vertelden ze live op de radio derstraxquote:Op maandag 25 december 2006 23:02 schreef BramKVO het volgende:
[..]
waar heb je gelezen dat B. Adams de voorlopige nr 1 is ? Zou toch een verrassing zijn want is sinds mensenheugnis Bohemian Rhapsody.
Dit is idd niet zo kerstigquote:Op maandag 25 december 2006 23:58 schreef Homdeck het volgende:
nou begin maar want hier wordt homdeck niet vrolijk van
hier in het noorden 88.0 geloof ik. maar ja, digitale televisie hequote:Op maandag 25 december 2006 23:59 schreef Neleos het volgende:
Weet iemand trouwens wat de frequenties zijn van radio 2, want die kan ik niet vinden op de site![]()
heb trouwens over de Belgische variant van deze top ook een topic geopendquote:Op maandag 25 december 2006 23:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
vertelden ze live op de radio derstrax
Ohja, ik luister nu via internet, maar dat schijnt 20 seconden vertraging te hebben en hij hapert soms, maar ik zoek nog wel ff verder dan.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hier in het noorden 88.0 geloof ik. maar ja, digitale televisie he![]()
Dat is hem ja. Thanksquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:02 schreef MrBadGuy het volgende:
http://www.agentschap-tel(...)_pub_omrp/radio2.pdf
Dit is hem volgensmij
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |