abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63244893
Hmpf. Ik heb om te beginnen een inschattingsfout gemaakt mbt de hoeveelheid. Ik heb een gigantische ovenschaal gebruikt. Nu zit er echt zo'n dun laagje pruts op!
Maar goed, het is een testronde voor kerst, dus dan heb ik er ook daadwerkelijk nog iets van geleerd
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:38:35 #127
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_63245041
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:52 schreef SHE het volgende:
Rijst het nog veel? ( dan weet ik of ik recept moet volgen of door de helft moet doen )
Nee niet echt.
Ik denk zelf dat 2 eieren, 50 g bloem en 45 g suiker voor een goeie hoeveelheid zorgen ( dat is 2/3 van het recept van MinderMutsig) Hangt ook weer van formaat van je schaal af natuurlijk, maar even uitgaande van een recept waarbij je 250g. mascarpone gebruikt.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_63246248
Mgihih ik was net eeuh gevallen. Zo midden op het hoekje van de tiramisu... in de koelkast zeg maar. En toen proefde ik dus per ongeluk een stukje. Ook al staat ie pas 2 uur in de koelkast en zit het cacao er nog niet op enzo. En het blijkt nu al heel lekker te zijn!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_63542037
Nog even een recensie; Ik heb hem gemaakt met het recept van Miss Sly en het was vooral opvallend hoe makkelijk het eigenlijk was. Ik had een megaovenschaal, maar daar viel de rest van de ingredienten bij weg, dus ik had uiteindelijkeen laag lange vingers met een dun laagje smeersel. Maar het was wel goddelijk!

Ik ga deze oa maken voor mijn kerstdiner, maar dan maak ik het in een kleinere schaal en dus hoger en met iets meer koffielikeur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')