Heb je wel gewonnen?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Een of andere gast uit Kuwait, WTF die gast lagde als de neten. Heb nog nooit zoiets meegemaakt. De wedstrijd was een en al schelden, we lagen elkaar niet echt. Wat wil je met al die lag.![]()
0-1 verloren in extra tijd. Ik zat ondertussen ook al weer De Gouden Kooi te kijken.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:02 schreef Deefje het volgende:
Heb je wel gewonnen?
Ik heb de laatste tijd om een of andere rede heel veel moeite om goed te spelen tegen Man. United. Die verrekte van der Sar die er op doel staat helpt daar ook niet echt aan mee. Die gast keept echt goed.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:55 schreef jpg97 het volgende:
Ik weiger die teams Pertinent
Met Engeland heb ik trouwens wel vaak van Brazilië gewonnen. Alleen dat Inter hangt me de keel uit
Ja die Sar keept geweldig in dit spel. Eigenlijk moet je een team maken met VD Sar op doel en adrian-ho in de spitsquote:Op woensdag 20 december 2006 21:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd om een of andere rede heel veel moeite om goed te spelen tegen Man. United. Die verrekte van der Sar die er op doel staat helpt daar ook niet echt aan mee. Die gast keept echt goed.
Oh daar ben ik snel klaar mee. Ik ga op het team staan welke ik normaliter wil kiezen ( PSV ofzo ) en als ze dan Inter nemen, schakel ik over naar Brazilië!!11!!EINZ!11!!ONE!!RAIUNO!!!PWNOMFGLOLLERCOPTERSTFUN00B!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:57 schreef Frasier het volgende:
Zijn er mensen hier die NIET met Inter spelen? Net 5 keer een game gestart (en uiteraard geannuleerd) en allemaal kozen ze Inter.
quote:1. Bal afleggen op een medespeler en langs de keeper tikken
2. Voorzet vanaf de zijkant en inkoppen
3. 1 op 1 op de keeper afrennen en dan rammen die bal
4. Afstandsschot vlak buiten de 16
5. Vrije trap
Ik speel 98% met valencia, de laatste tijd kijk ik wel als iemand vet goede stats heeft, als ie dan brazilie neemt dan pik ik wel ff frankrijk, die vind ik zelf btr dan brazilie en dan ff z'n ass kicken.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:57 schreef Frasier het volgende:
Zijn er mensen hier die NIET met Inter spelen? Net 5 keer een game gestart (en uiteraard geannuleerd) en allemaal kozen ze Inter.
Whehe, zo'n gast ging net supersnel naar Manchester United waar ik graag mee speel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:56 schreef VoreG het volgende:
Ik heb nooit dat ik met Adriano alles scoor?
Best aardig jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:40 schreef Feen het volgende:
FF de Topic Titel eer aangedaan!
http://www.youtube.com/watch?v=GTaIj7h303E
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |