abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 december 2006 @ 00:11:58 #76
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_44615741
Mijn Wii 5460 0666 1115 2687

Jammer dat heel die lijst weg is moest iedereen nog toevoegen .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_44615826
Jezus.. ik lees zojuist de line-up voor 2007..

Ik had echt vertrouwen in Nintendo en was van plan om voor het eerst sinds de SNES een Nintendo te kopen, maar what the fuck.. in 4 jaar tijd zijn er 3 Jak en Daxter games voor de PS2 uitgekomen die stuk voor stuk steengoed zijn. Ik weet dat Mario "heilig" is en het stokpaardje van Nintendo, maar Mario Sunshine was zo eentonig als de pest en je gaat mij niet vertellen dat een game als Mario Galaxy zo verdomd veel ontwikkelingstijd eist. Ik dacht juist dat dat minder ging worden door de Cube-achtige graphics.

Het is toch lachwekkend... Mario Galaxy.. "hij komt tussen maart en december 2007".
Daarnaast wordt Europa ook weer keihard in de reet genomen door de Virtual Console games in 50hz vrij te geven en sommige Wii titels wéér veel later uit te brengen dan in de States.
Kortom.. een crappy 3rd party line-up overgoten met half-afgemaakt troep, vrijwel geen unieke Nintendo games en Europa loopt weer achterop.

Jep.. that's Nintendo alright.
pi_44615963
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:11 schreef DaMook het volgende:
Mijn Wii 5460 0666 1115 2687

Jammer dat heel die lijst weg is moest iedereen nog toevoegen .
klik

Das een oude post uit de wiki. Er is weer is een ontiegelijke kneus langsgekomen die het leuk vond alles weg te gooien.... Wat in een wiki niet kan
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:14 schreef Opie het volgende:
Dan wacht je op maart en koop je een ps3
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_44616119
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:37 schreef BONG4002 het volgende:
Werkt een memorystick (USB) trouwens ook op de Wii? Iemand al geprobeerd?
Nopez, werkt (nog) niet!
pi_44616250
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:14 schreef Opie het volgende:
Jezus.. ik lees zojuist de line-up voor 2007..

Ik had echt vertrouwen in Nintendo en was van plan om voor het eerst sinds de SNES een Nintendo te kopen, maar what the fuck.. in 4 jaar tijd zijn er 3 Jak en Daxter games voor de PS2 uitgekomen die stuk voor stuk steengoed zijn. Ik weet dat Mario "heilig" is en het stokpaardje van Nintendo, maar Mario Sunshine was zo eentonig als de pest en je gaat mij niet vertellen dat een game als Mario Galaxy zo verdomd veel ontwikkelingstijd eist. Ik dacht juist dat dat minder ging worden door de Cube-achtige graphics.

Het is toch lachwekkend... Mario Galaxy.. "hij komt tussen maart en december 2007".
Daarnaast wordt Europa ook weer keihard in de reet genomen door de Virtual Console games in 50hz vrij te geven en sommige Wii titels wéér veel later uit te brengen dan in de States.
Kortom.. een crappy 3rd party line-up overgoten met half-afgemaakt troep, vrijwel geen unieke Nintendo games en Europa loopt weer achterop.

Ja, het is ook echt de hele line up voor 2007

Mario Galaxy minder ontwikkelingstijd, damn wat een kneus. Ontwikkelingstijd heeft echt niet alleen met graphics te maken. En minder dan cube graphics

En ach Europa word ook door MS, Sony genaait. Zie b.v. PS3

Dus wat doe je hier uberhaupt als je alleen loopt te zeiken
pi_44616420
Hij mag best wel klagen, alleen snap ik z'n punt niet helemaal. Het is toch juist goed dat er weinig echte mario spellen uitkomen? Dat komt de bijzonderheid van de serie alleen maar ten goede. Jak en daxter komt qua kwaliteit niet in de buurt van de Mario franchise. Laat ze er maar aan werken totdat het geperfectioneerd is.

En inderdaad, als er iemand Europa naait dan is het Sony wel.
Houd van een lijntje.
pi_44616449
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:28 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Ja, het is ook echt de hele line up voor 2007

Mario Galaxy minder ontwikkelingstijd, damn wat een kneus. Ontwikkelingstijd heeft echt niet alleen met graphics te maken. En minder dan cube graphics

En ach Europa word ook door MS, Sony genaait. Zie b.v. PS3

Dus wat doe je hier uberhaupt als je alleen loopt te zeiken
Nee inderdaad, ze hebben 3 jaar nodig om de controls in een Mario game soepel te integreren.. right.
En dat is dan de "beste developer ter wereld".. Waarom kan Ubisoft een jaar na Prince of Persia al op de proppen komen met het fantastische Assassin's Creed?

Heb je enig idee hoe lang Mario Galaxy al in ontwikkeling is?
Kom op het is mario, hij verzamelt sterren in kleurrijke werelden en neemt het op het einde op tegen Bowser. Hoe focking lang moet het gaan duren? Eerst trots vermelden dat de Nintendo support meteen knalled van start gaat in 2007 en dan zeggen dat Metroid op z'n vroegst in maart komt en Mario "nog voor de kerst van 2007". Beetje slap.

Tuurlijk naait Sony heel Europa van dag tot dag, maar die hoeven geen verloren terrein terug te winnen want Sony heeft de afgelopen jaren zowel Microsoft als Nintendo een bitchslap verkocht. Ik wil dat de Wii slaagt, maar Nintendo heeft met de N64 en de Cube exact dezelfde fouten gemaakt en met pijn in m'n hart zie ik nu gewoon wéér hetzelfde gekloot.
pi_44616497
Ben ik eigenlijk de enige die het raar vind dat er niet zo'n mooi intro/logo display dingetje tevoorschijn komt wanneer je de console aanzet.

De Xbox, Gamecube, PS2, Xbox360, GBA, DS etc etc hebben het allemaal en de Wii komt alleen met een waarschuwing .
pi_44616557
Hmm nou je het zegt ja. Was me niet eens opgevallen.

Maar die hadden ze er wel in mogen stoppen ja.
Houd van een lijntje.
pi_44616587
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:36 schreef Opie het volgende:
[..]
Tuurlijk naait Sony heel Europa van dag tot dag, maar die hoeven geen verloren terrein terug te winnen want Sony heeft de afgelopen jaren zowel Microsoft als Nintendo een bitchslap verkocht. Ik wil dat de Wii slaagt, maar Nintendo heeft met de N64 en de Cube exact dezelfde fouten gemaakt en met pijn in m'n hart zie ik nu gewoon wéér hetzelfde gekloot.
Als je met hetzelfde gekloot de beste spellen op de markt brengen bedoelt vind ik je grappig.

Dat ze niet zo snel zijn ben ik geheel met je eens. Maar het zijn wel de beste spellen die ze voort brengen. Niet elk jaar maar weer een nieuw deel op de markt brengen omdat de klant het wilt. Maargoed als jij gerushte spellen leuk vind moet je dat vooral doen. En dat zal 3th party software ook veel meer doen op de wii Dus wees gerust. Alleen nintendo heeft een erg hoge eis aan zijn spellen. So be it.

Zoals ik al zei. Als je dat erg vind moet je geen wii kopen Simpel
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_44616695
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:43 schreef disjfa het volgende:

[..]

Als je met hetzelfde gekloot de beste spellen op de markt brengen bedoelt vind ik je grappig.
Nintendo maakt briljante games. Tuurlijk zitten er ook minderen tussen zoals Mario Sunshine, maar dat Nintendo kwaliteit maakt is duidelijk. Ik heb alleen zo'n hekel aan het cliche dat "more of the same" niet goed is
Geef mij maar elk jaar een Mario Galaxy of Twilight Princess.
Je wilt toch ook dat je favoriete band het liefst elk jaar met een nieuw album komt, zolang het maar van hoge kwaliteit is.
pi_44616766
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:47 schreef Opie het volgende:
[..]
Je wilt toch ook dat je favoriete band het liefst elk jaar met een nieuw album komt, zolang het maar van hoge kwaliteit is.
Spreek jezelf tegen.

En nee. Ik heb liever dat ze meer tijd steken in het verbeteren van een spel dan meer van hetzelfde uit brengen. Veel mensen vinden meer van hetzelfde leuk. Andere niet.

Maar zeg nu eens eerlijk. Had je een n64, had je een cube, ga je een wii halen. En ga je er weer van genieten?
www.indiegamer.nl
pi_44616842
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:36 schreef Opie het volgende:

[..]

Nee inderdaad, ze hebben 3 jaar nodig om de controls in een Mario game soepel te integreren.. right.
En dat is dan de "beste developer ter wereld".. Waarom kan Ubisoft een jaar na Prince of Persia al op de proppen komen met het fantastische Assassin's Creed?

Heb je enig idee hoe lang Mario Galaxy al in ontwikkeling is?
Kom op het is mario, hij verzamelt sterren in kleurrijke werelden en neemt het op het einde op tegen Bowser. Hoe focking lang moet het gaan duren? Eerst trots vermelden dat de Nintendo support meteen knalled van start gaat in 2007 en dan zeggen dat Metroid op z'n vroegst in maart komt en Mario "nog voor de kerst van 2007". Beetje slap.

Ontwikkelen van een game is niet alleen programmeren en graphics. Er zitten niet voor niks 150 man op een game te werken 6 jaar lang.

En tja, nintendo neemt nu eenmaal de tijd voor hun games! En je hebt het over ubisoft dat die een jaar na pop met assasins creed komt, er zijn meer ontwikkelings teams en developers die onder Ubisoft vallen maar allemaal een eigen naam en bedrijf hebben. Ubi is ook een uitgever van games die door kleine studios worden gemaakt

De wii is nog niet eens een maand oud en je hebt het meteen al over hetzelfde gekloot als bij de n64 en de cube.
En het zijn geruchten over mario en metroid. En zoals bekend zijn bij Nintendo er wel meer geruchten Megaton b.v.

En als jij wil dat de wii slaagt, moet je er zelf in vertrouwen en niet zo lopen te zeiken. Want je bent zo negatief als de pest, je komt zo meer over als een MS/Sony fanboy
pi_44616898
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:51 schreef disjfa het volgende:

[..]

Maar zeg nu eens eerlijk. Had je een n64, had je een cube, ga je een wii halen. En ga je er weer van genieten?
Nee, ik had geen N64 want ik zag mensen die zo'n zwarte drol hadden maandenlang wachten op een teken van hoop van Nintendo terwijl ik topper na topper kon kopen voor de PSX. M'n vriendin had een Cube die mij bijna had overgehaald. Maar om alleen voor The Wind Waker en Mario Kart een console aan te schaffen zag ik toen niet zo zitten en die kon ik toch mooi bij haar spelen.
Ga ik een Wii halen? Natuurlijk. Ga ik balen van de enorme lange wachttijden tussen de kwaliteitsgames? Dat ook. Had ik na de hoopgevende worden van Nintendo een wat andere houding verwacht? Helaas wel.
Maar genieten zal ik sowieso.. al zal het soms met mate zijn.
  donderdag 21 december 2006 @ 00:57:03 #90
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44616905
Ik kijk erg uit naar de Wii, alleen (en dat vond ik al een gemis tijdens de GC) vind ik het nog steeds erg jammer dat de gamesfabrikant Rare niet meer voor Ninento werkt. Die maakte echt sublieme games als Goldeneye en Perfect Dark bijv. voor de N64
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  Donald Duck held donderdag 21 december 2006 @ 00:58:48 #91
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_44616938
Rare is wel een groot gemis voor Nintendo. En dat ze het bij Rare nog steeds in de vingers hebben laten ze nu wel zien met bijv. het opvallende en kleurrijke Viva Pinata op de Xbox360.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_44616942
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:53 schreef Slein83 het volgende:

[..]

De wii is nog niet eens een maand oud en je hebt het meteen al over hetzelfde gekloot als bij de n64 en de cube.
En het zijn geruchten over mario en metroid. En zoals bekend zijn bij Nintendo er wel meer geruchten Megaton b.v.
"Speaking to MTV News last month, the charismatic Nintendo of America president said that Metroid Prime 3: Corruption would be the next big first party title after WarioWare: Smooth Moves (January) and Mario Party 8 (March), while Mario Galaxy would arrive sometime between March and Christmas 2007."

Kortom, Metroid ná maart en Mario Galaxy ergens tussen maart en kerstmis 2007.
pi_44616999
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kijk erg uit naar de Wii, alleen (en dat vond ik al een gemis tijdens de GC) vind ik het nog steeds erg jammer dat de gamesfabrikant Rare niet meer voor Ninento werkt. Die maakte echt sublieme games als Goldeneye en Perfect Dark bijv. voor de N64
Je zegt het al zelf "maakte".

Rare is niet meer wat het geweest is, ze hebben af en toe nog een toppertje, maar niet meer het aantal wat ze hadden toen ze nog 2nd party waren voor Nintendo.
En om heel eerlijk te zijn, vind ik gezien de games die rare nu uitbrengt niet echt een gemis.
pi_44617173
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:58 schreef Opie het volgende:

[..]

"Speaking to MTV News last month, the charismatic Nintendo of America president said that Metroid Prime 3: Corruption would be the next big first party title after WarioWare: Smooth Moves (January) and Mario Party 8 (March), while Mario Galaxy would arrive sometime between March and Christmas 2007."

Kortom, Metroid ná maart en Mario Galaxy ergens tussen maart en kerstmis 2007.
quote:
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3156021

Major Delays for Wii Games? Probably Not
Release date shifts, sure. Delays to end of 2007? Nah.
By Patrick Klepek, 12/20/2006

All it takes is one website to start a rumor that Nintendo is going to delay its headline games and gamers are up in arms. To be fair, Nintendo's certainly been responsible for such practices in the past, but since Wii momentum started to pick up in the fall, the gospel of Nintendo of America President Reggie Files-Aime has been clear: there will be no drought for Wii.
Can they live up to their promise? Time will only tell there, but as recently as November 28th, in an interview with MTV News, Fils-Aime promised Super Mario Galaxy and Metroid Prime 3 -- touted as Nintendo's next "big" release for Wii -- were being strategically timed for release throughout 2007 to carry Nintendo's hype throughout the year. How would that work if the barrage wasn't going to start until the fall?

Just a few weeks earlier, Fils-Aime discussed the issue with Newsweek and made an explicit promise Nintendo would not have the same post-launch problems. "...Metroid Prime 3, which is a from-the-ground-up creation of Metroid for the Wii system. That title is going to come out early in 2007. That will give us fantastic momentum coming off of the launch, and will certainly be an example of how there will be no new game drought for this system."

And Mario Galaxy? "...another from-the-ground-up Wii game that we are strategically timing the launch to make sure that we continue driving momentum through 2007. So N'Gai, how do I answer the question, "Will there be no drought," and "How will we make sure that there are fantastic titles for Wii?" The answer is Zelda, Metroid and Mario. Which is a pretty darn good lineup."

Kortom, we weten niks. Het is nog steeds een gerucht!
pi_44617647
tvp
NWC: 3445 7628 8614 7793
  donderdag 21 december 2006 @ 02:22:33 #96
44906 merino
World of Sleepers
pi_44618049
Ik snap niet waar iedereen hierboven zo moeilijk over doet.

Ok we lopen enorm achter op Japan enzow maar dat wisten we al van tevoren. Daarnaast zijn er eerste half jaar genoeg leuke games volgens mij; Zelda, Red Steel/CoD, Rayman, Wario, Excite Truck/NFS, Mario Party, Metroid 3, Dragonball Z

[ Bericht 1% gewijzigd door merino op 21-12-2006 02:48:40 ]
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_44618724
tiiviipii
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
pi_44618967
quote:
Op donderdag 21 december 2006 02:22 schreef merino het volgende:
Ik snap niet waar iedereen hierboven zo moeilijk over doet.

Ok we lopen enorm achter op Japan enzow maar dat wisten we al van tevoren. Daarnaast zijn er eerste half jaar genoeg leuke games volgens mij; Zelda, Red Steel/CoD, Rayman, Wario, Excite Truck/NFS, Mario Party, Metroid 3, Dragonball Z
Precies, maar niet iedereen doet hier moeilijk

En overigens is het al keer genoemd, maar nu ook officieel bevestigd dat games gebruik kunnen maken van het weer kanaal:
quote:
Madden Wii Uses the Forecast Channel
Snow in your region, snow in your games.

One of the first questions that came up when Nintendo launched their Forecast Channel yesterday was the implications it could have for in-game activity. Randomized weather a common feature nowadays, but what if the game could pull its weather data from where you live? Or, conversely, if you'd like to see some weather from another region, simply claim you're from there.
Seems Madden NFL 07 for Wii already does this. A Nintendo message board user stumbled across the hidden feature yesterday evening, though some are claiming it's doesn't work 100%, so perhaps there's more going on than appears.

Either way, it's an interesting feature that comes with some questions: what happens if your region rains or snows all the time? Those environmental hazards would become pretty boring, and should you really have to force your Wii to check the weather for another region to see change? Hopefully studios realize this is a neat option, not a requirement.

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3156022
En wat zou de verassing inhouden die Nintendo ons brengt met Kerst, een VC game als cadeautje?
quote:
Upcoming Virtual Console Games Revealed?
A little Firefox hacking leads to interesting results.

Nintendo promised a holiday surprise for Wii owners, so the question's been: what could it be? The answer might already have snuck out, as the use of a Firefox extension allows users to browse parts of the Virtual Console store -- and it works, as 1UP verified this morning.
Through a little number hacking, it becomes possible to pull up VC pages for Super Mario Bros. (NES), Toe Jam and Earl (Genesis), Urban Champion (NES), R-Type (TurboGrafx) and Dungeon Explorer (TurboGrafx).

We already knew Toe Jam and Earl was coming Christmas day, so chances are the rest are legit, too. Right now, the game pages list them as free, though we're sure that will change before they're live on the actual Virtual Console store. Then again, free would be an awful nice holiday gift, wouldn't it?

Want to check it out for yourself? Check out theFollowing Revolution blog.

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3156023

FREE VC games????:
http://followingrevolutio(...)les-are-coming-soon/
pi_44619113
tvp voor het geval ik binnenkort een wii heb

beter heb ik em voor kerst...
  donderdag 21 december 2006 @ 08:00:26 #100
26374 made
..made by made..
pi_44619174
Over mailen naar je eigen Wii.

Ik las dat dat kan door te mailen naar w"friendcode"@wii.com.
Maar waar staat die friendcode voor ?

Is dat gewoon het Wii nummer ?

Dus zoeiets : w1884510095367851@wii.com ??
Lurkt !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')