oke, en nu graag alleen nog reactie's waar ik wat aan hebquote:
ja OK dat ben ik nu ook aan het doen: met sokken aan in huis aan. In de hoop dat ze dan net ietsje oprkeken, zodat ik ze straks ( zonder sokken uiteraard) beter pasquote:Op woensdag 20 december 2006 16:38 schreef ShowChat het volgende:
Hmm, ik had laatst ook schoenen die wel leken te passen in de winkel, maar toch net iets te klein waren.
Ik deed ze gewoon aan en de eerste week begonnen mijn voeten pijn te doen tegen de avond, maar ik heb ze nu een maand of 3 en ze passen perfect, geen problemen mee.
Dit was wel maar een half maatje te klein, denk ik. En na anderhalve week waren ze dus op maat. Nieuwe schoenen rekken altijd nog een beetje uit..
Ja maar de hare zijn tweedehands.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:38 schreef ShowChat het volgende:
Hmm, ik had laatst ook schoenen die wel leken te passen in de winkel, maar toch net iets te klein waren.
Ik deed ze gewoon aan en de eerste week begonnen mijn voeten pijn te doen tegen de avond, maar ik heb ze nu een maand of 3 en ze passen perfect, geen problemen mee.
Dit was wel maar een half maatje te klein, denk ik. En na anderhalve week waren ze dus op maat. Nieuwe schoenen rekken altijd nog een beetje uit..
maar hoe dan precies? en hoe nat? en warm of koud water? enzquote:Op woensdag 20 december 2006 16:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Schoenen volstoppen met natte kranten. Dat werkt..
Kranten nat maken met lauw water. Je moet ervoor zorgen dat de hele schoen opgevuld is, dus ook de punt en de hiel. Een dag of twee zo laten staan en af toe de kranten verwisselen voor nieuwe natte kranten. Zo wordt de schoen aan alle kanten opgerekt. Succesquote:Op woensdag 20 december 2006 16:40 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
maar hoe dan precies? en hoe nat? en warm of koud water? enz
Aleen als je All Stars van leer of suede hebt. Dan werkt het ook.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:36 schreef sombogywogy het volgende:
Kan dit ook met all stars??
Heb t zelfde probleem
Daar is echt niets mis meequote:Op woensdag 20 december 2006 17:39 schreef Little_Meanie het volgende:
wie wil er nou 2e hands schoenen bah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |