Jah had het gezien, is al weer gecanceldquote:Op donderdag 21 december 2006 17:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat project is al 4 jaar gaande ofzo, komt niets van terecht
![]()
Zie je dat bed en die ton staan? Daar maakt hij een lasapparaat mee en snijdt hij zich een weg door de stalen muurquote:Op donderdag 21 december 2006 17:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe komt Macgyver uit deze benarde situatie????
Bouwer is niet dat mietje van Prison Break, je bent weer eens in de war, gekkie.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Macgyver klaart bouwer met 2 handen in zijn neus![]()
Ludoquote:Op donderdag 21 december 2006 17:11 schreef LudoSanders het volgende:
Toen ik dat keek wilde ik ook zo'n zakmes. Uiteindelijk had ik er een, kon ik er niets mee maken.
Ik ga hem laten chanteren zodat hij mij al die trucs leertquote:Op donderdag 21 december 2006 17:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ludo![]()
Jij hebt weer andere kwaliteiten...jij leeft nog na 4 schoten in je longen![]()
![]()
![]()
nooit meer macdonaldsquote:Op donderdag 21 december 2006 17:15 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[afbeelding]
Dat was toch die schurk...hij wilde Mac ombrengen
![]()
Ik ben blij dat de DVD een stoere MacGyver op de cover heeft met van vuur wegrennende mannetjes.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:23 schreef Linc_The_Sink het volgende:
DE HELD
Pure nostalgie![]()
[afbeelding]
Hier nog ff het intro'tje met dat geweldige muziek: klik
HELD !!quote:Op woensdag 20 december 2006 19:39 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |