Zat ik al aan te denken maar dan mis ik het programma nu natuurlijkquote:Op woensdag 20 december 2006 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kunt 't archief checken he.
Heb ik vorig jaar gedaan. Steeds een uurtje openen, door het audiobestand heen schuiven en kijken of m'n liedje voorbij was gekomen. Diep triest, ik weet 't.En ik heb 'm niet gehoord.
Gelukkig draaide Giel gisterochtend al een uur na m'n donatie mijn request.![]()
Maar 't gaat natuurlijk om de pegels he.
Wat ik daar niet van snap is dat vrijwel elke mobiele telefoon die het nog enigzins doet meer dan 3.50 op levert dan kun je hem beter verkopen en dta naar serieus request doen. Al is dat natuurlijk wel veel meer gedoe.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:32 schreef Frasier het volgende:
Net even langs dat huis gelopen. Maar jezus wat hebben ze veel mobiele telefoons ingeleverd. Staan van die kokers waar je je ouwe/nieuwe mobiel in kan gooien en ze zaten al behoorlijk vol. Echt van alles zat er tussen.
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Zit Gerard nou gewoon mee te chatten op Fok!?
*psst* kijk eens in 'active topics'quote:
Joh , laat ons in de waanquote:Op woensdag 20 december 2006 21:41 schreef Treezz het volgende:
volgens mij zit ie gewoon op msn hoor... ??![]()
ja toch ..
Erik de Zwart?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:51 schreef borisz het volgende:
Is Erik de Zwart er? ik zie hem volgens mij op de cam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |