Via de WiKi, of heeeeel goed zoeken met Google en dan creatief zijn met wat je vindtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:25 schreef Double_B het volgende:
Ah ik zie t... Alleen met invite idd..
Hoe kom ik daaraan?
Dat zeg ik niet nee, maar ik zou dan dus echt niet met mijn blote reet voor die cam gaan zitten...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker wil je zeggen.![]()
Hmm.. vind dat op de wiki een beetje ingewikkeld...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef tcr het volgende:
[..]
Via de WiKi, of heeeeel goed zoeken met Google en dan creatief zijn met wat je vindt.
Nou nou, wel lief voor elkaar blijvenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker wil je zeggen.![]()
Nopequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:52 schreef Double_B het volgende:
[..]
Hmm.. vind dat op de wiki een beetje ingewikkeld...
Iemand die misschien zo een invite voor me heeft?
Je hebt mail :quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:52 schreef Double_B het volgende:
[..]
Hmm.. vind dat op de wiki een beetje ingewikkeld...
Iemand die misschien zo een invite voor me heeft?
Het ergste is nog wel dat je niet weet wat je zegt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet nee, maar ik zou dan dus echt niet met mijn blote reet voor die cam gaan zitten...
Edit: O ja, je mag me niet... Laat maaarrrr...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat je niet weet wat je zegt.![]()
Post je hier hoe het is geweest?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:49 schreef francoise het volgende:
[..]
[knip]
't Wordt weer tijd voor een date, eens zien of ik nog wat kan regelen voor vanavond.
Je hebt een relatie??quote:Op zondag 7 januari 2007 17:51 schreef Oksel het volgende:
WIl iemand mij uitnodigen voor paiq?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |