Ik ben het volledig met je eens en wil daaraan toevoegen dat radio 2 naar mijn idee de luisteraars wil beinvloedne doro ze naar een bepaalde richting te sturen: De hype om Avond op 1 te krijgen vorig jaar bijvoorbeeld. De hoge notering van Katie Melua etc. Dit jaar ook weer. BIjv rood, maar ook op 201 p bruel - j n'attendais pas a toi, afkomstig uit 2006, typisch radio 2 nr, want op geen enkele andere zender heb ik t ooit gehoord, waarom komt zon nr zo hoog?quote:Op maandag 25 december 2006 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je bent toch met mij eens dat platen uit de keuzelijst gewoon te horen moeten zijn op die zender en dat deze niet genegeerd horen te worden?
The Smiths heb ik er volgens mij nog nooit gehoord, maar misschien luister ik niet op de goede momenten.
Het is ook niet erg dat Marco B in de lijst staat (behalve Rood dan), maar wel dat hij zeer vaak langs komt en andere nummers niet.
Nog een uurtje of 10. Heb op alle radio's radio 2 al in geprogrammeerdquote:Op maandag 25 december 2006 11:29 schreef Terreros85 het volgende:
Nog een uur of 12 en dan begint ie![]()
Trouble is idd doodzondequote:Op maandag 25 december 2006 13:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe komt het dat wangedrochten van nummers als Nine Million Bicycles, Whenever Wherever, Als de morgen is gekomen () en La Camisa Negra erin staan terwijl Mad World (Gary Jules) en Bedshaped (Keane) en Yellow, Trouble en The Scientist (Coldplay) er niet in staan. Onbegrijpelijk. Volgens mij komt dat door een achterban van een bepaalde artiest/band die massaal op een nummer stemt.
![]()
Eigenlijk zou iets van hetzelfde jaar er niet in mogen komen, over een paar jaar kan het pas op waarde geschat wordenquote:Op maandag 25 december 2006 12:52 schreef spacemangraig het volgende:
Ik kwam 'm net tegen in de krant, en het is wederom een vreselijk gedrocht geworden. Rood.. mijn god.![]()
Hoe weet je dat, alsk vragen mag? De lijst is toch nog niet bekend?quote:Op maandag 25 december 2006 18:23 schreef BramKVO het volgende:
De top 2006 van het Belgische donna is serieus gezuiverd dit jaar : vorig jaar nog zo'n 5tal keer Borsato id top 100, nu amper één keertje, héél goed nieuws dat. Ook veel middelmatige pop verdwenen uit de eerste 100 en vervangen door klassiekers.
En elk jaar komen ook , spijtig genoeg, nieuwe singles binnen id lijst. Soms is dat verschrikkelijke crap nu zijn het ten minste nog nieuwe singles van de Chilli Peppers en Snow Patrol.
Ik luister regelmatig naar het theater van het sentiment, en daar hoor ik best eens the Smiths langskomen, als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 25 december 2006 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je bent toch met mij eens dat platen uit de keuzelijst gewoon te horen moeten zijn op die zender en dat deze niet genegeerd horen te worden?
The Smiths heb ik er volgens mij nog nooit gehoord, maar misschien luister ik niet op de goede momenten.
Het is ook niet erg dat Marco B in de lijst staat (behalve Rood dan), maar wel dat hij zeer vaak langs komt en andere nummers niet.
waar heb je gelezen dat B. Adams de voorlopige nr 1 is ? Zou toch een verrassing zijn want is sinds mensenheugnis Bohemian Rhapsody.quote:Op maandag 25 december 2006 20:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
jah heb t idd gezien, veel anouk nog wel, golden earring, frank boeijen en 1 marco borsato idd, daar zijn ze um al zat, nu hier nog. Bryan Adams was daar na de reguliere telling nr 1, majah der mag daar nog gestemd worden
Nog een uurtjequote:Op maandag 25 december 2006 21:35 schreef cafca het volgende:
Gewoon lekker genieten de komende week van de mooie platen die er wel instaan
Half uurtjequote:
Ik verbaas me meer over de hoge notering van Rood van Marco Borsato, bij far niet eens zijn beste nummer. Kan wel tevreden vaststellen dat Supertramp er tien keer instaat. Zal mijn vriendin ook appreciëren.quote:Op maandag 25 december 2006 19:12 schreef Terreros85 het volgende:
Grappig is trouwens dat Holiday in Spain twee jaar geleden op 1800 nog wat binnenkwam. Vorig jaar stond die er niet in, maar dit jaar meteen door naar 77![]()
vertelden ze live op de radio derstraxquote:Op maandag 25 december 2006 23:02 schreef BramKVO het volgende:
[..]
waar heb je gelezen dat B. Adams de voorlopige nr 1 is ? Zou toch een verrassing zijn want is sinds mensenheugnis Bohemian Rhapsody.
Dit is idd niet zo kerstigquote:Op maandag 25 december 2006 23:58 schreef Homdeck het volgende:
nou begin maar want hier wordt homdeck niet vrolijk van
hier in het noorden 88.0 geloof ik. maar ja, digitale televisie hequote:Op maandag 25 december 2006 23:59 schreef Neleos het volgende:
Weet iemand trouwens wat de frequenties zijn van radio 2, want die kan ik niet vinden op de site![]()
heb trouwens over de Belgische variant van deze top ook een topic geopendquote:Op maandag 25 december 2006 23:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
vertelden ze live op de radio derstrax
Ohja, ik luister nu via internet, maar dat schijnt 20 seconden vertraging te hebben en hij hapert soms, maar ik zoek nog wel ff verder dan.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hier in het noorden 88.0 geloof ik. maar ja, digitale televisie he![]()
Dat is hem ja. Thanksquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:02 schreef MrBadGuy het volgende:
http://www.agentschap-tel(...)_pub_omrp/radio2.pdf
Dit is hem volgensmij
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |