much obligedquote:Op donderdag 21 december 2006 16:23 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Wil je RGB-SCART dan moet je een apart aansluitsnoer à 30 euro aanschaffen.
same here, ook gebeld... Maar ja, zonder reserving is hier ook er niet aan te komen.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:01 schreef Haay1971 het volgende:
Net maar weer ff m'n Wehkamp bestelstatus gechecked. Weet m'n klantnummer nu inmiddels wel uit m'n hoofd! Staat nog steeds op "levertijd 1 week". Op de site zelf staat de Wii overigens met een levertijd van 4 weken.
Oh man, wat is dit hopeloos zeg! In allerlei achteraf regio's in NL kunnen mensen gewoon een winkel binnenwandelen en een Wii kopen, maar in grote steden als Utrecht, Amsterdam en Almere is er gewoon NIET aan te komen!
Tuurlijk leveren ze dagelijks, maar aan wie?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:30 schreef linebear het volgende:
[..]
same here, ook gebeld... Maar ja, zonder reserving is hier ook er niet aan te komen.
Nintendo zou toch dagelijks gaan leveren ?!
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:02 schreef __Saviour__ het volgende:
van die dagelijkse leveringen klopt dus ook niks. bij veel winkels gevraagd, ze denken pas allemaal begin volgend jaar pas.
Misschien halen ze dat wel, alleen in Nederland komen niet zoveel binnen. Denk dat in de UK, Frankrijk, Spanje en Duitsland (in mijn ogen, de "grote" landen) meer Wii's krijgen dan wij.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:08 schreef Wii-Style het volgende:
[..]Hoeren Nintendo
4 miljoen tegen het eind van het jaar my ass.
Onzin, ook in de achteraf gehuchten is de Wii inmiddels helemaal uitverkocht. Wel heb je er kortere wachtlijsten, maarja, grote kans dat ze ook minder Wii's per keer binnen krijgen.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:01 schreef Haay1971 het volgende:
Net maar weer ff m'n Wehkamp bestelstatus gechecked. Weet m'n klantnummer nu inmiddels wel uit m'n hoofd! Staat nog steeds op "levertijd 1 week". Op de site zelf staat de Wii overigens met een levertijd van 4 weken.
Oh man, wat is dit hopeloos zeg! In allerlei achteraf regio's in NL kunnen mensen gewoon een winkel binnenwandelen en een Wii kopen, maar in grote steden als Utrecht, Amsterdam en Almere is er gewoon NIET aan te komen!
De duitse media marktquote:Op donderdag 21 december 2006 17:43 schreef Lemming22 het volgende:
Wat zijn trouwens de winkelketens die niet aan reserveren doen? Dat zijn de enige plaatsen waar je met heel heel erg veel geluk een Wii zou kunnen krijgen..
De Duitse grens is toch een stukje rijden voor mij, dat is niet echt een optie helaas..quote:Op donderdag 21 december 2006 17:53 schreef supkaa het volgende:
[..]
De duitse media marktKweet niet of je ver van de grens woont maar anders is dat n goed alternatief.. Ze weten alleen ook niks over wanneer er geleverd wordt
sssst...anders is ook dit adresje straks uitverkocht.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:29 schreef snder het volgende:
hij is weer te koop op Chear:
http://www.chear.nl/Chear_Gaming/Chear_01_NintendoWii/
wees er snel bij
Ach ja, een brabantse hequote:Op donderdag 21 december 2006 18:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De Duitse grens is toch een stukje rijden voor mij, dat is niet echt een optie helaas..
En die Bergen op Zoom top1toys medewerkster is inderdaad een niet-meedenkende doos zeg![]()
Ik heb morgen helaas écht geen tijd, anders had ik je er graag vanaf geholpen!quote:Op donderdag 21 december 2006 18:07 schreef Qwea het volgende:
ik heb er morgen 1 volgens de intertoys in emmen om 11u. Dan komen de wii;s binnen. Iemand intresse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |