quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:53 schreef Mr.M. het volgende:Hoe kijken jullie meiden/dames aan als bijv. je vriend het mooi vindt dat je op hoge hakken loopt?
Da's mooi, want ik vind het zelf mooi.Zou je vaker dit soort schoenen/laarzen voor hem dragen en/of kopen omdat hij ’t mooi vindt?
Niet mogelijk, want ik heb geen hakloze schoenen, gezien mijn lengte (1m60)Wat is jouw mening over dat autorijden met hoge hakken?
Eh.... gaat net zo makkelijk als zonder hakken?Zou je 't erg vinden als je vriend deze obsessie voor hoge hakken heeft?
Als ik ze tijdens de seks maar uit mag doen
Misschien omdat ik hele lange benen heb, ik heb mijn stoel in de achterste stand en nóg zit ik enigszins met (te) kromme knieën.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Grappigdat jullie problemen hebben met het autorijden met hakken
Een kleine hak (3-5cm afhankelijk van je lengte) heeft anders wél een positief effect op je houding en rug, als in minder rugklachten door slechte houding.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:04 schreef N.icka het volgende:
Nee , ik draag geen hoge hakken , achterlijk gedoe , beetje met pijn in je voeten rondlopen omdat een man dat sexy vind![]()
Ik heb een prima houding en geen rugklachtenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:11 schreef Fixers het volgende:
[..]
Een kleine hak (3-5cm afhankelijk van je lengte) heeft anders wél een positief effect op je houding en rug, als in minder rugklachten door slechte houding.
Bijzonder sexy vind ik een hoge hak zelf niet. Het kan wel een outfit compleet maken of iets toevoegen. Maar als de schoenen zelf goed combineren met de rest van de kleding staan platte schoenen net zo mooi.
Dat kan zo eens he... er zijn ook mensen die baat (zouden) hebben bij een kleine hak volgens de orthopeten.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:32 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik heb een prima houding en geen rugklachten
En dat slaat op?quote:In china bonden ze de dames hun voeten af , dat vonden de mannen ook zo sexy![]()
Dat slaat op dat vrouwen pijn in hun voeten hebben omdat mannen dat sexy vinden , raar dat vrouwen dat doenquote:Op woensdag 20 december 2006 18:07 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dat kan zo eens he... er zijn ook mensen die baat (zouden) hebben bij een kleine hak volgens de orthopeten.
[..]
En dat slaat op?
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Genoeg vrouwen kleden zich omdat ze dat zelf willen in kleding die niet in de eerste plaats comfortabel of practisch is. Wat buitenstaanders daar van vinden dat boeit ze totaal niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:22 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dat slaat op dat vrouwen pijn in hun voeten hebben omdat mannen dat sexy vinden , raar dat vrouwen dat doen
Zouden de reacties zo mogen zoals bijv. Salsagirl dat heeft gedaan. Bedankt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:49 schreef Salsagirl het volgende:Hoe kijken jullie meiden/dames aan als bijv. je vriend het mooi vindt dat je op hoge hakken loopt?
Ik kan daar wel iets van begrijpenZou je vaker dit soort schoenen/laarzen voor hem dragen en/of kopen omdat hij ’t mooi vindt?
Ik zou daar op zich geen moeite mee hebben dat te doen,maar ehm het loopt alleen niet zo fijnWat is jouw mening over dat autorijden met hoge hakken?
Nou dat is bijna niet te doen,maar draag ik een rokje dan doe ik daar wel gewoon mijn laarzen met hakje onder aan..dus ja rijd ik er ook auto meeZou je 't erg vinden als je vriend deze obsessie voor hoge hakken heeft?
Vraag me af of dat echt een obsessie is,teminste als hij het gewoon leuk vind staan ,Maar dat het hem niet extra opgeilt..Tsja zolang hij maar normaal blijft doen heb ik er geen moeite mee![]()
Geen enkele vrouw loopt zomaar in kleding die oncomfortabel is voor hun eigen plezier. dat doen ze om een ander te behagen en daarmee indirect henzelf.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:47 schreef Fixers het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Genoeg vrouwen kleden zich omdat ze dat zelf willen in kleding die niet in de eerste plaats comfortabel of practisch is. Wat buitenstaanders daar van vinden dat boeit ze totaal niet.
Ow sorry dat ik niet reageer zoals jij dat wilt , ik stop wel met dit topicquote:Op donderdag 21 december 2006 12:18 schreef Mr.M. het volgende:
[..]
Zouden de reacties zo mogen zoals bijv. Salsagirl dat heeft gedaan. Bedankt.![]()
Ik wilde reageren maar ik zie hier nu toch vanaf. Allejezus, het is jouw forum niet..quote:Op donderdag 21 december 2006 12:18 schreef Mr.M. het volgende:
[..]
Zouden de reacties zo mogen zoals bijv. Salsagirl dat heeft gedaan. Bedankt.![]()
Ben ik het niet mee eens... Ik ken diverse vrouwen die bijvoorbeeld korsetten dragen met geen enkele reden, behalve egoisitische motieven. Zij doen het éch voor hun zelf en hun partners hebben het maar voor lief te nemen (sommigen zelfs met tegenzin).quote:Op donderdag 21 december 2006 13:12 schreef N.icka het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw loopt zomaar in kleding die oncomfortabel is voor hun eigen plezier. dat doen ze om een ander te behagen en daarmee indirect henzelf.
Zouden jullie een reactie willen geven op manier zoals Salsagirl dat heeft gedaan? Bedanktquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:49 schreef Salsagirl het volgende:Hoe kijken jullie meiden/dames aan als bijv. je vriend het mooi vindt dat je op hoge hakken loopt?
Ik kan daar wel iets van begrijpenZou je vaker dit soort schoenen/laarzen voor hem dragen en/of kopen omdat hij ’t mooi vindt?
Ik zou daar op zich geen moeite mee hebben dat te doen,maar ehm het loopt alleen niet zo fijnWat is jouw mening over dat autorijden met hoge hakken?
Nou dat is bijna niet te doen,maar draag ik een rokje dan doe ik daar wel gewoon mijn laarzen met hakje onder aan..dus ja rijd ik er ook auto meeZou je 't erg vinden als je vriend deze obsessie voor hoge hakken heeft?
Vraag me af of dat echt een obsessie is,teminste als hij het gewoon leuk vind staan ,Maar dat het hem niet extra opgeilt..Tsja zolang hij maar normaal blijft doen heb ik er geen moeite mee![]()
quote:Hoe kijken jullie meiden/dames aan als bijv. je vriend het mooi vindt dat je op hoge hakken loopt?
Leuk toch! Dat betekend laarzen aantrekken met hakken eronder.Zou je vaker dit soort schoenen/laarzen voor hem dragen en/of kopen omdat hij ’t mooi vindt?
Jup
[* ] Wat is jouw mening over dat autorijden met hoge hakken?
Geen idee, nog nooit geredenZou je 't erg vinden als je vriend deze obsessie voor hoge hakken heeft?
Nee ook niet, wel schattig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |