Hier sluit ik me bij aan. Daarnaast begin ik mij nu ook af te vragen waarom er vrouwen zijn die op geen enkele nagel nagellak hebben. Dat is nog vreemder!!quote:Op woensdag 20 december 2006 19:07 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat ze solidair zijn met de mensen die (nog) alleen maar één pink hebben.
Nóg vreemder zijn vrouwen die helemaal geen pinknagel meer hebben, maar toch maar wat nagellak op dat stompje smeren.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:09 schreef DDM het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. Daarnaast begin ik mij nu ook af te vragen waarom er vrouwen zijn die op geen enkele nagel nagellak hebben. Dat is nog vreemder!!
Ja dat viel me ook al op de laatste tijd, schijnt een trend te zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nóg vreemder zijn vrouwen die helemaal geen pinknagel meer hebben, maar toch maar wat nagellak op dat stompje smeren.
Waarom zou je nog meer aan willen geven dat je aan de coke zit? Een extra lange pinknagel vind ik altijd al genoeg opvallen.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:25 schreef daeri het volgende:
Coke nagel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |