I know.. maar dit is een NLs topicquote:Op woensdag 20 december 2006 16:07 schreef martinlutherking het volgende:
De Spar heb je ook in Duitsland en Oostenrijk. Ik denk dat Spar groter is.
Okee, whatever.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:08 schreef Danaa het volgende:
[..]
I know.. maar dit is een NLs topic
Maar je werkt er niet..?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:11 schreef ikJur het volgende:
In deze dorpje zit zo'n ding
Hét voorbeeld van een groot supermarktketen. Eat our heart out, Albert Heijn, C1000 en Super de Boer!quote:Op woensdag 20 december 2006 16:06 schreef Danaa het volgende:
Aangezien het niet zo\'n hele grote supermarkt keten is als bijvoorbeeld de Dekamarkt.
Hoezo, slechte ervaringen gehad daar?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:14 schreef Piovan het volgende:
Neen.
Spar sux.
Heb er gewerkt, nu zit ik bij Plus Supermarkt
Nee, altijd overwerken.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:20 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hoezo, slechte ervaringen gehad daar?
@ Ziggy: Bedankt voor om grote ketens te noemen, erg toevoegend voor dit topic![]()
9 uur 's avondsquote:Op woensdag 20 december 2006 16:22 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nee, altijd overwerken.
Er kan niet gezegt worden tot 9 uur ofzo. Een keer was het half 12![]()
Bij de plus heb ik nu vaste tijden tot 9 uur.
En? Duur heh!!quote:Op woensdag 20 december 2006 16:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb er wel eens boodschappen gedaan.
Ik ben zelfs in Zimbabwe in een Spar geweest, vorig jaar.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:07 schreef martinlutherking het volgende:
De Spar heb je ook in Duitsland en Oostenrijk. Ik denk dat Spar groter is.
Neen, tot 8 uur open.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:23 schreef Danaa het volgende:
[..]
9 uur 's avonds12 uur 's avonds?? Wat waren ze bij jullie tot laat open
Ik heb bij een Spar gewerkt, maar dat was een franchise. Dus wel het assortiment, maar eigenlijk stiekem geen Spar. Daar werkte ik in de zomers van 2001 t/m 2005 ofzo.quote:Because of these activities, SPAR has become the biggest retail foodstore chain and wholesalers in the world today, all operating under one consistent brand.
Waar was dat??quote:Op woensdag 20 december 2006 16:25 schreef Piovan het volgende:
[..]
Neen, tot 8 uur open.
Dan nog een hoop bijvullen, en spiegelen.
Hier Zuid - Limburg.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:27 schreef Danaa het volgende:
[..]
Waar was dat??
Wat een fuckers daar bij jullie, dat doen wij echt niet!! Alles is gewoon optijd af. Wij zitten zelfs in een badplaats waar het in de zomer gewoon toptop druk is.. Alles optijd af
C1000 dan... wist ik veel dat de dekamarkt niet ver gaat dan de omstreken van Amsterdam...quote:Op woensdag 20 december 2006 16:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Niet zo groot als Dekamarkt.![]()
[..]
Ik heb bij een Spar gewerkt, maar dat was een franchise. Dus wel het assortiment, maar eigenlijk stiekem geen Spar. Daar werkte ik in de zomers van 2001 t/m 2005 ofzo.
quote:Alle Spar winkels zijn zogenaamde franchisers. Dit wil zeggen dat alle ondernemers zelfstandig zijn en dus zelf verantwoordelijk voor de eigen winkel. Hierbij dienen zij wel de algehele Spar formule uitgangspunten in acht te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |