Stomme vraag misschien (heb niet alle post door gelezen dus heb misscien wat gemist), maar er zit toch gewoon wifi in de Wii zelf waarom me op een wifi netwerk kan? (Of jij moet een heel andere hebben als ik.)quote:Op woensdag 20 december 2006 22:48 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Goed man, ik moet ook ff een usb wifi stick kopen, wil ook op internet
Ah, zat even te kloten in Thunderbird. Mijn e-mails stuur ik altijd als text in plaats van HTML.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
^^ danke.
ff sidenote, ik heb het plaatje in het bericht zelf gezet en niet als attachment. Het kan zijn dat dat ook nog uit maakt maar weet het niet zeker.
Ja, maar misschien heeft hij (of zij) geen wireless router om op internet te kunnen.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien (heb niet alle post door gelezen dus heb misscien wat gemist), maar er zit toch gewoon wifi in de Wii zelf waarom me op een wifi netwerk kan? (Of jij moet een heel andere hebben als ik.)
Ja zo ken je het ook bekijken. Ik zat te denken dat ze een wifi usb ding voor op de Wii zelf wouden kopenquote:Op woensdag 20 december 2006 22:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ah, zat even te kloten in Thunderbird. Mijn e-mails stuur ik altijd als text in plaats van HTML.
[..]
Ja, maar misschien heeft hij (of zij) geen wireless router om op internet te kunnen.
FOUUUUUUUT!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:19 schreef Chuphinh het volgende:
Hopelijk krijg ik mijn wii ook vrijdag. Wat zal ik eerst kopen? Rayman of Zelda?
Ik moet wel zeggen dat ik alle raymans wel eens gespeeld heb (niet uitgespeeld ofzo, maar wel aangezet). Ze;da heb echter nog nooit aangeraakt.
Volgend jaar helaas ...quote:Op woensdag 20 december 2006 23:22 schreef twetwe het volgende:
Is er al een mario game uitgekomen? Of komt die nog uit? Die games wil ik voor de Wii zien!! Niet die spellen als splintercell enzo, daar koop ik geen wii voor. Mja ik kijk echt weinig op internet dus vandaar dat ik dat niet weetMisschien domme vraag mja
Hoop dat 't nie waar is!quote:Mario, Metroid, Zelda DS pas met kerst 2007
Gerucht | 20 december 2006 - Betrouwbare bronnen bij Nintendo hebben gemeld dat Super Mario Galaxy en Metroid Prime 3: Corruption voor de Wii en The Legend of Zelda: Phantom Hourglass pas het daglicht zullen aanschouwen met kerst volgend jaar. Wat zou kunnen betekenen dat de games ergens tussen oktober en december zouden verschijnen.
De games zullen in ieder geval zeker in 2007 worden uitgegeven. Voorlopig zul je het dus moeten doen zonder deze toppers.
Bron: Insidegamer.nl
Ik vrees van wel maargoedquote:
jupsquote:Op woensdag 20 december 2006 23:39 schreef captain_cannabis het volgende:
Heeft iemand al ervaring met die wifi max usb dongle???
Moet je die gewoon bij je pc erin steken en installeren en
hoppakee klaar en met je wii op internet
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:41 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik heb een vraagje... kan je mario kart van cube ook in Wii spelen?..
wha ik wist dat niet.. heb de wii nog nooit zo open en bloot gezienquote:Op woensdag 20 december 2006 23:43 schreef Sickert het volgende:
[..]dat ik hier op reageer
Wii is backwords compatibel
zitten zelfs 4 poorten op voor cube controlers en 2 mem card slots !!!
[afbeelding]
ook kun je nes, snes, n64 en oude megadrive games downenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:58 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
wha ik wist dat niet.. heb de wii nog nooit zo open en bloot gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |