quote:Op woensdag 20 december 2006 07:50 schreef Camplo het volgende:
Blond is gh3yl.
Ik ben al blond van mezelf, kep een hanenkam en ik ben een man, dat telt natuurlijk niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 08:41 schreef stribe het volgende:
Jouw haar ziet er ook geblondeerd uit
Blondeer mn haar al jaren en nee ik ben echt niet dom.. Ook nooit uitgroei, want ik hou het gewoon goed bij. Ik vind blond gewoon leuker dan bruin (mn eigen kleur). Oftewel, scheer niet alle blondjes over een kammetje!quote:Op woensdag 20 december 2006 07:13 schreef OFfSprngr het volgende:
Blonde mensen zijn niet dom, mensen die niet van nature blond zijn en zich laten blonderen, DIE zijn dom!
quote:Op woensdag 20 december 2006 07:13 schreef OFfSprngr het volgende:
blablabla.... stereotype blablabla.... stereotype
Blonde mensen zijn niet dom, mensen die niet van nature blond zijn en zich laten blonderen, DIE zijn dom!
Paris Hilton, Christina Aguilera, Shakira etc..quote:Op woensdag 20 december 2006 07:19 schreef daeri het volgende:
britney?
Tja, heel jammer, zwart staat vrouwen zo mooi en dan moeten ze het verneuken met slecht geblondeerd haar,.. waarom nou.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:36 schreef Sapstengel het volgende:
Paris Hilton, Christina Aguilera, Shakira etc..
Ik snap het niet, die vrouwen zijn met donker haar allemaal veel mooier, maar het moet allemaal nep zijn om te voldoen aan het ideaalbeeld van de vrouw.
Bruin, net als de rest van de VS.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Noh ja, B ritney is van dr eigen donker blond of licht bruin toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |