Waarom die?quote:
active cameraquote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef Drifter__ het volgende:
Welke camera-programma's kan je gebruiken om door je Virtual Cabin te lopen ?
Ik heb F1View geprobeerd, maar krijg het niet aan de praat...
Dit heb ik gedaanquote:Links van het radiokompas (ADF) bevindt zich een kalibratieknop met de letters HDG erop. Door aan deze knop te draaien verstelt u de schaal. Stel de instelring zó in, dat de schaal ervan precies gelijk op gaat met de schaal op de rand van het gyrokompas.
Dit laatste gebeurt echter niet. Er staat een plaatje in het boek van hoe de ADF-eenheid in de Radio Stack en de transponder ingesteld moet worden, deze staan naar mijn weten goed. (Er werd gezegd dat de transponder op 1200 moet staan en de radiokompaseenheid op 348 kHz, Mason County. Dit heb ik gedaan).quote:Geef daarna gas en laat het vliegtuig aan haar aanloop beginnen. Zodra u in de lucht bent en de hoogte groter is dan 600 voet ziet u dat de aanwijzer van het radiokompas plotseling gaat bewegen.
Zit je wel op het goede vliegveld?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:24 schreef MeScott het volgende:
Ik heb een boek van Flight Simulator gekocht (Leren vliegen met Flight Simulator X van Floris Wouterlood) en daarin staat het volgende:
[..]
Dit heb ik gedaan
[..]
Dit laatste gebeurt echter niet. Er staat een plaatje in het boek van hoe de ADF-eenheid in de Radio Stack en de transponder ingesteld moet worden, deze staan naar mijn weten goed. (Er werd gezegd dat de transponder op 1200 moet staan en de radiokompaseenheid op 348 kHz, Mason County. Dit heb ik gedaan).
Is er iets dat ik over het hoofd zie waardoor de aanwijzer niet gaat draaien ?
Je weet dat sinds 9/11 dit soort vragen erg verdacht zijn he?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:02 schreef DonSauza het volgende:
Als je in flight simulator x in de moeilijkste stand een vliegtuig goed kan besturen met stuurknuppel en gas/rem etc.
Is diegene in staat om in het echt ook een vliegtuig te besturen? En dan doel ik niet op het vlekkenloos vliegen maar dat hij vliegtuig iig heel aan de grond komt en dat hoeft niet super mooi, maar dat er geen doden vallen.
Kan dat?
Je zal best ver komen, alleen heb je de factor jezelf + 200 < man achterin en jij bepaald leven of doodquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:08 schreef DonSauza het volgende:
Naja ik dacht dus laatst.
Stel je voor er gebeurd iets in de lucht waardoor iemand het stuur moet overnemen.
Accuut zijn alle piloten in dat toestel dood door een hartaanval ofzo.
En jij bent diegene die al heel wat vlieguren heeft gemaakt met flight simulator en je engels is uitstekend.
Ik denk dat je dan een heel eind kunt komen
Haha ze komen maar langs, als ze zoiets al verdacht vinden...quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je weet dat sinds 9/11 dit soort vragen erg verdacht zijn he?
?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:06 schreef Piles het volgende:
Hangt er vanaf of je weet hoe de radio werkt denk ik.
In FS gebruik je je toetsenbord / joystick voor bepaalde besturingen, terwijl je die in het echt waarschijnlijk niet goed weet te vinden.
Als je dan contact hebt met bijvoorbeeld de verkeerstoren kan het wel denk ik, omdat diegene daar je dan kan vertellen waar alles zit en wat je moet doen.
Maar zonder niet lijkt me (of je moet veel geluk hebben)
Ik zou het toch wel eens willen proberen![]()
Ik nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:24 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
?je weet toch wel waar alles zit in je cockpit
Ik denk dat er in zo'n geval heeeel snel een gezagvoerder in de toren zitquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:20 schreef TC_Artemis het volgende:
Alsof de verkeersleiding precies weet hoe zo'n kist in elkaar zit, lol.
Wat een newbiequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:47 schreef DonSauza het volgende:
http://www.youtube.com/profile?user=MoGas1
Deze gast is fucking goed en zelf ook piloot.
Check die filmpjes van hem op YouTube!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |