abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50465191
Ik zag laatst in de winkel een duurdere versie van dit spel, ookal is de standaard versie al superduur, wat krijg je extra bij die speciale editie?
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_50483452
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef Drifter__ het volgende:
Ik wil graag leren hoe ik die FMC moet programmeren, iemand die weet waar ik een Nederlandse tutorial kan vinden ????
Gevonden
http://www.fsfan.nl/Diversen/hint%20en%20tips.html
pi_51246948
Even een schop hier. Ik ben gisteren weer begonnen, en ik kan het nog
Mên, wat is dat spel verslavend
pi_51247062
Ik deed net nog een vluchtje Groningen > Amsterdam.....met een 747
Wel netjes uitgevoerd en geland op de Buitenveldertbaan
pi_51247106
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 23:40 schreef Drifter__ het volgende:
Ik deed net nog een vluchtje Groningen > Amsterdam.....met een 747
Ik doe meestal Brussel - Amsterdam
En dan extreem slecht weer ofzo
pi_51570208
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 23:40 schreef Drifter__ het volgende:
Ik deed net nog een vluchtje Groningen > Amsterdam.....met een 747
Wel netjes uitgevoerd en geland op de Buitenveldertbaan
Ehrm okay, jij gaat meer voor de arcade aspecten zie ik
pi_51576000
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef Drifter__ het volgende:
Ik wil graag leren hoe ik die FMC moet programmeren, iemand die weet waar ik een Nederlandse tutorial kan vinden ????
De manual van stefan kok is goed, google er even op los. Anders heb ik nog wel een goeie engelse manual over FMC progging.
pi_51591134
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:52 schreef Drifter__ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zomaar wat screens
Landing @ Ibiza
Netjes, ik wil die livery eigenlijk ook even voor in FSX.
pi_51710010
Heb zojuist TNCM - St. Maarten van fly tampa geïnstalleerd en ziet er zeker niet verkeerd uit!

  dinsdag 24 juli 2007 @ 13:25:06 #251
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_51781155
Damn, ik heb net een hele lange vlucht achter de rug.
Van East London (zuidafrika) naar Schiphol. Met veel tussenlandingen:
Durban
Johannesburg
Harare (Zimbabwe)
Nairobi (Kenia)
Khartoum (Sudan)
Cairo (Egypt)
Istanbul (Turkey)
Budapest (Hungary)
Berlin (Germany)

Nu is mijn vraag dus: kan ik een flight plan maken compleet met tussenlandingen? Nu maakte ik iedere keer een nieuwe flightplan aan voor mijn volgende etappe.
Ik wil namelijk een vlucht rond de wereld doen......in heel veel etappes

[ Bericht 5% gewijzigd door Oldbie op 24-07-2007 13:31:50 ]
pi_51781933
Is FSX beter dan FS2004?
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:02:46 #253
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52142145
wat betekent RTO bij Autobrake?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_52144783
Rejected take-off

Als de throttle beneden V1 naar idle of reverse worden geschoven, worden de remmen maximaal toegepast.

Dus dit kan bij enige failure zijn of compressure stall bv.
pi_52362268
BUMP

<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
pi_52372136
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 13:47 schreef Fatihtjuh het volgende:
Is FSX beter dan FS2004?
pi_52372357
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:51 schreef Fatihtjuh het volgende:

[..]
Jah, als je pc het een beetje trekt
pi_52376079
FSX trekt me computer dus niet
Even 2004 zoeken
pi_52451656
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef Piles het volgende:

[..]

Jah, als je pc het een beetje trekt
Ik kan het op High spelen met Radeon Mobility x1600 256mb op mijn Imac.
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:55:46 #260
156146 Bron
Positive user
pi_52735427
tvp
  donderdag 30 augustus 2007 @ 16:55:35 #261
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52814763
Hoe vlieg je op je AP + NAV? De AP settings snap ik wel. Maar stel dat je van Amsterdam naar Hong Kong wilt. Dan kan je op GPS, VOR of High altitude en Low altitude. Stel dat ik helemaal op AP wil vliegen behalve de landing en het opstijgen. Kan ik de AP dan zo krijgen dat hij voor mij draait terwijl ik gewoon even naar het toilet ben?

Zo ja hoe ?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_52815111
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:55 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe vlieg je op je AP + NAV? De AP settings snap ik wel. Maar stel dat je van Amsterdam naar Hong Kong wilt. Dan kan je op GPS, VOR of High altitude en Low altitude. Stel dat ik helemaal op AP wil vliegen behalve de landing en het opstijgen. Kan ik de AP dan zo krijgen dat hij voor mij draait terwijl ik gewoon even naar het toilet ben?

Zo ja hoe ?
Er zit ergens een knopje dat je naar gps moet draaien. Daarna gewoon de nav knop inrammen. En de AP natuurlijk.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 18:13:49 #263
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52816635
En wat nou als de ATC zegt turn blabla heading dat. Gaat dat dan vanzelf?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_52816885
Nee, dat gaat niet vanzelf.

De ATC handelt als het goed is volgens jouw zelf gekozen route. De AP vliegt deze en je moet de ATC zijn instructies "confirmen".
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:41:49 #265
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52819275
Ok dat snap ik. Wat ik nog niet snap is die AP

Wat kies je in het begin? VOR to VOR high altitude airways or low of GPS? Of maakt dat niet uit?
Vervolgens als je dat gedaan hebt en ok hebt gedrukt kan je beginnen. Je staat dus op de runway, je steigt op(via AP lukt dat niet volgens mij). Maar wanneer stel je dan de AP in?
En hoe snap ik ook nog niet precies. Ergens een knopje naar gps draaien...is dat in het vliegtuig? En dan de NAV knop inschakelen en de ap, dat snap ik.
En vanaf daar gaat dus alles vanzelf...
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_52819576
Het maakt volgens mij niet echt uit wat je kiest, ik doe meestal High Altitude airways voor de langere vluchten, en anders Direct
Maar je kunt hem pas aanzetten als de ATC gezegd heeft dat je je eigen navigatie moet volgen
Je moet ook altijd de route volgen van de ATC volgen, ookal gaat dat totaal de andere kant op.

De knop die je moet hebben is wat lastiger uit te leggen. Bij een Boeing 747 is het 1 van de grote draaiknoppen. De knop switch tussen GPS en NAV. Met welk vliegtuig vlieg je meestal? Dan kijk ik zo ff
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:52:22 #267
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52819608
737
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:52:38 #268
156146 Bron
Positive user
pi_52819615
Weet iemand waar je goedkoop flight simulator 2004 kunt kopen...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:00:58 #269
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52819823
Dowloaden Ik wil trouwens ook FSX maar die is mij te duur. Wat is er eigenlijk verbeterd tov van 2004 op de graphics na?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:03:26 #270
156146 Bron
Positive user
pi_52819893
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:00 schreef GoodGawd het volgende:
Dowloaden Ik wil trouwens ook FSX maar die is mij te duur. Wat is er eigenlijk verbeterd tov van 2004 op de graphics na?
Je kan hem op ebay al bestellen voor 50 dollar incl verzenden. Bij sommige aanbieders zelfs voor minder, nieuw.

Ik hou zelf niet echt van downloaden. Mensen steken er veel geld en energie in en ik vind het zelf wel gepast om zo'n spel gewoon te kopen...
pi_52820045
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:52 schreef GoodGawd het volgende:
737
Tussen je speed-display en heading-display zit een klein schakelaartje: NAv / GPS
Die zet je op GPS, dan spring je heading-hold vanzelf uit. Je moet dan wel VOR LOC aanzetten, en dan volgt ie het lijntje
Wel opletten als je weer terug moet naar heading-instructie om alles weer goed te zetten
pi_52820130
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:52 schreef Bron het volgende:
Weet iemand waar je goedkoop flight simulator 2004 kunt kopen...
Ik heb m bij FRS gekocht voor 20 of 30 euro
FSX dan wel weer gedownload, maar die koop ik ook wel weer als ik een goede pc heb die m lekker draait. Nu ziet het er niet uit
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:14:21 #273
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52820241
Kan je hem ook zo laten vliegen dat ie precies op de landingsbaan mikt en dat je hem daarvoor net uitzet? Want ik zag ook zo'n knopje met approach holder of iets dergelijks..?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_52820342
Ja, instrument landing system

Je voert de frequentie van de betreffende ILS baan in (NAV 1 in je radio) en zet het knopje weer terug van GPS naar NAV. Daarna gewoon APP knop indrukken.
pi_52820464
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:18 schreef nubie het volgende:
Ja, instrument landing system

Je voert de frequentie van de betreffende ILS baan in (NAV 1 in je radio) en zet het knopje weer terug van GPS naar NAV. Daarna gewoon APP knop indrukken.
En de course moet je ook goed zetten (is iets anders dan heading)
Maar je moet dan wel zorgen dat je al netjes voor de baan zit, anders gaat ie raar doen. Het is dus niet zo dat ie je vanzelf naar de landingsbaan toevliegt
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:24:57 #276
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52820548
ok ik zal het proberen
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:29:24 #277
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52820689
Geeft de ATC of Tower de ILS door als ik in de buurt kom?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:31:52 #278
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_52820755
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:29 schreef GoodGawd het volgende:
Geeft de ATC of Tower de ILS door als ik in de buurt kom?
ATC geeft de runway. Open dan je map en zoek de juiste frequentie erbij. Invoeren en voila
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:44:32 #279
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52821078
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:22 schreef Piles het volgende:

[..]

En de course moet je ook goed zetten (is iets anders dan heading)
Maar je moet dan wel zorgen dat je al netjes voor de baan zit, anders gaat ie raar doen. Het is dus niet zo dat ie je vanzelf naar de landingsbaan toevliegt
Hoe weet je welke waarde je course heeft dan?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:45:41 #280
156146 Bron
Positive user
pi_52821111
Spelen jullie FS weleens online? Zo ja is dit leuk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')