abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44699596
Morguh nep belg

Soms heb je van die slapeloze nachten.............echt gek om van te worden
pi_44699915
smorgens!

Ik heb ook zo'n slapeloze nacht .. al komt het niet omdat ik niet moe ben maar van de rook die ik op de bowlingbaan ingeademd heb ... en dus benauwd ben

Wanneer gaan ze dat roken toch es verbieden IN gebouwen??? Zowel op lan's, restaurants als in bowlingzalen .. gewoon OVERAL!
Altijd blijven lachen!!
pi_44700156
quote:
Op zondag 24 december 2006 06:05 schreef BattleLies het volgende:
smorgens!

Ik heb ook zo'n slapeloze nacht .. al komt het niet omdat ik niet moe ben maar van de rook die ik op de bowlingbaan ingeademd heb ... en dus benauwd ben

Wanneer gaan ze dat roken toch es verbieden IN gebouwen??? Zowel op lan's, restaurants als in bowlingzalen .. gewoon OVERAL!
helemaal mee eens heb het niet zo erg als jou maar ben echt strontverkouden door afgelopen weekend
gister avond voelde ik me best aardig maar ik heb nu zelfs spierpijn van het hoesten
krijg er wel een mooie sixpack van
Narf!
pi_44700249
Narf!
pi_44701098
quote:
Op zondag 24 december 2006 09:19 schreef Sickert het volgende:
[afbeelding]
hij is mooi
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_44701645
quote:
Op zondag 24 december 2006 06:05 schreef BattleLies het volgende:
smorgens!

zal niet lang meer duren. helaas dat duitsland heeft besloten dat de deelstaten zelf mogen bepalen of het verboden wordt of niet, want anders was het een goed voorbeeld voor de rest van de eu geweest en zou het eerder door de eu worden opgelegd.

maar je merkt dat er steeds meer mensen voor zijn, in ierland zijn er zelfs meer kroegbezoekers gekomen door het rookverbod dan toen er nog wel gerookt mog worden!
pi_44702990
quote:
Op zondag 24 december 2006 11:36 schreef staticdata het volgende:

[..]

zal niet lang meer duren. helaas dat duitsland heeft besloten dat de deelstaten zelf mogen bepalen of het verboden wordt of niet, want anders was het een goed voorbeeld voor de rest van de eu geweest en zou het eerder door de eu worden opgelegd.

maar je merkt dat er steeds meer mensen voor zijn, in ierland zijn er zelfs meer kroegbezoekers gekomen door het rookverbod dan toen er nog wel gerookt mog worden!
hopelijk is dat snel
op mn werk heb ik ook een hoop gezeik gehad ermee.. vind het best als mensen roken..we hadden met zn allen afgesproken dat er op de eigenwerkplek (in de fabriek) best gerookt mocht worden maar niet de hele fabriek doorlopen (dit gebeurde/gebeurt) nog steeds
een paar keer wat van gezegd tegen de mensen die roken en ook tegen de bazen.. zouden er iets aan doen..
maargoed tevergeefs want sommige mensen hebben overal schijt aan... zelfs roken op de wc.. stront is smerig maar een klein hokje waar je 1x per dag ff lekker kunt gaan zitten stinkend naar rook
Narf!
pi_44703978
Bij ons vanaf 1-1-'07 op 't werk een totaal rookverbod. Elke keer dat de grote baas de regel overtreed stopt ie ¤ 10.000 in de personeelspot. En aangezien de persoon in kwestie nogal van een rokertje houdt...
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  zondag 24 december 2006 @ 13:13:41 #184
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_44704250
Geen last van rokers. Alleen in een restaurant vind ik het goor. Op m'n werk wordt er in een rookhok of buiten gerookt. Verder kom ik wekelijks in Bibelot waar veel mensen roken, heb er weinig last van dan.

Gisteren Splinter Cell: Double Agent uitgespeeld op m'n 360! Geniaal spel
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_44706348
Wij hebben ook nieuw rookbeleid. 2 sigaretten per dag krijg je 2 x 5 minuten voor terug. Meer roken dan uitklokken... Ik drink GVD geen koffie niets, moet na 1,5 uur sowieso een pauze nemen in verband met beeldschermwerk, mag ik dan geen peukie doen? GVD...

Wil wel eens weten met hoeveel euro de peuken volgend jaar omghoog gaan, meer mensen zullen stoppen, maar de Staat moet wel winst blijven maken natuurlijk. Vandaar dat er ook nog algeheel verbod is.

Gooi de accijns op alcohol maar eens omhoog, dan is het ineens het ergste van de wereld!

En in restaurant rook ik zelfs ook niet, vind dat ook te ranzig!
pi_44706429
Ik zie niet in waarom niet-rokers meer rechten zouden hebben dan wel-rokers. Zij ontnemen je t plezier door t roken, jij ontneemt hun het plezier door het te verbieden.

Lastiger is het natuurlijk als je er vanwege gezondheidsredenen niet tegen.

Ach ik vind het allemaal best, van mij mag het best verboden worden maar dat is gewoon puur uit eigenbelang Een restaurant is eigenlijk de enige plek waar ik me er zwaar aan stoor, je eten wordt er echt een beetje door verziekt maar verder...

Nu weer door met kerst Net maar een Wifi Dongle voor de Wii aangeschaft want mn router wil niet werken
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zondag 24 december 2006 @ 14:31:27 #187
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_44707221
Lucky Ajax..
  zondag 24 december 2006 @ 14:38:20 #188
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_44707486
Ajax
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 24 december 2006 @ 14:43:01 #189
63192 ursel
pi_44707655
Die discussie op sport.fok.nl dan ook..
pi_44710342
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ajax
ik word psv suporter
Narf!
pi_44710469
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:13 schreef RudyCarell het volgende:
Wij hebben ook nieuw rookbeleid. 2 sigaretten per dag krijg je 2 x 5 minuten voor terug. Meer roken dan uitklokken... Ik drink GVD geen koffie niets, moet na 1,5 uur sowieso een pauze nemen in verband met beeldschermwerk, mag ik dan geen peukie doen? GVD...
kun je toch buiten doen of in een aparte ruimte?
op mijn werk staan de rokers 2x per uur 5 minuten te roken.. is 80 minuten op een dag dat ze niks uitvoeren.. als ik 5 minz stil sta word er gevraagd of ik verder wil gaan
quote:
En in restaurant rook ik zelfs ook niet, vind dat ook te ranzig!
en dat doe je dan weer heel goed
Narf!
pi_44711618
*wacht op een post van Niels

Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_44712859
Vitesse
pi_44712893
Het is vroeg beslist dit jaar. das duidelijk.
BF2: Diamond3d
  zondag 24 december 2006 @ 18:00:04 #195
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_44713792
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het is vroeg beslist dit jaar. das duidelijk.
Zeg nooit nooit.
Jullie dachten dat ik de voetbpoule ging winnen en dat ga ik zeker niet doen

Al denk ik wel dat PSV lachend kampioen wordt. Nu pas 6 doelpunten tegen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_44714032
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:15 schreef FJD het volgende:
Nu weer door met kerst Net maar een Wifi Dongle voor de Wii aangeschaft want mn router wil niet werken
N00B !!
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
  zondag 24 december 2006 @ 19:00:21 #197
63192 ursel
pi_44715309
Naam Team Punten Extra
Morpheus2002 The Boondocks 134 (profiel)
ursel Ursel 101 (profiel)
JMPoSTMaN PoSTMaN 90 (profiel)
IJsmuts Voetbal Is Zo Gay 87 (profiel)
Daboy FC Rommen 81 (profiel)
Silver_Shark Fc knuddeel 75 (profiel)
UnleashMitch The Incredibles 63 (profiel)
Sickert Noobs 50 (profiel)
Sumera FC Sum 34 (profiel)
1-1-1-1-1 Homo 29 (profiel)
Incolumis Incolumis 11 (profiel)

Morph... Wat doe je...
Je bent 6e deze week..
  zondag 24 december 2006 @ 20:12:49 #198
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_44716927
Voor een kleine battlefield-2 vraag dacht ik hier wel juist te zijn.
Ik heb nu meer dan 600 pistol kills, en de laatste keer had ik meer dan 30 kills met pistol (lange round), maar nu staat dat ding nog stééds op zilver. Ik wil de pistol-badge op goud hebben dus

Al die stats-sites zeggen dat je 500 kills nodig hebt, en 18 IAR. Dat heb ik gedaan, maar dat werkt niet echt. Kan het zijn dat ik die 18 kills niet in een nieuwe round, maar in een nieuwe server moet doen?

Na een dag alleen maar pistol-kills maken ben ik het wel zat zeg maar
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_44717125
quote:
Op zondag 24 december 2006 20:12 schreef Yildiz het volgende:
Voor een kleine battlefield-2 vraag dacht ik hier wel juist te zijn.
Ik heb nu meer dan 600 pistol kills, en de laatste keer had ik meer dan 30 kills met pistol (lange round), maar nu staat dat ding nog stééds op zilver. Ik wil de pistol-badge op goud hebben dus

Al die stats-sites zeggen dat je 500 kills nodig hebt, en 18 IAR. Dat heb ik gedaan, maar dat werkt niet echt. Kan het zijn dat ik die 18 kills niet in een nieuwe round, maar in een nieuwe server moet doen?

Na een dag alleen maar pistol-kills maken ben ik het wel zat zeg maar
Vraagje : P&K only server ???
Zo ja dan is de kans groot dat de rondes op 99 staan. Je krijgt pas je badges pas als de server al 99 rondes heeft gedraaid, en opnieuw gaat laden
pi_44717187
quote:
Op zondag 24 december 2006 20:20 schreef Viro het volgende:

[..]

Vraagje : P&K only server ???
Zo ja dan is de kans groot dat de rondes op 99 staan. Je krijgt pas je badges pas als de server al 99 rondes heeft gedraaid, en opnieuw gaat laden
ahum bullshit
weet je wel zeker dat je op een ranked server heb zitten knallen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')