Waarom die?quote:
active cameraquote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef Drifter__ het volgende:
Welke camera-programma's kan je gebruiken om door je Virtual Cabin te lopen ?
Ik heb F1View geprobeerd, maar krijg het niet aan de praat...
Dit heb ik gedaanquote:Links van het radiokompas (ADF) bevindt zich een kalibratieknop met de letters HDG erop. Door aan deze knop te draaien verstelt u de schaal. Stel de instelring zó in, dat de schaal ervan precies gelijk op gaat met de schaal op de rand van het gyrokompas.
Dit laatste gebeurt echter niet. Er staat een plaatje in het boek van hoe de ADF-eenheid in de Radio Stack en de transponder ingesteld moet worden, deze staan naar mijn weten goed. (Er werd gezegd dat de transponder op 1200 moet staan en de radiokompaseenheid op 348 kHz, Mason County. Dit heb ik gedaan).quote:Geef daarna gas en laat het vliegtuig aan haar aanloop beginnen. Zodra u in de lucht bent en de hoogte groter is dan 600 voet ziet u dat de aanwijzer van het radiokompas plotseling gaat bewegen.
Zit je wel op het goede vliegveld?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:24 schreef MeScott het volgende:
Ik heb een boek van Flight Simulator gekocht (Leren vliegen met Flight Simulator X van Floris Wouterlood) en daarin staat het volgende:
[..]
Dit heb ik gedaan
[..]
Dit laatste gebeurt echter niet. Er staat een plaatje in het boek van hoe de ADF-eenheid in de Radio Stack en de transponder ingesteld moet worden, deze staan naar mijn weten goed. (Er werd gezegd dat de transponder op 1200 moet staan en de radiokompaseenheid op 348 kHz, Mason County. Dit heb ik gedaan).
Is er iets dat ik over het hoofd zie waardoor de aanwijzer niet gaat draaien ?
Je weet dat sinds 9/11 dit soort vragen erg verdacht zijn he?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:02 schreef DonSauza het volgende:
Als je in flight simulator x in de moeilijkste stand een vliegtuig goed kan besturen met stuurknuppel en gas/rem etc.
Is diegene in staat om in het echt ook een vliegtuig te besturen? En dan doel ik niet op het vlekkenloos vliegen maar dat hij vliegtuig iig heel aan de grond komt en dat hoeft niet super mooi, maar dat er geen doden vallen.
Kan dat?
Je zal best ver komen, alleen heb je de factor jezelf + 200 < man achterin en jij bepaald leven of doodquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:08 schreef DonSauza het volgende:
Naja ik dacht dus laatst.
Stel je voor er gebeurd iets in de lucht waardoor iemand het stuur moet overnemen.
Accuut zijn alle piloten in dat toestel dood door een hartaanval ofzo.
En jij bent diegene die al heel wat vlieguren heeft gemaakt met flight simulator en je engels is uitstekend.
Ik denk dat je dan een heel eind kunt komen
Haha ze komen maar langs, als ze zoiets al verdacht vinden...quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je weet dat sinds 9/11 dit soort vragen erg verdacht zijn he?
?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:06 schreef Piles het volgende:
Hangt er vanaf of je weet hoe de radio werkt denk ik.
In FS gebruik je je toetsenbord / joystick voor bepaalde besturingen, terwijl je die in het echt waarschijnlijk niet goed weet te vinden.
Als je dan contact hebt met bijvoorbeeld de verkeerstoren kan het wel denk ik, omdat diegene daar je dan kan vertellen waar alles zit en wat je moet doen.
Maar zonder niet lijkt me (of je moet veel geluk hebben)
Ik zou het toch wel eens willen proberen![]()
Ik nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:24 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
?je weet toch wel waar alles zit in je cockpit
Ik denk dat er in zo'n geval heeeel snel een gezagvoerder in de toren zitquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:20 schreef TC_Artemis het volgende:
Alsof de verkeersleiding precies weet hoe zo'n kist in elkaar zit, lol.
Wat een newbiequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:47 schreef DonSauza het volgende:
http://www.youtube.com/profile?user=MoGas1
Deze gast is fucking goed en zelf ook piloot.
Check die filmpjes van hem op YouTube!
Ik denk het nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat er in zo'n geval heeeel snel een gezagvoerder in de toren zit
Ik denk wel zeker dat hij beter vliegt als jou!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:44 schreef nubie het volgende:
[..]
Wat een newbie![]()
Maakt nogal veel fouten en kan niet tegen kritiek van anderen.
En waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:50 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Ik denk wel zeker dat hij beter vliegt als jou! dan jij
Met de terugkijk op 9/11 worden tegenwoordig geen uitzonderingen meer gemaakt in de luchtvaartquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:13 schreef Drifter__ het volgende:
Ze zullen heus wel een uitzondering maken, dude het is een noodgeval!
Gevondenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef Drifter__ het volgende:
Ik wil graag leren hoe ik die FMC moet programmeren, iemand die weet waar ik een Nederlandse tutorial kan vinden ????![]()
Ik doe meestal Brussel - Amsterdamquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:40 schreef Drifter__ het volgende:
Ik deed net nog een vluchtje Groningen > Amsterdam.....met een 747![]()
Ehrm okay, jij gaat meer voor de arcade aspecten zie ikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:40 schreef Drifter__ het volgende:
Ik deed net nog een vluchtje Groningen > Amsterdam.....met een 747![]()
Wel netjes uitgevoerd en geland op de Buitenveldertbaan
De manual van stefan kok is goed, google er even op los. Anders heb ik nog wel een goeie engelse manual over FMC progging.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef Drifter__ het volgende:
Ik wil graag leren hoe ik die FMC moet programmeren, iemand die weet waar ik een Nederlandse tutorial kan vinden ????![]()
Netjes, ik wil die livery eigenlijk ook even voor in FSX.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:52 schreef Drifter__ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zomaar wat screens![]()
Landing @ Ibiza![]()
Ik kan het op High spelen met Radeon Mobility x1600 256mb op mijn Imac.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, als je pc het een beetje trekt
Er zit ergens een knopje dat je naar gps moet draaien. Daarna gewoon de nav knop inrammen. En de AP natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:55 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe vlieg je op je AP + NAV? De AP settings snap ik wel. Maar stel dat je van Amsterdam naar Hong Kong wilt. Dan kan je op GPS, VOR of High altitude en Low altitude. Stel dat ik helemaal op AP wil vliegen behalve de landing en het opstijgen. Kan ik de AP dan zo krijgen dat hij voor mij draait terwijl ik gewoon even naar het toilet ben?
Zo ja hoe?
Je kan hem op ebay al bestellen voor 50 dollar incl verzenden. Bij sommige aanbieders zelfs voor minder, nieuw.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:00 schreef GoodGawd het volgende:
DowloadenIk wil trouwens ook FSX maar die is mij te duur. Wat is er eigenlijk verbeterd tov van 2004 op de graphics na?
Tussen je speed-display en heading-display zit een klein schakelaartje: NAv / GPSquote:
Ik heb m bij FRS gekocht voor 20 of 30 euroquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:52 schreef Bron het volgende:
Weet iemand waar je goedkoop flight simulator 2004 kunt kopen...
En de course moet je ook goed zetten (is iets anders dan heading)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:18 schreef nubie het volgende:
Ja, instrument landing system
Je voert de frequentie van de betreffende ILS baan in (NAV 1 in je radio) en zet het knopje weer terug van GPS naar NAV. Daarna gewoon APP knop indrukken.
ATC geeft de runway. Open dan je map en zoek de juiste frequentie erbij. Invoeren en voilaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:29 schreef GoodGawd het volgende:
Geeft de ATC of Tower de ILS door als ik in de buurt kom?
Hoe weet je welke waarde je course heeft dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En de course moet je ook goed zetten (is iets anders dan heading)
Maar je moet dan wel zorgen dat je al netjes voor de baan zit, anders gaat ie raar doen. Het is dus niet zo dat ie je vanzelf naar de landingsbaan toevliegt
Het is een beetje door elkaar, maar op je map staat een frequentie en heading van een baan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:44 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Hoe weet je welke waarde je course heeft dan?
Ik heb dat IVAO wel eens bekeken, maar dat is zo realistisch (en dus ingewikkeld) dat het bijna niet te doen isquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:45 schreef Bron het volgende:
Spelen jullie FS weleens online? Zo ja is dit leuk?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:05 schreef GoodGawd het volgende:
Het lot van de 110 passagiers ligt in jullie handen ! REAGEER
ILS is ook geen automatisch landingssysteem. ILS wordt normaal een paar honderd feet voor touchdown uitgezet, waarna de piloot zelf landquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:17 schreef GoodGawd het volgende:
Oh god ik ben neer gestort XD Ik zat met verbazing te kijken hoe dat ding werkte, echt brilliant! Ik dacht nou mischien land ie hem ook nog wel!
Niet dus...hij zakte een beetje door zijn landingsgestel heen, voor de rest zat ie er echt precies op!
Dank jullie voor al de info ik heb er echt veel aan gehad en zal er nog veel aan gaan hebben
Godverdomme lul! Wat ben je nou voor lamzak. En die 110 passagiers, zijn er overlevenden??quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:17 schreef GoodGawd het volgende:
Oh god ik ben neer gestort XD Ik zat met verbazing te kijken hoe dat ding werkte, echt brilliant! Ik dacht nou mischien land ie hem ook nog wel!
Niet dus...hij zakte een beetje door zijn landingsgestel heen, voor de rest zat ie er echt precies op!
Dank jullie voor al de info ik heb er echt veel aan gehad en zal er nog veel aan gaan hebben
Kan deze laptop FS 2004 aan?quote:Technologie type : Intel® Centrino™ mobiele technologie met Intel® Pentium® M processor 730, Intel® PRO/Draadloos 2200BG netwerk en Intel® 915PM chipset
clock speed : 1,60 GHz
front side bus : 400 MHz
2nd level cache : 2 MB
Besturingssysteem Legitieme Windows® XP Professional (triple language UK FR NL)
Systeemgeheugen standaard : 1024 MB
maximale uitbreiding tot : 2048 MB
technologie : DDR RAM
Harde schijf capaciteit : 60 GB
DVD Super Multi drive (Dubbellaags) compatibiliteit : CD-ROM, CD-R, CD-RW, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-RAM
maximale snelheid : Lezen: 24x CD-ROM, 8x DVD-ROM/ Schrijven : 24x CD-R, 4x CD-RW, 10x HS CD-RW, 10x US CD-RW, 8x DVD-R, 4x DVD-RW, 8x DVD+R, 2.4x DVD+R (Double Layer), 4x DVD+RW, 3x DVD-RAM
type : DVD Super Multi (Double Layer) drive
Beeldscherm grootte : 15.4 "
type : WXGA TFT scherm
interne resolutie : 1.280 x 800
Grafische controller fabrikant : ATI
type : MOBILITY™RADEON® X300 256MB HyperMemory™
geheugengrootte : 128 + max. 128 MB
geheugentype : DDR Video RAM + DDR RAM (systeemgeheugen)
aangesloten bus : 16x PCI Express
Interne video modi resolutie : 1280 x 800
maximaal aantal kleuren : 65.536
Max Externe Video Modes Max Resolutie : 2.048 x 1.536
Max kleuren : 16,7 miljoen
Max Refresh Rate : 100 Hz
Non-interlaced resolutie bij max refresh rate : 1.024 x 768
Aansluitingen 1 x DC-in
1 x extern beeldscherm
1 x RJ-11
1 x RJ-45
1 x parallel
1 x TV-out (s-video)
1 x i.LINK® (IEEE 1394 / Firewire)
1 x headphone (stereo)
3 x USB 2.0
1 x 6-in-1 Bridge Media Slot (ondersteunt SD™ Card, SmartMedia™, Memory Stick®, Memory Stick Pro™, MultiMedia Card™, xD-Picture Card™)
Uitbreiding 2 x geheugen slots
1 x aansluitbaar op Advanced Port Replicator III (optioneel)
type : PC kaart slot voor 1x Type II kaart
Draadloze communicatie Compliancy : FIR
Draadloze technologie : Fast InfraRed
Compliancy : Wi-Fi™
Netwerk ondersteuning : 802.11b/g
Draadloze technologie : Wireless LAN (802.11b/g dual-mode geïntegreerde network ondersteuning)
Bedrade communicatie topologie : international V.90 modem
snelheid : 56 Kbps data (V.90) en 14.4 Kbps fax (V.17)
topologie : Gigabit Ethernet LAN
snelheid : 10/100/1000 Base-TX
Geluidssysteem ondersteunde audio : 16-bit stereo
speakers : ingebouwde stereo speakers
Toetsenbord toetsen : 86
Windows toetsen : 2
Muis type : Touchpad
Batterij technologie : lithium-ion
maximale batterijtijd : tot 3:11 (Mobile Mark™) uur
AC adapter ingangsvoltage : autosensing AC adapter (100/240 V) voor wereldwijd gebruik
Afmetingen B x D x H : 360 x 268,5 x 29 (voor) / 36,2 (achter) mm
gewicht : 2,8 kg
Garantie 1 jaar pickup & return
Gebundelde hardware Stroom kabel
AC adapter
Gebundelde software Microsoft® Office OneNote ™ 2003
Sonic™ Record Now!
InterVideo WinDVD™
Norton Internet Security™ 2005 (incl. 90 dagen gratis Internet-updates)
Toshiba Console
on-line gebruikers en modem handleiding
Toshiba utilities en drivers
ConfigFree™
Toshiba EasyGuard Toshiba ConfigFree™
Diversiteit Antenne
voorzien voor Kensington slot
PC Diagnose
Duurzaam ontwerp
Data Backup
Gemakkelijk vervangbare onderdelen
Execute Disable Protectie Bit (XD-Bit)
Speciale kenmerken Toshiba Enhanced SpeedStep
SM BIOS compliant
Toshiba Power Saver
Toshiba Assistentie knop
4 Multimedia Toetsen (forward, Rewind,Play/Pause, Stop)
Toshiba Presentatie knop
Certificering UL1950
FCC part 15 class B
TÜV / GS Mark
De fabrikant verklaart dat dit product voldoet aan de normen en reguleringen voor het CE logo. Verantwoordelijke voor deze certificatie is Toshiba Europe GmbH, Hammfelddam 8, 41460 Neuss, Duitsland.
CSA950
Industry Canada
FCC Part68
CE Mark
Energy star
UL/cUL
R&TTE
Ja hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:11 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Kan deze laptop FS 2004 aan?
Er zit toch zo'n lessen-pakket in FS2004. Begin daar eens meequote:Op vrijdag 7 september 2007 19:36 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Wie helpt deze leek zijn eerste stapjes maken in het luchtruim?
Kan, maar dat is nog minder prettig dan het toetsenbord...quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:03 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik heb een duitse versievan FS 2004 dus die handleiding gaat niet werken.
Kan ik niet met de muis vliegen?
Had je maar een engelse moeten downloadenquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:03 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik heb een duitse versievan FS 2004 dus die handleiding gaat niet werken.
Kan ik niet met de muis vliegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |