Veel eerder nog!quote:Op woensdag 20 december 2006 21:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
fipo
Die negatieve attitude is achterhaald. Tegenwoordig (h)erkennen wij het moois van het leven.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:28 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Er is toch iets mis met het leven ofzo?
Dat is zo'n neo stelling...quote:Op woensdag 20 december 2006 21:29 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Die negatieve attitude is achterhaald. Tegenwoordig (h)erkennen wij het moois van het leven.
verklaar je nader?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:28 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Er is toch iets mis met het leven ofzo?
Er is niks misgegaan, dat zit alleen in bekrompen mensenhoofdjes.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik dacht van, dit is internet en hier kan je alles opzoeken, dus mijn vragen aan jullie bij dezen:
Wat is er ooit verkeerd gegaan?
Ik weet nog dat wij eerst alleen op Nederlandse sites mochten van Het Net.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef miodzio het volgende:
In het begin werkte internet alleen van 8 tot 5![]()
Ben jij het soms schuld?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef miodzio het volgende:
In het begin werkte internet alleen van 8 tot 5![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |