abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 december 2006 @ 23:38:38 #51
22592 crew  Ole
pi_44644830
Als je een beetje het shownieuws volgt weet je dat ze van de ene in de andere relatie overstapt. Zo had ze nog een relatie toen ze Met Jan begon.. Ok krijg je artikeltje van
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_44644883
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:38 schreef Ole het volgende:
Als je een beetje het shownieuws volgt weet je dat ze van de ene in de andere relatie overstapt. Zo had ze nog een relatie toen ze Met Jan begon.. Ok krijg je artikeltje van
Jaja, maar je moet niet alles geloven wat de media zegt of schrijft !

Ik geloof niet alles hoor.
  donderdag 21 december 2006 @ 23:44:07 #53
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_44644997
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:37 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

-Haar huwelijk met John Ewbank, de teksschrijver van Marco Borsato, duurde nog geen jaar.
-Ze heeft kort samengewoond met AZ-voetballer Jose Fortes Rodirquez.
-Ze had wat metVeronica-programmadirecteur Alphons Martens.
-En met Rick brandsteder (zoon van).
-En met Winston Gerschtanowitz.
-En met Ferenc Boltini (telg uit oud circusgeslacht.
Tsja.

Hoeveel relaties heeft een gemiddelde dertiger gehad?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 december 2006 @ 23:44:14 #54
22592 crew  Ole
pi_44645004
of dit bewijs is..
staan nog wat meer tussen!
quote:
'ELLEMIEKE VERMOLEN BEDROOG MIJ MET JAN SMIT!'
Is Ellemieke Vermolen zo'n del die van de ene naar de andere man vlindert? De man, die op de radio moest horen dat zijn minnares de nacht met Jan Smit had doorgebracht in een Maastrichts hotel, de steenrijke Pascal Zantman, vindt in ieder geval van wel. Hij zegt over de vrouw met wie hij dacht een relatie te hebben tot het moment dat Edwin Evers op Radio 538 onthulde dat Elemike Vermolen in bed lag bij zanger Jan Smit dat hij "eigenlijk geen woorden meer vuil wil maken aan mevrouw Vermolen!'

(klik op de afbeelding voor een grotere versie)
Pascal Zantman is een succesvol modemagnaat en bijvoorbeeld het brein achter de collectie van Mart Visser. Een man ook die dacht dat hij de ware liefde gevonden had in de persoon van Ellemike Vermolen. Er waren zelfs al plannen om een samen te gaan wonen in een Loosdrachtse villa die Pascal Zantman op het oog had.
Ellemieke Vermolen was enthousiast over dat idee. Zij en Pascal kenden elkaar al jaren en hadden al eens eerder een verthouding gehad, maar die relatie werd aan het begin van de zomer nieuw leven ingeblazen en Zantman dacht dit keer dat het voorgoed zou zijn.

In het weekblad Story zegt Pascal deze week: "Toe we elkaar op een gegeven moment als vrijgezel weer tegen het lijf liepen, besloten we het er toch nog een keer op te wagen. Ze is mooi en prettig gezelschap dusaarom niet... Maar als ik had geweten dat ze het niet zo nauw nam et ozne relatie, was ik er nooit aan begonnen.

Pas naderhand bleek dat ze met die Rick Brandsteder en die kunsschaatser Nick Keagan ook erg innig was. En nu gaat ze ook nog eens met Jan smit. Dat het over is tussen ons, moet ik officieel nog van haar horen. Maar dat is nu niet meer nodig: ik hoef mevrouw Vermolen echt niet meer te spreken!"

Ellemieke Vermolen lijkt overigens uitgebried warenonderzoek te doen voordat zij zich wil binden aan een man. Al die realties duurden overigens nooit lang,

Zelfs haar huwelijk met John Ewbank, de teksschrijver van Marco Borsato, duurde nog geen jaar. Met AZ-voetballer Jose Fortes Rodirquez woonde Elemiek samen, maar ook die verhuding liep toen al snel op de klippen.

Het aantal korte realties van Ellemieke zijn niet te tellen. Nu lijkt ze dus Jan Smit het hoofd op hol te hebben gebracht, maar of die relatie lang stand zal houden...
tnx cg
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_44645101
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:44 schreef Ole het volgende:
of dit bewijs is..
staan nog wat meer tussen!
[..]

tnx cg
I know, maar of het waar is...
pi_44645122
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:44 schreef static het volgende:

[..]

Tsja.

Hoeveel relaties heeft een gemiddelde dertiger gehad?
Jamaar deze heren hebben allen best wel wat $$
  vrijdag 22 december 2006 @ 00:14:56 #57
163633 Costigan
Forget About It
pi_44645938
Jan Smit... in elk interview moet wel aan bod komen waar hij allemaal heengaat..
Ik ga nu naar Helmond, vervolgens vlieg ik naar China dan weer terug naar Volendam, Antwerpen, Tilburg, de C&A, Groningen alsof mij dat wat kan schelen..
-
  vrijdag 22 december 2006 @ 00:19:41 #58
15080 static
pi_44646054
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:47 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Jamaar deze heren hebben allen best wel wat $$
Zou jij het anders doen?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_44646471
Wie is er nou niet blij met geld.
  vrijdag 22 december 2006 @ 00:39:41 #60
15080 static
pi_44646503
Dat bedoel ik.
pi_44646562
Dat dacht ik al.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 december 2006 @ 06:55:50 #62
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_44649461
Is helemaal aan me voorbij gegaan. Maar wat een hoer zeg, ze neukt zich echt omhoog. Door Jan Smit is ze een stuk bekender geworden.
pi_44649660
Ik zag gisteravond een item met 'onze Jan' (wandelend in Volendam) in het ozo aardige programmaate Pols's Hoogte (met Andrea Pol), daarin kwam Ellemieke niet aan de orde, wel hoe belachelijk druk zijn leven is. Hij vergeleek zichzelf met leeftijdgenoten die gewoon studeren, huiswerk maken en dat soort dingen en dat verschilt natuurlijk hemelsbreed. Ook meldde bij nog even tussen neus en lippen door dat hij op dit moment een huis laten bouwen, was dat al bekend? Wordt nu echt de navelstreng met paps en mams doorgesneden? Hier is de uitzending (item duurt ca. 5 min) terug te zien. Misschien dat het nog wat wordt met Ellemieke als zijn pandje klaar is...
pi_44649813
Jezelf omhoog neuken met Jan Smit...

komop nou
pi_44652658
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:19 schreef static het volgende:

[..]

Zou jij het anders doen?
Ik ga voor echte liefde

Maarre...

Ik zou zeker wel munt proberen te slaan uit mijn uiterlijk als ik er zo uit zou zien.
Maar zij selecteert mannen puur op hun bankrekening...ze heeft die kuntschaatster waarmee ze meedeed met 'Sterren dansen op het ijs' afgewezen, want ja, die sloeber kon haar tuurlijk niets bieden. Ze is een koude berekenende golddigger.
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 08:15 schreef BobRooney het volgende:

komop nou
Dat jochie heeft vele miljoenen op de bank staan...
pi_44653135
Ja, dat zal vast veel status geven.
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:30:19 #67
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44654895
Hmmm als een man dat doet dan zeggen we er niets over en dan moet hij het vooral zelf weten als een vrouw veel relaties heeft gehad dan is het een sloerie of een goldigger.
pi_44655367
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 08:15 schreef BobRooney het volgende:

komop nou
Ik snap wat jij bedoelt, maar types als Ellemieke zijn daar afhankelijk van. Het zegt meer over haar dan over Jantje.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_44671494
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:01 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik ga voor echte liefde

Maarre...

Ik zou zeker wel munt proberen te slaan uit mijn uiterlijk als ik er zo uit zou zien.
Maar zij selecteert mannen puur op hun bankrekening...ze heeft die kuntschaatster waarmee ze meedeed met 'Sterren dansen op het ijs' afgewezen, want ja, die sloeber kon haar tuurlijk niets bieden. Ze is een koude berekenende golddigger.
[..]

Dat jochie heeft vele miljoenen op de bank staan...
Dat geld andersom ook.
pi_44671567
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:30 schreef marky het volgende:
Hmmm als een man dat doet dan zeggen we er niets over en dan moet hij het vooral zelf weten als een vrouw veel relaties heeft gehad dan is het een sloerie of een goldigger.
Komt omdat die mannen er dan vaak nog een leven en een carriere naast hebben en die vrouwen niet!
  vrijdag 22 december 2006 @ 23:41:13 #71
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44671710
Het feit dat zij in bepaalde sociale kringen verkeert kan ook wat met haar partnerkeuze te maken hebben. Wij gepeupel komen doorgaans niet op feestjes waar ook tv-sterren, zangers en modemagnaten rondlopen. Omgekeerd zal zij ook niet zo snel in aanraking komen met Guus de glazenwasser of Pietje de produktiemedewerker. Ben je dan meteen een golddigger?
  vrijdag 22 december 2006 @ 23:49:31 #72
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44671907
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 23:41 schreef Aventura het volgende:
Het feit dat zij in bepaalde sociale kringen verkeert kan ook wat met haar partnerkeuze te maken hebben. Wij gepeupel komen doorgaans niet op feestjes waar ook tv-sterren, zangers en modemagnaten rondlopen. Omgekeerd zal zij ook niet zo snel in aanraking komen met Guus de glazenwasser of Pietje de produktiemedewerker. Ben je dan meteen een golddigger?
Precies. En wat is er mis met golddiggen? Als zij er voor kiest om zo te leven is dat toch prima. Bovendien zal diegene waarbij het gebeurd het ook allemaal wel doorhebben maar wil 'ie gewoon een lekker mokkel aan zn arm.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44672193
Kortom, een celeb-groupie. Wat kan het ook schelen, misschien krijgen die mannetjes wel wat ze verdienen, ook een airhead, mooi zo, dan is dat ook weer opgelost.
pi_44672838
Ferenc Boltine de ex van Ellemieke deelde ook het bed met Katja 2 jaar lang. Nadat Ellemieke en Ferenc uit elkaar ging rende Ellemieke naar de roddelbladen om Ferenc zwart te maken...hierdoor kwam ze op de zwarte lijst bij koningin van de tv Katja terecht die onpasselijk werd van Ellemieke en het opnam voor haar ex Ferenc.

Ellemieke is een moneyfucker...
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_44672891
Ik heb overigens een Jan Smit overdosis gehad. Ik vind zijn muziek verschrikkelijk op een aantal nummers na..maar een tijd terug was hij zijn nieuwe cd aan het promoten in een bejaardentehuis en zei toen tegen een hoog bejaarde dame dat ze wel zijn cd wat hoger moest houden ...vond ik een beetje walgelijk.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')