uitzendtijd staat gewoon in de lijstquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:15 schreef ModernTalking het volgende:
Zie ik iets over het hoofd op de Top2000-site, of is het idd niet meer mogelijk om de lijst per uur van uitzending te bekijken?![]()
Die optie mis ik ookquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:15 schreef ModernTalking het volgende:
Zie ik iets over het hoofd op de Top2000-site, of is het idd niet meer mogelijk om de lijst per uur van uitzending te bekijken?![]()
Tijden staan er gewoon bij:quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:15 schreef ModernTalking het volgende:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
uitzendtijd staat gewoon in de lijst
Ja, maar als ik op een bep. tijd inschakel is het handig om snel te kunnen zien wat er gespeeld gaat worden. Nu moet je dus eerst gaan zoeken bij welk nummer ze zijnquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Tijden staan er gewoon bij:
http://top2000.radio2.nl/2006/page/lijst/1975
Das idd een nadeel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:17 schreef ModernTalking het volgende:
[..]
Ja, maar als ik op een bep. tijd inschakel is het handig om snel te kunnen zien wat er gespeeld gaat worden. Nu moet je dus eerst gaan zoeken bij welk nummer ze zijn
Maar in het verleden kon je kiezen om de lijst per uur of per 25 te bekijken, die optie is er nu niet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Tijden staan er gewoon bij:
http://top2000.radio2.nl/2006/page/lijst/1975
ahzo. die optie hebben ze idd achterwege gelaten dit jaar.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:17 schreef ModernTalking het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar als ik op een bep. tijd inschakel is het handig om snel te kunnen zien wat er gespeeld gaat worden. Nu moet je dus eerst gaan zoeken bij welk nummer ze zijn
Da's Maurice toch?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:18 schreef MrBadGuy het volgende:
Is dit de dode Gibb?
Nee, dat was Maurice. Dit wordt door Robin gezongen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:18 schreef MrBadGuy het volgende:
Is dit de dode Gibb?
Maurice en Andy zijn dood. Robin en Barry zijn nog still alive.quote:
Mijn vriendin vind het een leuk nummer om te horen, maar ze gaat ook niet in de rij staan om dat te zienquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:21 schreef Terreros85 het volgende:
Dolly staat volgend jaar in Zwolle![]()
mijn moeder wil wel heen. Toen ze de prijs van de kaartjes zag, was ze snel genezen. Aardig duur zag ikquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mijn vriendin vind het een leuk nummer om te horen, maar ze gaat ook niet in de rij staan om dat te zien
Er zal wel weer een operatie in de planning staan.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:24 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
mijn moeder wil wel heen. Toen ze de prijs van de kaartjes zag, was ze snel genezen. Aardig duur zag ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |