snel gesneuveld in mn toernooiquote:
Zit je al klaar om de foutjes uit de TT te halen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:45 schreef nipeng het volgende:
Vanaf nu zullen de topics snel gaan.
De topics zijn eerder vol dan dat de foutjes hersteld kunnen wordenquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zit je al klaar om de foutjes uit de TT te halen?![]()
Daarover gesproken: ik kan nergens het presentatieschema vinden op de sitequote:Op dinsdag 26 december 2006 00:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
heerlijk dat t weer begonnen is, wie is eik jullie favoriete presentator? Ik hoor Spits erg graag en bert Kranenbarg, maar das ook omdattie mee chat
Spits vind ik wat overdreven. Kranenbarg komt uit het dorp waar ik woon dus die mag ikquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
heerlijk dat t weer begonnen is, wie is eik jullie favoriete presentator? Ik hoor Spits erg graag en bert Kranenbarg, maar das ook omdattie mee chat
Zullen helaas nooit meer nieuw materiaal opnemen in de originele bezetting, helaasquote:
jah die bedoelde ik ook, haal de 2 berts altijd door elkaarquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:51 schreef Homdeck het volgende:
oh nee haandrikman komt uit mijn dorp
Idd zeer jammer, maar ze hebben gelukkig een zeer groot reportair met vele geniale nummersquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zullen helaas nooit meer nieuw materiaal opnemen in de originele bezetting, helaas
Yup ik denk dat dubbele topics een groter probleem zullen zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De topics zijn eerder vol dan dat de foutjes hersteld kunnen worden![]()
Het leek mij ook al een aardig strak schemaquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:54 schreef Homdeck het volgende:
ze kappen nu al af, omdat ze achter op schema lopen. ze moeten nog 2 nummers dit uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |