abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48450940
tvp
pi_48511910
Welke camera-programma's kan je gebruiken om door je Virtual Cabin te lopen ?
Ik heb F1View geprobeerd, maar krijg het niet aan de praat...
pi_48535091
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:03 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Geforce 8800GTS 320MB > 275eur
Waarom die?
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_48538203
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:03 schreef markiemark het volgende:

[..]

Waarom die?
Zeer goede kaart, google eens
pi_48580308
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef Drifter__ het volgende:
Welke camera-programma's kan je gebruiken om door je Virtual Cabin te lopen ?
Ik heb F1View geprobeerd, maar krijg het niet aan de praat...
active camera
pi_48710622
Ik heb een boek van Flight Simulator gekocht (Leren vliegen met Flight Simulator X van Floris Wouterlood) en daarin staat het volgende:
quote:
Links van het radiokompas (ADF) bevindt zich een kalibratieknop met de letters HDG erop. Door aan deze knop te draaien verstelt u de schaal. Stel de instelring zó in, dat de schaal ervan precies gelijk op gaat met de schaal op de rand van het gyrokompas.
Dit heb ik gedaan
quote:
Geef daarna gas en laat het vliegtuig aan haar aanloop beginnen. Zodra u in de lucht bent en de hoogte groter is dan 600 voet ziet u dat de aanwijzer van het radiokompas plotseling gaat bewegen.
Dit laatste gebeurt echter niet. Er staat een plaatje in het boek van hoe de ADF-eenheid in de Radio Stack en de transponder ingesteld moet worden, deze staan naar mijn weten goed. (Er werd gezegd dat de transponder op 1200 moet staan en de radiokompaseenheid op 348 kHz, Mason County. Dit heb ik gedaan).

Is er iets dat ik over het hoofd zie waardoor de aanwijzer niet gaat draaien ?
  maandag 30 april 2007 @ 17:41:00 #207
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_48866543
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:24 schreef MeScott het volgende:
Ik heb een boek van Flight Simulator gekocht (Leren vliegen met Flight Simulator X van Floris Wouterlood) en daarin staat het volgende:
[..]

Dit heb ik gedaan
[..]

Dit laatste gebeurt echter niet. Er staat een plaatje in het boek van hoe de ADF-eenheid in de Radio Stack en de transponder ingesteld moet worden, deze staan naar mijn weten goed. (Er werd gezegd dat de transponder op 1200 moet staan en de radiokompaseenheid op 348 kHz, Mason County. Dit heb ik gedaan).

Is er iets dat ik over het hoofd zie waardoor de aanwijzer niet gaat draaien ?
Zit je wel op het goede vliegveld?
Wie dit leest is gek
pi_49479600
Als je in flight simulator x in de moeilijkste stand een vliegtuig goed kan besturen met stuurknuppel en gas/rem etc.
Is diegene in staat om in het echt ook een vliegtuig te besturen? En dan doel ik niet op het vlekkenloos vliegen maar dat hij vliegtuig iig heel aan de grond komt en dat hoeft niet super mooi, maar dat er geen doden vallen.

Kan dat?
pi_49479757
Hangt er vanaf of je weet hoe de radio werkt denk ik.
In FS gebruik je je toetsenbord / joystick voor bepaalde besturingen, terwijl je die in het echt waarschijnlijk niet goed weet te vinden.
Als je dan contact hebt met bijvoorbeeld de verkeerstoren kan het wel denk ik, omdat diegene daar je dan kan vertellen waar alles zit en wat je moet doen.

Maar zonder niet lijkt me (of je moet veel geluk hebben)
Ik zou het toch wel eens willen proberen
pi_49479814
Naja ik dacht dus laatst.
Stel je voor er gebeurd iets in de lucht waardoor iemand het stuur moet overnemen.
Accuut zijn alle piloten in dat toestel dood door een hartaanval ofzo.

En jij bent diegene die al heel wat vlieguren heeft gemaakt met flight simulator en je engels is uitstekend.
Ik denk dat je dan een heel eind kunt komen
  Donald Duck held donderdag 17 mei 2007 @ 15:13:41 #211
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49479954
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:02 schreef DonSauza het volgende:
Als je in flight simulator x in de moeilijkste stand een vliegtuig goed kan besturen met stuurknuppel en gas/rem etc.
Is diegene in staat om in het echt ook een vliegtuig te besturen? En dan doel ik niet op het vlekkenloos vliegen maar dat hij vliegtuig iig heel aan de grond komt en dat hoeft niet super mooi, maar dat er geen doden vallen.

Kan dat?
Je weet dat sinds 9/11 dit soort vragen erg verdacht zijn he?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49479996
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:08 schreef DonSauza het volgende:
Naja ik dacht dus laatst.
Stel je voor er gebeurd iets in de lucht waardoor iemand het stuur moet overnemen.
Accuut zijn alle piloten in dat toestel dood door een hartaanval ofzo.

En jij bent diegene die al heel wat vlieguren heeft gemaakt met flight simulator en je engels is uitstekend.
Ik denk dat je dan een heel eind kunt komen
Je zal best ver komen, alleen heb je de factor jezelf + 200 < man achterin en jij bepaald leven of dood net ietsje meer druk dan achter je pc-tje
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_49480115
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:13 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je weet dat sinds 9/11 dit soort vragen erg verdacht zijn he?
Haha ze komen maar langs, als ze zoiets al verdacht vinden...
pi_49480269
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:06 schreef Piles het volgende:
Hangt er vanaf of je weet hoe de radio werkt denk ik.
In FS gebruik je je toetsenbord / joystick voor bepaalde besturingen, terwijl je die in het echt waarschijnlijk niet goed weet te vinden.
Als je dan contact hebt met bijvoorbeeld de verkeerstoren kan het wel denk ik, omdat diegene daar je dan kan vertellen waar alles zit en wat je moet doen.

Maar zonder niet lijkt me (of je moet veel geluk hebben)
Ik zou het toch wel eens willen proberen
? je weet toch wel waar alles zit in je cockpit
pi_49480322
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:24 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

? je weet toch wel waar alles zit in je cockpit
Ik niet
pi_49480707
het enige wat misschien lastig is, is dat de FMC niet geheel identiek zal zijn aan die in FS. En da's toch wel zo handig voor de navigatie Verder moet je een beetje goed mikken op het einde, dat je touchdown wel beetje comfortabel is en je niet 'opeens' op de grond zit
pi_49482051
Poeh nu moet je niet met moeilijke woorden gaan strooien want ik ben een leek op het gebied van vliegen en vliegspellen.
Deze vraag kwam toevallig in mij op en ik dact dat dit wel de juiste plaats was om een antwoord te vinden.
pi_49492503
Volgens mij moet het wel lukken , als je een beetje weet waar alle knopjes zitten. En de ATC zal je zeker ook dik helpen, b.v welke heading je moet volgen ofzo. Dan een ILS-landing maken, vliegtuig eerst ff automatisch precies voor de baan laten komen en dan het laatste stukje op het handje. Eventueel een steward(ess) naast je laten zitten om iets op te zoeken in de handleiding ofzo

Beter een poging om te overleven dan sowieso dood toch
pi_49493865
Alsof de verkeersleiding precies weet hoe zo'n kist in elkaar zit, lol.
pi_49493954
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:20 schreef TC_Artemis het volgende:
Alsof de verkeersleiding precies weet hoe zo'n kist in elkaar zit, lol.
Ik denk dat er in zo'n geval heeeel snel een gezagvoerder in de toren zit
pi_49496774
Ha vet jongens!

Lijkt me echt strak als je dan zo'n kist aan de grond kunt zetten!
pi_49497012
Hij komt sowieso op de grond terecht.....
De vraag is of hij daarna nog kan vliegen
pi_49497061
Hahaha scherp!
pi_49498965
http://www.youtube.com/profile?user=MoGas1

Deze gast is fucking goed en zelf ook piloot.
Check die filmpjes van hem op YouTube!
pi_49500833
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 00:47 schreef DonSauza het volgende:
http://www.youtube.com/profile?user=MoGas1

Deze gast is fucking goed en zelf ook piloot.
Check die filmpjes van hem op YouTube!
Wat een newbie

Maakt nogal veel fouten en kan niet tegen kritiek van anderen.
pi_49502574
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:23 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik denk dat er in zo'n geval heeeel snel een gezagvoerder in de toren zit
Ik denk het niet
pi_49509369
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 09:27 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Ik denk het niet
Waarom niet ?
pi_49509723
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 02:44 schreef nubie het volgende:

[..]

Wat een newbie

Maakt nogal veel fouten en kan niet tegen kritiek van anderen.
Ik denk wel zeker dat hij beter vliegt als jou!
pi_49512246
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:50 schreef DonSauza het volgende:

[..]

Ik denk wel zeker dat hij beter vliegt als jou! dan jij
En waar baseer je dat op?

Maar goed, verdedig deze brokkepiloot maar
pi_49513709
Heeft iemand hier ook een demo van FS2002 of 2004?

Lijkt me wel eens grappig om te proberen.
pi_49515222
Bestaat niet volgens mij..

Nieuwsgroepen / torrents enzo
pi_49535429
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:40 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Waarom niet ?
Aangezien ze uberhaupt niet geauthoriseerd zijn bij de LVNL binnen te komen.
pi_49537282
Ze zullen heus wel een uitzondering maken, dude het is een noodgeval !
pi_49547083
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:13 schreef Drifter__ het volgende:
Ze zullen heus wel een uitzondering maken, dude het is een noodgeval !
Met de terugkijk op 9/11 worden tegenwoordig geen uitzonderingen meer gemaakt in de luchtvaart .
pi_49551268







Zomaar wat screens
Landing @ Ibiza
pi_50369868
gaaf!
pi_50415116






























Nu doen ze het hopelijk wel

[ Bericht 89% gewijzigd door Unhuman op 13-06-2007 16:54:16 ]
pi_50415198
Allemaal kikkers

ImageShack is geblokkeerd op FOK!, zet ze ff ergens anders op
pi_50416615
Zo! dat is mooi scherp beeld!
pi_50458788
Ik wil graag leren hoe ik die FMC moet programmeren, iemand die weet waar ik een Nederlandse tutorial kan vinden ????
pi_50465191
Ik zag laatst in de winkel een duurdere versie van dit spel, ookal is de standaard versie al superduur, wat krijg je extra bij die speciale editie?
Ja dit is m denkik echtwel! &lt;-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_50483452
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef Drifter__ het volgende:
Ik wil graag leren hoe ik die FMC moet programmeren, iemand die weet waar ik een Nederlandse tutorial kan vinden ????
Gevonden
http://www.fsfan.nl/Diversen/hint%20en%20tips.html
pi_51246948
Even een schop hier. Ik ben gisteren weer begonnen, en ik kan het nog
Mên, wat is dat spel verslavend
pi_51247062
Ik deed net nog een vluchtje Groningen > Amsterdam.....met een 747
Wel netjes uitgevoerd en geland op de Buitenveldertbaan
pi_51247106
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 23:40 schreef Drifter__ het volgende:
Ik deed net nog een vluchtje Groningen > Amsterdam.....met een 747
Ik doe meestal Brussel - Amsterdam
En dan extreem slecht weer ofzo
pi_51570208
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 23:40 schreef Drifter__ het volgende:
Ik deed net nog een vluchtje Groningen > Amsterdam.....met een 747
Wel netjes uitgevoerd en geland op de Buitenveldertbaan
Ehrm okay, jij gaat meer voor de arcade aspecten zie ik
pi_51576000
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef Drifter__ het volgende:
Ik wil graag leren hoe ik die FMC moet programmeren, iemand die weet waar ik een Nederlandse tutorial kan vinden ????
De manual van stefan kok is goed, google er even op los. Anders heb ik nog wel een goeie engelse manual over FMC progging.
pi_51591134
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:52 schreef Drifter__ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zomaar wat screens
Landing @ Ibiza
Netjes, ik wil die livery eigenlijk ook even voor in FSX.
pi_51710010
Heb zojuist TNCM - St. Maarten van fly tampa geïnstalleerd en ziet er zeker niet verkeerd uit!

  dinsdag 24 juli 2007 @ 13:25:06 #251
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_51781155
Damn, ik heb net een hele lange vlucht achter de rug.
Van East London (zuidafrika) naar Schiphol. Met veel tussenlandingen:
Durban
Johannesburg
Harare (Zimbabwe)
Nairobi (Kenia)
Khartoum (Sudan)
Cairo (Egypt)
Istanbul (Turkey)
Budapest (Hungary)
Berlin (Germany)

Nu is mijn vraag dus: kan ik een flight plan maken compleet met tussenlandingen? Nu maakte ik iedere keer een nieuwe flightplan aan voor mijn volgende etappe.
Ik wil namelijk een vlucht rond de wereld doen......in heel veel etappes

[ Bericht 5% gewijzigd door Oldbie op 24-07-2007 13:31:50 ]
pi_51781933
Is FSX beter dan FS2004?
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:02:46 #253
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52142145
wat betekent RTO bij Autobrake?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_52144783
Rejected take-off

Als de throttle beneden V1 naar idle of reverse worden geschoven, worden de remmen maximaal toegepast.

Dus dit kan bij enige failure zijn of compressure stall bv.
pi_52362268
BUMP

&lt;A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195"&gt;Click Here&lt;/A&gt; to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
pi_52372136
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 13:47 schreef Fatihtjuh het volgende:
Is FSX beter dan FS2004?
pi_52372357
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:51 schreef Fatihtjuh het volgende:

[..]
Jah, als je pc het een beetje trekt
pi_52376079
FSX trekt me computer dus niet
Even 2004 zoeken
pi_52451656
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef Piles het volgende:

[..]

Jah, als je pc het een beetje trekt
Ik kan het op High spelen met Radeon Mobility x1600 256mb op mijn Imac.
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:55:46 #260
156146 Bron
Positive user
pi_52735427
tvp
  donderdag 30 augustus 2007 @ 16:55:35 #261
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52814763
Hoe vlieg je op je AP + NAV? De AP settings snap ik wel. Maar stel dat je van Amsterdam naar Hong Kong wilt. Dan kan je op GPS, VOR of High altitude en Low altitude. Stel dat ik helemaal op AP wil vliegen behalve de landing en het opstijgen. Kan ik de AP dan zo krijgen dat hij voor mij draait terwijl ik gewoon even naar het toilet ben?

Zo ja hoe ?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_52815111
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:55 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe vlieg je op je AP + NAV? De AP settings snap ik wel. Maar stel dat je van Amsterdam naar Hong Kong wilt. Dan kan je op GPS, VOR of High altitude en Low altitude. Stel dat ik helemaal op AP wil vliegen behalve de landing en het opstijgen. Kan ik de AP dan zo krijgen dat hij voor mij draait terwijl ik gewoon even naar het toilet ben?

Zo ja hoe ?
Er zit ergens een knopje dat je naar gps moet draaien. Daarna gewoon de nav knop inrammen. En de AP natuurlijk.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 18:13:49 #263
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52816635
En wat nou als de ATC zegt turn blabla heading dat. Gaat dat dan vanzelf?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_52816885
Nee, dat gaat niet vanzelf.

De ATC handelt als het goed is volgens jouw zelf gekozen route. De AP vliegt deze en je moet de ATC zijn instructies "confirmen".
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:41:49 #265
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52819275
Ok dat snap ik. Wat ik nog niet snap is die AP

Wat kies je in het begin? VOR to VOR high altitude airways or low of GPS? Of maakt dat niet uit?
Vervolgens als je dat gedaan hebt en ok hebt gedrukt kan je beginnen. Je staat dus op de runway, je steigt op(via AP lukt dat niet volgens mij). Maar wanneer stel je dan de AP in?
En hoe snap ik ook nog niet precies. Ergens een knopje naar gps draaien...is dat in het vliegtuig? En dan de NAV knop inschakelen en de ap, dat snap ik.
En vanaf daar gaat dus alles vanzelf...
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_52819576
Het maakt volgens mij niet echt uit wat je kiest, ik doe meestal High Altitude airways voor de langere vluchten, en anders Direct
Maar je kunt hem pas aanzetten als de ATC gezegd heeft dat je je eigen navigatie moet volgen
Je moet ook altijd de route volgen van de ATC volgen, ookal gaat dat totaal de andere kant op.

De knop die je moet hebben is wat lastiger uit te leggen. Bij een Boeing 747 is het 1 van de grote draaiknoppen. De knop switch tussen GPS en NAV. Met welk vliegtuig vlieg je meestal? Dan kijk ik zo ff
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:52:22 #267
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52819608
737
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:52:38 #268
156146 Bron
Positive user
pi_52819615
Weet iemand waar je goedkoop flight simulator 2004 kunt kopen...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:00:58 #269
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52819823
Dowloaden Ik wil trouwens ook FSX maar die is mij te duur. Wat is er eigenlijk verbeterd tov van 2004 op de graphics na?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:03:26 #270
156146 Bron
Positive user
pi_52819893
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:00 schreef GoodGawd het volgende:
Dowloaden Ik wil trouwens ook FSX maar die is mij te duur. Wat is er eigenlijk verbeterd tov van 2004 op de graphics na?
Je kan hem op ebay al bestellen voor 50 dollar incl verzenden. Bij sommige aanbieders zelfs voor minder, nieuw.

Ik hou zelf niet echt van downloaden. Mensen steken er veel geld en energie in en ik vind het zelf wel gepast om zo'n spel gewoon te kopen...
pi_52820045
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:52 schreef GoodGawd het volgende:
737
Tussen je speed-display en heading-display zit een klein schakelaartje: NAv / GPS
Die zet je op GPS, dan spring je heading-hold vanzelf uit. Je moet dan wel VOR LOC aanzetten, en dan volgt ie het lijntje
Wel opletten als je weer terug moet naar heading-instructie om alles weer goed te zetten
pi_52820130
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:52 schreef Bron het volgende:
Weet iemand waar je goedkoop flight simulator 2004 kunt kopen...
Ik heb m bij FRS gekocht voor 20 of 30 euro
FSX dan wel weer gedownload, maar die koop ik ook wel weer als ik een goede pc heb die m lekker draait. Nu ziet het er niet uit
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:14:21 #273
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52820241
Kan je hem ook zo laten vliegen dat ie precies op de landingsbaan mikt en dat je hem daarvoor net uitzet? Want ik zag ook zo'n knopje met approach holder of iets dergelijks..?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_52820342
Ja, instrument landing system

Je voert de frequentie van de betreffende ILS baan in (NAV 1 in je radio) en zet het knopje weer terug van GPS naar NAV. Daarna gewoon APP knop indrukken.
pi_52820464
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:18 schreef nubie het volgende:
Ja, instrument landing system

Je voert de frequentie van de betreffende ILS baan in (NAV 1 in je radio) en zet het knopje weer terug van GPS naar NAV. Daarna gewoon APP knop indrukken.
En de course moet je ook goed zetten (is iets anders dan heading)
Maar je moet dan wel zorgen dat je al netjes voor de baan zit, anders gaat ie raar doen. Het is dus niet zo dat ie je vanzelf naar de landingsbaan toevliegt
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:24:57 #276
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52820548
ok ik zal het proberen
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:29:24 #277
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52820689
Geeft de ATC of Tower de ILS door als ik in de buurt kom?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:31:52 #278
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_52820755
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:29 schreef GoodGawd het volgende:
Geeft de ATC of Tower de ILS door als ik in de buurt kom?
ATC geeft de runway. Open dan je map en zoek de juiste frequentie erbij. Invoeren en voila
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:44:32 #279
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52821078
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:22 schreef Piles het volgende:

[..]

En de course moet je ook goed zetten (is iets anders dan heading)
Maar je moet dan wel zorgen dat je al netjes voor de baan zit, anders gaat ie raar doen. Het is dus niet zo dat ie je vanzelf naar de landingsbaan toevliegt
Hoe weet je welke waarde je course heeft dan?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:45:41 #280
156146 Bron
Positive user
pi_52821111
Spelen jullie FS weleens online? Zo ja is dit leuk?
pi_52821123
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:44 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Hoe weet je welke waarde je course heeft dan?
Het is een beetje door elkaar, maar op je map staat een frequentie en heading van een baan.
Die moet je invoeren in je radio en in course, snap je
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:45 schreef Bron het volgende:
Spelen jullie FS weleens online? Zo ja is dit leuk?
Ik heb dat IVAO wel eens bekeken, maar dat is zo realistisch (en dus ingewikkeld) dat het bijna niet te doen is
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:52:31 #282
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52821317
`VAn die heading en Freq. op de map dat snap ik. Hoe je die Freq. invoert in je radio ook. Maar die heading in je course ? Dat vind ik een beetje vaag, zit dat ook in je radio of moet je dat weer ergens anders invoeren?
Reageer snel want ik moet bijna landen
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:05:16 #283
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52821711
Het lot van de 110 passagiers ligt in jullie handen ! REAGEER
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_52821770
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:05 schreef GoodGawd het volgende:
Het lot van de 110 passagiers ligt in jullie handen ! REAGEER

Links naast je Autotrottle-switch zit je Course display met draaiknop (staat standaard op 340, knop met geel kruis)
pi_52822102
Leef je nog?
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:17:06 #286
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52822114
Oh god ik ben neer gestort XD Ik zat met verbazing te kijken hoe dat ding werkte, echt brilliant! Ik dacht nou mischien land ie hem ook nog wel!
Niet dus...hij zakte een beetje door zijn landingsgestel heen, voor de rest zat ie er echt precies op!

Dank jullie voor al de info ik heb er echt veel aan gehad en zal er nog veel aan gaan hebben
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_52822188
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:17 schreef GoodGawd het volgende:
Oh god ik ben neer gestort XD Ik zat met verbazing te kijken hoe dat ding werkte, echt brilliant! Ik dacht nou mischien land ie hem ook nog wel!
Niet dus...hij zakte een beetje door zijn landingsgestel heen, voor de rest zat ie er echt precies op!

Dank jullie voor al de info ik heb er echt veel aan gehad en zal er nog veel aan gaan hebben
ILS is ook geen automatisch landingssysteem. ILS wordt normaal een paar honderd feet voor touchdown uitgezet, waarna de piloot zelf land
Maar met slecht zicht is het wel vet om blind naar de baan te komen, en dan opeens de lichtjes vlak voor je te zien
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:42:54 #288
156146 Bron
Positive user
pi_52823113
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:17 schreef GoodGawd het volgende:
Oh god ik ben neer gestort XD Ik zat met verbazing te kijken hoe dat ding werkte, echt brilliant! Ik dacht nou mischien land ie hem ook nog wel!
Niet dus...hij zakte een beetje door zijn landingsgestel heen, voor de rest zat ie er echt precies op!

Dank jullie voor al de info ik heb er echt veel aan gehad en zal er nog veel aan gaan hebben
Godverdomme lul! Wat ben je nou voor lamzak. En die 110 passagiers, zijn er overlevenden??

  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:04:01 #289
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52826272
Mijn moeder die achter me stond te kijken heeft het wel overleefd. En ik natuurlijk. Dat maakt 2 overlevenden uit 110. Netjes toch ?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_52938620
quote:
Technologie type : Intel® Centrino™ mobiele technologie met Intel® Pentium® M processor 730, Intel® PRO/Draadloos 2200BG netwerk en Intel® 915PM chipset
clock speed : 1,60 GHz
front side bus : 400 MHz
2nd level cache : 2 MB
Besturingssysteem Legitieme Windows® XP Professional (triple language UK FR NL)
Systeemgeheugen standaard : 1024 MB
maximale uitbreiding tot : 2048 MB
technologie : DDR RAM
Harde schijf capaciteit : 60 GB
DVD Super Multi drive (Dubbellaags) compatibiliteit : CD-ROM, CD-R, CD-RW, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-RAM
maximale snelheid : Lezen: 24x CD-ROM, 8x DVD-ROM/ Schrijven : 24x CD-R, 4x CD-RW, 10x HS CD-RW, 10x US CD-RW, 8x DVD-R, 4x DVD-RW, 8x DVD+R, 2.4x DVD+R (Double Layer), 4x DVD+RW, 3x DVD-RAM
type : DVD Super Multi (Double Layer) drive
Beeldscherm grootte : 15.4 "
type : WXGA TFT scherm
interne resolutie : 1.280 x 800
Grafische controller fabrikant : ATI
type : MOBILITY™RADEON® X300 256MB HyperMemory™
geheugengrootte : 128 + max. 128 MB
geheugentype : DDR Video RAM + DDR RAM (systeemgeheugen)
aangesloten bus : 16x PCI Express
Interne video modi resolutie : 1280 x 800
maximaal aantal kleuren : 65.536
Max Externe Video Modes Max Resolutie : 2.048 x 1.536
Max kleuren : 16,7 miljoen
Max Refresh Rate : 100 Hz
Non-interlaced resolutie bij max refresh rate : 1.024 x 768
Aansluitingen 1 x DC-in
1 x extern beeldscherm
1 x RJ-11
1 x RJ-45
1 x parallel
1 x TV-out (s-video)
1 x i.LINK® (IEEE 1394 / Firewire)
1 x headphone (stereo)
3 x USB 2.0
1 x 6-in-1 Bridge Media Slot (ondersteunt SD™ Card, SmartMedia™, Memory Stick®, Memory Stick Pro™, MultiMedia Card™, xD-Picture Card™)
Uitbreiding 2 x geheugen slots
1 x aansluitbaar op Advanced Port Replicator III (optioneel)
type : PC kaart slot voor 1x Type II kaart
Draadloze communicatie Compliancy : FIR
Draadloze technologie : Fast InfraRed
Compliancy : Wi-Fi™
Netwerk ondersteuning : 802.11b/g
Draadloze technologie : Wireless LAN (802.11b/g dual-mode geïntegreerde network ondersteuning)
Bedrade communicatie topologie : international V.90 modem
snelheid : 56 Kbps data (V.90) en 14.4 Kbps fax (V.17)
topologie : Gigabit Ethernet LAN
snelheid : 10/100/1000 Base-TX
Geluidssysteem ondersteunde audio : 16-bit stereo
speakers : ingebouwde stereo speakers
Toetsenbord toetsen : 86
Windows toetsen : 2
Muis type : Touchpad
Batterij technologie : lithium-ion
maximale batterijtijd : tot 3:11 (Mobile Mark™) uur
AC adapter ingangsvoltage : autosensing AC adapter (100/240 V) voor wereldwijd gebruik
Afmetingen B x D x H : 360 x 268,5 x 29 (voor) / 36,2 (achter) mm
gewicht : 2,8 kg
Garantie 1 jaar pickup & return
Gebundelde hardware Stroom kabel
AC adapter
Gebundelde software Microsoft® Office OneNote ™ 2003
Sonic™ Record Now!
InterVideo WinDVD™
Norton Internet Security™ 2005 (incl. 90 dagen gratis Internet-updates)
Toshiba Console
on-line gebruikers en modem handleiding
Toshiba utilities en drivers
ConfigFree™
Toshiba EasyGuard Toshiba ConfigFree™
Diversiteit Antenne
voorzien voor Kensington slot
PC Diagnose
Duurzaam ontwerp
Data Backup
Gemakkelijk vervangbare onderdelen
Execute Disable Protectie Bit (XD-Bit)
Speciale kenmerken Toshiba Enhanced SpeedStep
SM BIOS compliant
Toshiba Power Saver
Toshiba Assistentie knop
4 Multimedia Toetsen (forward, Rewind,Play/Pause, Stop)
Toshiba Presentatie knop
Certificering UL1950
FCC part 15 class B
TÜV / GS Mark
De fabrikant verklaart dat dit product voldoet aan de normen en reguleringen voor het CE logo. Verantwoordelijke voor deze certificatie is Toshiba Europe GmbH, Hammfelddam 8, 41460 Neuss, Duitsland.
CSA950
Industry Canada
FCC Part68
CE Mark
Energy star
UL/cUL
R&TTE
Kan deze laptop FS 2004 aan?
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_52942310
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:11 schreef LeipeShitOuwe het volgende:

[..]

Kan deze laptop FS 2004 aan?
Ja hoor

FSX draait er ook wel op mss, maar dan in hele lage settings
  dinsdag 4 september 2007 @ 22:00:17 #292
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52946543
Gast maak een beknoptere samenstelling XD
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_52947095
Haha mooi he, ouwe!
Heb ik helemaal zelf uitgetypt.
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
  donderdag 6 september 2007 @ 17:15:02 #294
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_52985683
Ik denk dat jij ouder bent n___n Anyway ik heb FSX gekocht Nu al zin in het online vliegen.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_53013408
Oke Dames en Heren,

Ik ben in het bezit van FS 2004 maar heb er de ballen verstand van.
Hoe krijg ik zo'n kist goed en wel van de grond en nog belangrijker weer aan de grond.

Laten we beginnen met de grafische instellingen want die moeten omhoog!

Wie helpt deze leek zijn eerste stapjes maken in het luchtruim?
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53013803
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:36 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Wie helpt deze leek zijn eerste stapjes maken in het luchtruim?
Er zit toch zo'n lessen-pakket in FS2004. Begin daar eens mee
En koop een joystick, want vliegen met je toetsenbord is zo goed als onmogelijk.
pi_53013954
Ik heb een duitse versie van FS 2004 dus die handleiding gaat niet werken.

Kan ik niet met de muis vliegen?
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:04:54 #298
156146 Bron
Positive user
pi_53013976
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:03 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik heb een duitse versie van FS 2004 dus die handleiding gaat niet werken.

Kan ik niet met de muis vliegen?
Kan, maar dat is nog minder prettig dan het toetsenbord...
pi_53013994
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:03 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik heb een duitse versie van FS 2004 dus die handleiding gaat niet werken.

Kan ik niet met de muis vliegen?
Had je maar een engelse moeten downloaden

Met de muis vliegen werkt ook niet super
pi_53014010
Mmm wat kost een beetje joystick?

Ene vertel eens even waar ik de grafische dingen kan wijzigen?
Als het spel dan ook nog leuk draait op hoge resolutie dan koop ik het wel.
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')