Ben ik al geweest... daar kom je niet zo ver met deze vraag..quote:
Dubbel?? Voor mijn leeftijd kun je ookgewoon kijken in mijn profielquote:Op woensdag 20 december 2006 16:13 schreef LasTeR het volgende:
Hoezo dubbel? Hoe oud ben jij eigenlijk?
Of ik nieuw ben kun je ook zien in mijn profiel... Maar nee ben niet nieuw..quote:Op woensdag 20 december 2006 16:16 schreef LasTeR het volgende:
Je hebt een topic geopend in GC en in PUB. Dubbel dus.Ben jij soms nieuw?
Wat ik ermee wil bereiken? Met andere mensen uit de Spar praten over de aankomende plannen van 2007 en ervaringen uitwisselen...quote:Op woensdag 20 december 2006 16:19 schreef LasTeR het volgende:
Ja, maar de meeste mensen gaan dat irritant vinden, en wat wil je ermee bereiken dan? Ga anders gewoon wat plaatsen af om te kijken of zij een Spar hebben en ga daar mensen aanspreken.
Ja weet ik.. Spar zit in heeeel veel landen.. Maar dit een Nederlands topic dus met die landen heb ik nu niets te makenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:24 schreef reintje17 het volgende:
Spar is een veel grotere keten ( misschien niet meer in NL, maar wel in europa) dekamarkt bevind zich d8 ik alleen rond amsterdam
Je weet niet waar ik het over heb Laat maar.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:25 schreef LasTeR het volgende:
Alsof de meeste vakkenvullers dat ook maar ene ruk boeit die 'nieuwe plannen van 2007'. Als zij hun loon maar krijgen.
Maar ook niet van jou.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:22 schreef Danaa het volgende:
[..]
Wat ik ermee wil bereiken? Met andere mensen uit de Spar praten over de aankomende plannen van 2007 en ervaringen uitwisselen...
Plaatsen af en daar mensen aanspreken, je bedoelt dat ik er echt naartoe ga.. haha
En waarom gaan mensen dat irritant vinden, erg triest vind ik dat.. kijk er gewoon overheen, Fok! is niet van hun.
erg ontopicquote:Op woensdag 20 december 2006 16:46 schreef LasTeR het volgende:
-weg-
Thuis bij ons ook.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:49 schreef Merel1808 het volgende:
Bij ons in het lokale 'een-kerk-een-huis-en-drie-koeien-dorp' staat ook een spar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |