Een kopie van een bestaand topic. Soms iets aangepast (TT en OP). En het is dan zaak dat andere users niet doorhebben dat het een lemming is.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:56 schreef seekfaM het volgende:
Wat wordt er precies bedoelt met Lemming
Dankje welquote:Op woensdag 20 december 2006 16:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een kopie van een bestaand topic. Soms iets aangepast (TT en OP). En het is dan zaak dat andere users niet doorhebben dat het een lemming is.
Mannen was van Yvonne in KLB.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:06 schreef Marijke236 het volgende:
Niet op goeie volgorde, vrees ik, maarja...
Vrouwen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Paarden,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Broekpaling,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Lemmings,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Klaagbaak,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
hoi,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Yvonne begon,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De lemming der lemmings.![]()
[..]
tvpquote:Op woensdag 20 december 2006 16:45 schreef NJ het volgende:
Dit is wel een verdomd handig topic, want meestal zoek ik me de pleuris..
Jammer johquote:Op woensdag 20 december 2006 18:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
ja hoor, steeds meer 'ik ben verkeerd' topics.
Meuuuhhh
Gezien de reactie's in je topic, zou ik idd denken dat het een hi-la-risch topic is.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hij was goed, da tmoet je toegeven. Het is dat je door je functie dit soort slotjes moet plaatsen, maar anders...
Het liefst lag je nu schuddebuikend op de vloer met de gedachte om te reageren in zulks een kwaliteitstopic!
Dus je bent een kuddedier? Als Jantje en Pietje het niet leuk vinden, nou dan vindt jij het ook niet leuk.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gezien de reactie's in je topic, zou ik idd denken dat het een hi-la-risch topic is.
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dus je bent een kuddedier? Als Jantje en Pietje het niet leuk vinden, nou dan vindt jij het ook niet leuk.
Leuke lemming.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:22 schreef WanEnOonlie het volgende:
Lemming: Hand verbrand
Origineel: Broertje betrapt op roken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |