Klopt ook wel, maar ik kon gewoon juichen, zonder dat ik commentaar kreeg.Ik kreeg wel commentaar van een steward dat ik mn Ajax sjaal moest bedekkenquote:Op zondag 24 december 2006 17:24 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Geloof me, het eerste groepje dat afgevoerd werd had wel moeite met juichen![]()
Absoluut!Ben ik 100% met je eens, ik bedoel ik moet eens supporters van de tegenpartij in de arena zien juichen(buiten het uitvak).Word ik ook gek!quote:Op zondag 24 december 2006 17:32 schreef DeVinger het volgende:
Achja, als Vitesse gewoon met 6-0 wint had het zo maar gekund.
Maar bij 0-2 + (provocerend of niet, iig oliedom) gejuich van Ajax-fans schiet het natuurlijk in het verkeerde keelgat.
Toen was het uitvak ook leegquote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef Erasmusch het volgende:
Bij Vitesse-Feyenoord heb ik toch vaak genoeg de hoofdtribune horen meebrullen met Hand in hand
quote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef Erasmusch het volgende:
Bij Vitesse-Feyenoord heb ik toch vaak genoeg de hoofdtribune horen meebrullen met Hand in hand
quote:Op zondag 24 december 2006 17:18 schreef DeVinger het volgende:
Op West kan je btw gewoon je eigen ding doen.
Laatste x nietquote:Op zondag 24 december 2006 17:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Toen was het uitvak ook leeg![]()
Weet ik veel waar West ligt.quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 17:42 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Oost het rustigst??
Echt wel West, heb daar twee jaar gezeten (toen mijn vader nog betaalde), wat een oersaai publiek.
Als je hun vraagt wat de tussenstand is zijn ze niet eens slim genoeg om naar het scorebord te kijken, want vanuit zichzelf weten ze het echt niet.
Ik wou net zeggen, Feyenoord komt al jaren niet meer naar Vitesse zowatquote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef Erasmusch het volgende:
Die duimen waren om je verhaal te bevestigen over de hoofdtribunequote:Op zondag 24 december 2006 17:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Laatste x niet
[..]
Weet ik veel waar West ligt.
Ik zou gek worden als iemand in de Kuip zou gaan juichen voor de tegenstander. Gebeurt vaak wel op KK en anders gaan ze de gracht in![]()
Ik begrijp je niet helemaal, maar vorig jaar was het uitvak ondanks een boycot halfvol. Met spandoeken tegen pasfotoregistratie.quote:Op zondag 24 december 2006 17:44 schreef DeVinger het volgende:
[..]
[..]
Ik wou net zeggen, Feyenoord komt al jaren niet meer naar Vitesse zowat![]()
met iets over een baardquote:Op zondag 24 december 2006 17:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal, maar vorig jaar was het uitvak ondanks een boycot halfvol. Met spandoeken tegen pasfotoregistratie.
Vitesse - AJAX 2-4quote:Op zondag 24 december 2006 17:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
http://www.ajaxfotoside.net/0607uit/vitesse/vitesse.html
![]()
Ok, dat weet ik niet eens meer. Ik weet wel dat er 2 jaar op rij geen Feyenoord supporters waren, maar dat is dus alweer 2 en 3 jaar terug.quote:Op zondag 24 december 2006 17:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal, maar vorig jaar was het uitvak ondanks een boycot halfvol. Met spandoeken tegen pasfotoregistratie.
Met hoofdtribune bedoel ik de lange zijdes. Ik zit meestal op Oost. Geloof ik. Links als je in het uitvak zit.quote:Op zondag 24 december 2006 18:08 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ok, dat weet ik niet eens meer. Ik weet wel dat er 2 jaar op rij geen Feyenoord supporters waren, maar dat is dus alweer 2 en 3 jaar terug.
Maar jij zegt dus dat ze op Zuid toentertijd allemaal vrolijk meezongen "Hand in Hand" ??
Of bedoel je met de Hoofdtribune niet de tribune tegenover het uitvak, maar onder de skyboxen en bij de dug outs??
Want dat is idd West, daar mag alles, en daar zitten over het algemeen meer uit supporters dan thuis fans![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |