Gevondenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef Drifter__ het volgende:
Ik wil graag leren hoe ik die FMC moet programmeren, iemand die weet waar ik een Nederlandse tutorial kan vinden ????![]()
Ik doe meestal Brussel - Amsterdamquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:40 schreef Drifter__ het volgende:
Ik deed net nog een vluchtje Groningen > Amsterdam.....met een 747![]()
Ehrm okay, jij gaat meer voor de arcade aspecten zie ikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:40 schreef Drifter__ het volgende:
Ik deed net nog een vluchtje Groningen > Amsterdam.....met een 747![]()
Wel netjes uitgevoerd en geland op de Buitenveldertbaan
De manual van stefan kok is goed, google er even op los. Anders heb ik nog wel een goeie engelse manual over FMC progging.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef Drifter__ het volgende:
Ik wil graag leren hoe ik die FMC moet programmeren, iemand die weet waar ik een Nederlandse tutorial kan vinden ????![]()
Netjes, ik wil die livery eigenlijk ook even voor in FSX.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:52 schreef Drifter__ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zomaar wat screens![]()
Landing @ Ibiza![]()
Ik kan het op High spelen met Radeon Mobility x1600 256mb op mijn Imac.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, als je pc het een beetje trekt
Er zit ergens een knopje dat je naar gps moet draaien. Daarna gewoon de nav knop inrammen. En de AP natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:55 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe vlieg je op je AP + NAV? De AP settings snap ik wel. Maar stel dat je van Amsterdam naar Hong Kong wilt. Dan kan je op GPS, VOR of High altitude en Low altitude. Stel dat ik helemaal op AP wil vliegen behalve de landing en het opstijgen. Kan ik de AP dan zo krijgen dat hij voor mij draait terwijl ik gewoon even naar het toilet ben?
Zo ja hoe?
Je kan hem op ebay al bestellen voor 50 dollar incl verzenden. Bij sommige aanbieders zelfs voor minder, nieuw.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:00 schreef GoodGawd het volgende:
DowloadenIk wil trouwens ook FSX maar die is mij te duur. Wat is er eigenlijk verbeterd tov van 2004 op de graphics na?
Tussen je speed-display en heading-display zit een klein schakelaartje: NAv / GPSquote:
Ik heb m bij FRS gekocht voor 20 of 30 euroquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:52 schreef Bron het volgende:
Weet iemand waar je goedkoop flight simulator 2004 kunt kopen...
En de course moet je ook goed zetten (is iets anders dan heading)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:18 schreef nubie het volgende:
Ja, instrument landing system
Je voert de frequentie van de betreffende ILS baan in (NAV 1 in je radio) en zet het knopje weer terug van GPS naar NAV. Daarna gewoon APP knop indrukken.
ATC geeft de runway. Open dan je map en zoek de juiste frequentie erbij. Invoeren en voilaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:29 schreef GoodGawd het volgende:
Geeft de ATC of Tower de ILS door als ik in de buurt kom?
Hoe weet je welke waarde je course heeft dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En de course moet je ook goed zetten (is iets anders dan heading)
Maar je moet dan wel zorgen dat je al netjes voor de baan zit, anders gaat ie raar doen. Het is dus niet zo dat ie je vanzelf naar de landingsbaan toevliegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |