo zijn
dat meen je niet, je moet de sd kaart functie activeren via internet???quote:Op donderdag 21 december 2006 08:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Had je een beetje beter op moeten letten toen je je geheugenkaart kocht. Zowel bij m'n miniSD die ik kocht als bij de microSD die ik heb gekocht zat een converter naar standaard SD.
Ow ja, gister mn nieuwe SD kaart geprobeerd, wilde ook niet werken. Ik analyseren "hmmm misschien moet SD geactiveerd worden ofz" en toen begon opeens een lichtje te branden. Dat rode papiertje wat je er bij geleverd krijgt, daarop staat dat je de SD eerst moet activeren op een of andere manier maar aangezien ik te benieuwd was naar de console heb ik dat achterwege gelaten
Fucking hell, dat moet weer online. Lekker is datHopen dat ik vanavond in Boekarest dan maar een onbeveligd lijntje kan vinden.
Stuur me maar een mailtje met je code en dan komt het goedquote:Op woensdag 20 december 2006 21:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik stond er al vanaf het begin in maar nu sta ik er niet meer in.
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:43 schreef Sickert het volgende:
[..]dat ik hier op reageer
Wii is backwords compatibel
zitten zelfs 4 poorten op voor cube controlers en 2 mem card slots !!!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien (heb niet alle post door gelezen dus heb misscien wat gemist), maar er zit toch gewoon wifi in de Wii zelf waarom me op een wifi netwerk kan? (Of jij moet een heel andere hebben als ik.)
Opgelostquote:Op woensdag 20 december 2006 22:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ja, maar misschien heeft hij (of zij) geen wireless router om op internet te kunnen.
volgens mij is die nog niet eens aangekondigd.quote:Wii Rainbow Six Las Vegas
Wordt 1 januari verwacht!
hier staat ie ook:
http://www.bestelspel.nl/(...)f00634678dae8d1fb3fb
In hun poging een internationaal gezochte terrorist aan te houden, komt Team Rainbow een groep terroristen op het spoor die Vegas bedreigen met een geheim massavernietigingswapen.
Je doet iets verkeerd. Je moet gewoon op de home-knop drukken op je wiimote.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:59 schreef Nollem het volgende:
Question ! :
Ik heb mijn cube spellen er ook al eens ingestoken, ik vind het jammer dat je eerst moet resetten voordat je weer in je Wii-menu terug kan komen. OF...... doe ik iets verkeerd ?![]()
Woot rainbow six voor de wii. Als er meer van dat soort spellen uitkomen wordt de wii echt een grote hit (als dat het nu al niet is). Ik denk dat je dan een hele groep mensen er weer bij krijgt.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:03 schreef depax het volgende:
zo dit weekend weer paar nieuwe games testen ( een vriend koopt ze allemaal de gek)
op het programma
marvel ultimate alliance
tony hawk downhill jam
happy feet
Splinter cell double agent
wat zie ik trouwens op de site van bart smit:
http://www.bartsmit.com/shop/productSearchResult.php?menuID=89&quickSearch=&resultsByPage=5&sorting=name&page=2
[..]
volgens mij is die nog niet eens aangekondigd.
hmmm Bij Donkey Conga werkte het dus echt niet... of moet ik die home knop laaaaang in drukken ?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:03 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Je doet iets verkeerd. Je moet gewoon op de home-knop drukken op je wiimote.
Werkt volgens mij niet. Je wiimote valt meteen uit als je in Gamecube mode zit.... Gewoon resetten dus.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:03 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Je doet iets verkeerd. Je moet gewoon op de home-knop drukken op je wiimote.
hé ik ben een prutser maar zo erg is het nog netquote:Op donderdag 21 december 2006 10:07 schreef MilaNL het volgende:
Ga ik nog eens proberen dan.
Ik dacht dat je trouwens voor gewone wii games bedoelde en dat dat jij cube games hebt geprobeerd extra info was![]()
al RB6 op de wii komt wordt het alleen maar uitgelachen.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:04 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Woot rainbow six voor de wii. Als er meer van dat soort spellen uitkomen wordt de wii echt een grote hit (als dat het nu al niet is). Ik denk dat je dan een hele groep mensen er weer bij krijgt.
De groep mensen die graag Rainbow Six spelen hebben denk ik weinig te zoeken op de Wii. Als ik zie hoe Far Cry uitpakt dan zou ik m'n geld er niet op willen zetten. Sowieso zijn FPSs op een console dramatisch.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:04 schreef MilaNL het volgende:
Woot rainbow six voor de wii. Als er meer van dat soort spellen uitkomen wordt de wii echt een grote hit (als dat het nu al niet is). Ik denk dat je dan een hele groep mensen er weer bij krijgt.
wauw een typo van mij! wat ergquote:Op donderdag 21 december 2006 09:24 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]dat ik hier op reageer
Kan de Wii echt woorden van achter naar voor lezen
![]()
het is backwards![]()
als ze de fps goed maken nietquote:Op donderdag 21 december 2006 10:18 schreef FJD het volgende:
[..]
De groep mensen die graag Rainbow Six spelen hebben denk ik weinig te zoeken op de Wii. Als ik zie hoe Far Cry uitpakt dan zou ik m'n geld er niet op willen zetten. Sowieso zijn FPSs op een console dramatisch.
Heb je de review van Far Cry gelezen?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:29 schreef Sickert het volgende:
als ze de fps goed maken niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |