Nou nee.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:42 schreef Megumi het volgende:
Hoop dat ze ook de eigenaars afmaken.
En dat was in mijn straat.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:41 schreef J.Bos het volgende:
Gisteren raakte bekend dat een pitbull twee schapen en mogelijk ook andere dieren doodbeet.
Ik denk/hoop dat TS dus bedoelt dat die wetgeving op de kut van Dirk slaat.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:44 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Niet normaal!![]()
Zoiets zou mijn labje nooit doen
Mja, wat stel jij voor TS. Alle honden dan maar verbieden? Volgens mij bestaat er geen enkel ras die niet vals te krijgen is...
Tja als je waar ik woon door de straten moet lopen heb ik het niet zo op honden en al helemaal niet hun eigenaars.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou nee.
Maar ik vind wel dat zo'n eigenaar geen hond meer zou mogen hebben.
Ja, alle labradors zijn zo... haal je hoofd es uit je reet manquote:Op woensdag 20 december 2006 17:41 schreef J.Bos het volgende:
He, die Labradors....dat zijn toch van de lieve huishonden die NIET onder RAD-wetgeving vallen?
Labradors verscheuren maltezertje
13 December 2006 - Een vrouw uit het Vlaams-Brabantse Keerbergen is tijdens een wandeling aangevallen door drie ontsnapte labradors van een van haar buren. De honden beten haar maltezertje dood. De aanval dateert al van vorige week dinsdag, maar nu pas kan de geschokte Maria Smans erover praten.
“Tijdens een wandeling kwam een hond op mij af en hij gromde naar mijn Jupi. Toen ik Jupi oppakte, sprong de labrador op mij. Jupi rukte zich los en sprong op de grond.”
Op dat moment kwamen twee andere honden aangerend.
“Ze stortten zich onmiddellijk op Jupi. Het beestje werd letterlijk in stukken getrokken. Waarschijnlijk heeft hij mijn leven gered door uit mijn armen te springen,” zegt Maria.
Het is het tweede incident met een agressieve hond in korte tijd in Keerbergen.
Gisteren raakte bekend dat een pitbull twee schapen en mogelijk ook andere dieren doodbeet.
Bron: Het Belang Van Limburg
Helaas de invasie van honden schijt is overal. Ik heb geen hekel aan honden op zich. Zolang ze maar niet in de stad zitten en op straat schijten. Ze zouden daar ook meer aan moeten doen.quote:
Nou, misschien snap je Stafford-eigenaren nu beterquote:Op woensdag 20 december 2006 17:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja, alle labradors zijn zo... haal je hoofd es uit je reet man
Ja en echte users reageren normaal. Hint.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:58 schreef beertenderrr het volgende:
het is maar een maltezer
wie mist nou zo'n mormel
echte honden bijten mensen en dieren dood![]()
Ik betwijfel het of dat de prikkel was voor het doodbijten.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:09 schreef Blue-eyes het volgende:
Door het optillen heeft dat mens ervoor gezorgd dat zij haar hondje op een hogere positie bracht dan deze dominante honden. Een roedelleider pikt dit niet en zal dit bestraffen.
Alleen straffen op deze manier is niet echt gezond....
ik heb ook een labradorquote:Op woensdag 20 december 2006 18:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja en echte users reageren normaal. Hint.
Daar heb je volgens mij wel een goed punt te pakken.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:09 schreef Blue-eyes het volgende:
Door het optillen heeft dat mens ervoor gezorgd dat zij haar hondje op een hogere positie bracht dan deze dominante honden. Een roedelleider pikt dit niet en zal dit bestraffen.
Ik betwijfel dat ook, aangezien ze er al op af kwamen eer ze het hondje optilde.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik betwijfel het of dat de prikkel was voor het doodbijten.
Oh jawel hoor...quote:Op woensdag 20 december 2006 18:09 schreef Blue-eyes het volgende:
1 op 1 is verscheuren niet vaak aan de orde, maar een roedel tegen 1, loopt vaak erg slecht af, ze voelen zich meesters van de wereld gezamelijk, fokken elkaar lekker op, gaan veelste ver.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Daar heb je volgens mij wel een goed punt te pakken.
maar zouden ze het diertje dan niet als een prooi hebben aangezien.. want een correctie lijkt me normaal gedrag maar verscheuren meteen ?
Er zijn idd vrij veel bijtincidenten met labrador en golden retrievers...quote:Op woensdag 20 december 2006 17:52 schreef static het volgende:
Eigenlijk ben ik een beetje blij om dit te lezen (post ik met enige schaamte), omdat normaal gesproken iedereen op hoge poten komt aankakken als het een pittje of een Staffordshire betreft.
Daar wordt ook altijd in gepost dat Labradors e.d. veel meer bijten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |