abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48450940
tvp
pi_48511910
Welke camera-programma's kan je gebruiken om door je Virtual Cabin te lopen ?
Ik heb F1View geprobeerd, maar krijg het niet aan de praat...
pi_48535091
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:03 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Geforce 8800GTS 320MB > 275eur
Waarom die?
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_48538203
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:03 schreef markiemark het volgende:

[..]

Waarom die?
Zeer goede kaart, google eens
pi_48580308
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef Drifter__ het volgende:
Welke camera-programma's kan je gebruiken om door je Virtual Cabin te lopen ?
Ik heb F1View geprobeerd, maar krijg het niet aan de praat...
active camera
pi_48710622
Ik heb een boek van Flight Simulator gekocht (Leren vliegen met Flight Simulator X van Floris Wouterlood) en daarin staat het volgende:
quote:
Links van het radiokompas (ADF) bevindt zich een kalibratieknop met de letters HDG erop. Door aan deze knop te draaien verstelt u de schaal. Stel de instelring zó in, dat de schaal ervan precies gelijk op gaat met de schaal op de rand van het gyrokompas.
Dit heb ik gedaan
quote:
Geef daarna gas en laat het vliegtuig aan haar aanloop beginnen. Zodra u in de lucht bent en de hoogte groter is dan 600 voet ziet u dat de aanwijzer van het radiokompas plotseling gaat bewegen.
Dit laatste gebeurt echter niet. Er staat een plaatje in het boek van hoe de ADF-eenheid in de Radio Stack en de transponder ingesteld moet worden, deze staan naar mijn weten goed. (Er werd gezegd dat de transponder op 1200 moet staan en de radiokompaseenheid op 348 kHz, Mason County. Dit heb ik gedaan).

Is er iets dat ik over het hoofd zie waardoor de aanwijzer niet gaat draaien ?
  maandag 30 april 2007 @ 17:41:00 #207
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_48866543
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:24 schreef MeScott het volgende:
Ik heb een boek van Flight Simulator gekocht (Leren vliegen met Flight Simulator X van Floris Wouterlood) en daarin staat het volgende:
[..]

Dit heb ik gedaan
[..]

Dit laatste gebeurt echter niet. Er staat een plaatje in het boek van hoe de ADF-eenheid in de Radio Stack en de transponder ingesteld moet worden, deze staan naar mijn weten goed. (Er werd gezegd dat de transponder op 1200 moet staan en de radiokompaseenheid op 348 kHz, Mason County. Dit heb ik gedaan).

Is er iets dat ik over het hoofd zie waardoor de aanwijzer niet gaat draaien ?
Zit je wel op het goede vliegveld?
Wie dit leest is gek
pi_49479600
Als je in flight simulator x in de moeilijkste stand een vliegtuig goed kan besturen met stuurknuppel en gas/rem etc.
Is diegene in staat om in het echt ook een vliegtuig te besturen? En dan doel ik niet op het vlekkenloos vliegen maar dat hij vliegtuig iig heel aan de grond komt en dat hoeft niet super mooi, maar dat er geen doden vallen.

Kan dat?
pi_49479757
Hangt er vanaf of je weet hoe de radio werkt denk ik.
In FS gebruik je je toetsenbord / joystick voor bepaalde besturingen, terwijl je die in het echt waarschijnlijk niet goed weet te vinden.
Als je dan contact hebt met bijvoorbeeld de verkeerstoren kan het wel denk ik, omdat diegene daar je dan kan vertellen waar alles zit en wat je moet doen.

Maar zonder niet lijkt me (of je moet veel geluk hebben)
Ik zou het toch wel eens willen proberen
pi_49479814
Naja ik dacht dus laatst.
Stel je voor er gebeurd iets in de lucht waardoor iemand het stuur moet overnemen.
Accuut zijn alle piloten in dat toestel dood door een hartaanval ofzo.

En jij bent diegene die al heel wat vlieguren heeft gemaakt met flight simulator en je engels is uitstekend.
Ik denk dat je dan een heel eind kunt komen
  Donald Duck held donderdag 17 mei 2007 @ 15:13:41 #211
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49479954
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:02 schreef DonSauza het volgende:
Als je in flight simulator x in de moeilijkste stand een vliegtuig goed kan besturen met stuurknuppel en gas/rem etc.
Is diegene in staat om in het echt ook een vliegtuig te besturen? En dan doel ik niet op het vlekkenloos vliegen maar dat hij vliegtuig iig heel aan de grond komt en dat hoeft niet super mooi, maar dat er geen doden vallen.

Kan dat?
Je weet dat sinds 9/11 dit soort vragen erg verdacht zijn he?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49479996
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:08 schreef DonSauza het volgende:
Naja ik dacht dus laatst.
Stel je voor er gebeurd iets in de lucht waardoor iemand het stuur moet overnemen.
Accuut zijn alle piloten in dat toestel dood door een hartaanval ofzo.

En jij bent diegene die al heel wat vlieguren heeft gemaakt met flight simulator en je engels is uitstekend.
Ik denk dat je dan een heel eind kunt komen
Je zal best ver komen, alleen heb je de factor jezelf + 200 < man achterin en jij bepaald leven of dood net ietsje meer druk dan achter je pc-tje
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_49480115
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:13 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je weet dat sinds 9/11 dit soort vragen erg verdacht zijn he?
Haha ze komen maar langs, als ze zoiets al verdacht vinden...
pi_49480269
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:06 schreef Piles het volgende:
Hangt er vanaf of je weet hoe de radio werkt denk ik.
In FS gebruik je je toetsenbord / joystick voor bepaalde besturingen, terwijl je die in het echt waarschijnlijk niet goed weet te vinden.
Als je dan contact hebt met bijvoorbeeld de verkeerstoren kan het wel denk ik, omdat diegene daar je dan kan vertellen waar alles zit en wat je moet doen.

Maar zonder niet lijkt me (of je moet veel geluk hebben)
Ik zou het toch wel eens willen proberen
? je weet toch wel waar alles zit in je cockpit
pi_49480322
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:24 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

? je weet toch wel waar alles zit in je cockpit
Ik niet
pi_49480707
het enige wat misschien lastig is, is dat de FMC niet geheel identiek zal zijn aan die in FS. En da's toch wel zo handig voor de navigatie Verder moet je een beetje goed mikken op het einde, dat je touchdown wel beetje comfortabel is en je niet 'opeens' op de grond zit
pi_49482051
Poeh nu moet je niet met moeilijke woorden gaan strooien want ik ben een leek op het gebied van vliegen en vliegspellen.
Deze vraag kwam toevallig in mij op en ik dact dat dit wel de juiste plaats was om een antwoord te vinden.
pi_49492503
Volgens mij moet het wel lukken , als je een beetje weet waar alle knopjes zitten. En de ATC zal je zeker ook dik helpen, b.v welke heading je moet volgen ofzo. Dan een ILS-landing maken, vliegtuig eerst ff automatisch precies voor de baan laten komen en dan het laatste stukje op het handje. Eventueel een steward(ess) naast je laten zitten om iets op te zoeken in de handleiding ofzo

Beter een poging om te overleven dan sowieso dood toch
pi_49493865
Alsof de verkeersleiding precies weet hoe zo'n kist in elkaar zit, lol.
pi_49493954
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:20 schreef TC_Artemis het volgende:
Alsof de verkeersleiding precies weet hoe zo'n kist in elkaar zit, lol.
Ik denk dat er in zo'n geval heeeel snel een gezagvoerder in de toren zit
pi_49496774
Ha vet jongens!

Lijkt me echt strak als je dan zo'n kist aan de grond kunt zetten!
pi_49497012
Hij komt sowieso op de grond terecht.....
De vraag is of hij daarna nog kan vliegen
pi_49497061
Hahaha scherp!
pi_49498965
http://www.youtube.com/profile?user=MoGas1

Deze gast is fucking goed en zelf ook piloot.
Check die filmpjes van hem op YouTube!
pi_49500833
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 00:47 schreef DonSauza het volgende:
http://www.youtube.com/profile?user=MoGas1

Deze gast is fucking goed en zelf ook piloot.
Check die filmpjes van hem op YouTube!
Wat een newbie

Maakt nogal veel fouten en kan niet tegen kritiek van anderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')