Ik denk het nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat er in zo'n geval heeeel snel een gezagvoerder in de toren zit
Ik denk wel zeker dat hij beter vliegt als jou!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:44 schreef nubie het volgende:
[..]
Wat een newbie![]()
Maakt nogal veel fouten en kan niet tegen kritiek van anderen.
En waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:50 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Ik denk wel zeker dat hij beter vliegt als jou! dan jij
Met de terugkijk op 9/11 worden tegenwoordig geen uitzonderingen meer gemaakt in de luchtvaartquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:13 schreef Drifter__ het volgende:
Ze zullen heus wel een uitzondering maken, dude het is een noodgeval!
Gevondenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef Drifter__ het volgende:
Ik wil graag leren hoe ik die FMC moet programmeren, iemand die weet waar ik een Nederlandse tutorial kan vinden ????![]()
Ik doe meestal Brussel - Amsterdamquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:40 schreef Drifter__ het volgende:
Ik deed net nog een vluchtje Groningen > Amsterdam.....met een 747![]()
Ehrm okay, jij gaat meer voor de arcade aspecten zie ikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:40 schreef Drifter__ het volgende:
Ik deed net nog een vluchtje Groningen > Amsterdam.....met een 747![]()
Wel netjes uitgevoerd en geland op de Buitenveldertbaan
De manual van stefan kok is goed, google er even op los. Anders heb ik nog wel een goeie engelse manual over FMC progging.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef Drifter__ het volgende:
Ik wil graag leren hoe ik die FMC moet programmeren, iemand die weet waar ik een Nederlandse tutorial kan vinden ????![]()
Netjes, ik wil die livery eigenlijk ook even voor in FSX.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:52 schreef Drifter__ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zomaar wat screens![]()
Landing @ Ibiza![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |