150quote:Op woensdag 20 december 2006 17:59 schreef Wiii het volgende:mmm
kweet niet misschien als ik een heel erg goed bod krijg
maar ondertussen is het er al weer uitverkocht potverdikkiequote:Op woensdag 20 december 2006 16:49 schreef MilaNL het volgende:
[..]
ze hebben thuiswinkel waarborg logo....
Intertoys gechecked? Vlakbij de oude Burger King, vorige week vrijdagavond eentje gereserveerd voor een vriend en hij kon hem zondag ophalen.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:50 schreef Snever het volgende:
In heel Arnhem vandaag niet te verkrijgen
gechecked maar hadden ze niet meerquote:Op woensdag 20 december 2006 22:15 schreef Japppo het volgende:
[..]
Intertoys gechecked? Vlakbij de oude Burger King, vorige week vrijdagavond eentje gereserveerd voor een vriend en hij kon hem zondag ophalen.
Wat bedoel je daar mee? Heeft e-Plaza in Utrecht (die in Hoog Catherijne ofzo?) nu Wii consoles liggen ?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:00 schreef supernaturol het volgende:
Eplaza utrecht
Mem was toen niet op de hoogte van nieuwe dingen,. tegen woordig hebben we internet en weten we het een jaar van te voren waneer er een nieuwe console komt.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:27 schreef jpg97 het volgende:
Wat is dat toch met die Launches?
De X360,PS3 en nu de Wii... volgens brengen ze er expres te weinig op de markt om het te "hypen" ofzo.
Vroeger toen de PSX, DC en zelfs toen de NES en SNES uitkwamen waren er altijd voldoende beschikbaar.
Zo, ik was vroeger echt blij toen ik die Nes pakket kreeg met Super Mario Bros 1 en Duckhunt. Damn, Dat gevoel had ik van de week ook toen ik mijn Wii kochtquote:Op donderdag 21 december 2006 13:49 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Mem was toen niet op de hoogte van nieuwe dingen,. tegen woordig hebben we internet en weten we het een jaar van te voren waneer er een nieuwe console komt.
vb.
Ik wou toen d'r tijd een NES kopen en had hier dik lang voor gepaart fl. 450 het was een heel uitgebreid pakket met diverse games en controlers. Dus ik naar de bartsmit met mijn hard gepaarde geld zag ik daar opeens de SNES liggen. Ik wist van te voren echt niet dat die uit zo komen. Dus ik heb uiteraard die SNES mee naar huis genomen.
Nee, er wordt standaard een kabel meegeleverd met composiet (geel tulpje) en stereo cinch audio (wit+rood tulpje) met een scartblokje om het op een scart-poort aan te sluiten. Wil je RGB-SCART dan moet je een apart aansluitsnoer à 30 euro aanschaffen.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:12 schreef clowncloon het volgende:
Zit er standaard ook een goede scart kabel bij voor de tv? Hoe is het geluid eigenlijk op zo een Wii (staat ook NERGENS in reviews?!).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |