Jaja, maar je moet niet alles geloven wat de media zegt of schrijft !quote:Op donderdag 21 december 2006 23:38 schreef Ole het volgende:
Als je een beetje het shownieuws volgt weet je dat ze van de ene in de andere relatie overstapt. Zo had ze nog een relatie toen ze Met Jan begon.. Ok krijg je artikeltje van
Tsja.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
-Haar huwelijk met John Ewbank, de teksschrijver van Marco Borsato, duurde nog geen jaar.
-Ze heeft kort samengewoond met AZ-voetballer Jose Fortes Rodirquez.
-Ze had wat metVeronica-programmadirecteur Alphons Martens.
-En met Rick brandsteder (zoon van).
-En met Winston Gerschtanowitz.
-En met Ferenc Boltini (telg uit oud circusgeslacht.
tnx cgquote:'ELLEMIEKE VERMOLEN BEDROOG MIJ MET JAN SMIT!'
Is Ellemieke Vermolen zo'n del die van de ene naar de andere man vlindert? De man, die op de radio moest horen dat zijn minnares de nacht met Jan Smit had doorgebracht in een Maastrichts hotel, de steenrijke Pascal Zantman, vindt in ieder geval van wel. Hij zegt over de vrouw met wie hij dacht een relatie te hebben tot het moment dat Edwin Evers op Radio 538 onthulde dat Elemike Vermolen in bed lag bij zanger Jan Smit dat hij "eigenlijk geen woorden meer vuil wil maken aan mevrouw Vermolen!'
(klik op de afbeelding voor een grotere versie)
Pascal Zantman is een succesvol modemagnaat en bijvoorbeeld het brein achter de collectie van Mart Visser. Een man ook die dacht dat hij de ware liefde gevonden had in de persoon van Ellemike Vermolen. Er waren zelfs al plannen om een samen te gaan wonen in een Loosdrachtse villa die Pascal Zantman op het oog had.
Ellemieke Vermolen was enthousiast over dat idee. Zij en Pascal kenden elkaar al jaren en hadden al eens eerder een verthouding gehad, maar die relatie werd aan het begin van de zomer nieuw leven ingeblazen en Zantman dacht dit keer dat het voorgoed zou zijn.
In het weekblad Story zegt Pascal deze week: "Toe we elkaar op een gegeven moment als vrijgezel weer tegen het lijf liepen, besloten we het er toch nog een keer op te wagen. Ze is mooi en prettig gezelschap dusaarom niet... Maar als ik had geweten dat ze het niet zo nauw nam et ozne relatie, was ik er nooit aan begonnen.
Pas naderhand bleek dat ze met die Rick Brandsteder en die kunsschaatser Nick Keagan ook erg innig was. En nu gaat ze ook nog eens met Jan smit. Dat het over is tussen ons, moet ik officieel nog van haar horen. Maar dat is nu niet meer nodig: ik hoef mevrouw Vermolen echt niet meer te spreken!"
Ellemieke Vermolen lijkt overigens uitgebried warenonderzoek te doen voordat zij zich wil binden aan een man. Al die realties duurden overigens nooit lang,
Zelfs haar huwelijk met John Ewbank, de teksschrijver van Marco Borsato, duurde nog geen jaar. Met AZ-voetballer Jose Fortes Rodirquez woonde Elemiek samen, maar ook die verhuding liep toen al snel op de klippen.
Het aantal korte realties van Ellemieke zijn niet te tellen. Nu lijkt ze dus Jan Smit het hoofd op hol te hebben gebracht, maar of die relatie lang stand zal houden...
I know, maar of het waar is...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:44 schreef Ole het volgende:
of dit bewijs is..
staan nog wat meer tussen!
[..]
tnx cg
Jamaar deze heren hebben allen best wel wat $$quote:Op donderdag 21 december 2006 23:44 schreef static het volgende:
[..]
Tsja.
Hoeveel relaties heeft een gemiddelde dertiger gehad?
Zou jij het anders doen?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jamaar deze heren hebben allen best wel wat $$![]()
Ik ga voor echte liefdequote:
Dat jochie heeft vele miljoenen op de bank staan...quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:15 schreef BobRooney het volgende:
Jezelf omhoog neuken met Jan Smit...
komop nou
Ik snap wat jij bedoelt, maar types als Ellemieke zijn daar afhankelijk van. Het zegt meer over haar dan over Jantje.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:15 schreef BobRooney het volgende:
Jezelf omhoog neuken met Jan Smit...
komop nou![]()
Dat geld andersom ook.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ga voor echte liefde
Maarre...
Ik zou zeker wel munt proberen te slaan uit mijn uiterlijk als ik er zo uit zou zien.
Maar zij selecteert mannen puur op hun bankrekening...ze heeft die kuntschaatster waarmee ze meedeed met 'Sterren dansen op het ijs' afgewezen, want ja, die sloeber kon haar tuurlijk niets bieden. Ze is een koude berekenende golddigger.
[..]
Dat jochie heeft vele miljoenen op de bank staan...
Komt omdat die mannen er dan vaak nog een leven en een carriere naast hebben en die vrouwen niet!quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:30 schreef marky het volgende:
Hmmm als een man dat doet dan zeggen we er niets over en dan moet hij het vooral zelf weten als een vrouw veel relaties heeft gehad dan is het een sloerie of een goldigger.
Precies. En wat is er mis met golddiggen? Als zij er voor kiest om zo te leven is dat toch prima. Bovendien zal diegene waarbij het gebeurd het ook allemaal wel doorhebben maar wil 'ie gewoon een lekker mokkel aan zn arm.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:41 schreef Aventura het volgende:
Het feit dat zij in bepaalde sociale kringen verkeert kan ook wat met haar partnerkeuze te maken hebben. Wij gepeupel komen doorgaans niet op feestjes waar ook tv-sterren, zangers en modemagnaten rondlopen. Omgekeerd zal zij ook niet zo snel in aanraking komen met Guus de glazenwasser of Pietje de produktiemedewerker. Ben je dan meteen een golddigger?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |