Beter lezen; met een schep.quote:Op zondag 24 december 2006 00:51 schreef Djep het volgende:
Al geef je een aap een gouden ring....
Ik ben trouwens wel benieuwd naar hoe je dat liedje ten uitvoer gaat brengen![]()

zal mij jeuken.quote:Op zondag 24 december 2006 00:54 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Beter lezen; met een schep.
En al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding
Maar je weet toch ook wel dat de oorspronkelijke versie van het spreekwoord sloeg op de gouden ring ipv de aap? Maar weinig mensen weten dat namelijk

Maar dat was niet de afspraak!quote:Op zondag 24 december 2006 00:56 schreef Djep het volgende:
[..]
zal mij jeuken.
En met een schep, goh, nee dat had ik niet gelezen. Maar ik zie je dan straks wel voor mijn deur staan!

Ok.quote:Op zondag 24 december 2006 00:56 schreef Djep het volgende:
[..]
zal mij jeuken.
En met een schep, goh, nee dat had ik niet gelezen. Maar ik zie je dan straks wel voor mijn deur staan!

Nee, met jou maak ik immers geen afsprakenquote:Op zondag 24 december 2006 00:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Maar dat was niet de afspraak!![]()
![]()

Je snapt toch wel dat ik niet langskom.quote:Op zondag 24 december 2006 01:00 schreef Djep het volgende:
[..]
zie je zo! Jij bent er tenminste snel. Voordat die flapdrol hier is.....dat duurt nog wel ff

nope, niks van dat alles.quote:Op zondag 24 december 2006 01:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik niet langskom.
Tenzij je veel bier hebt daar. En een lekker wijf.

Ik zou ze ook niet aanvaarden of zelfs aanvragenquote:Op zondag 24 december 2006 01:01 schreef Djep het volgende:
[..]
Nee, met jou maak ik immers geen afspraken![]()

In ONZ? Daar zou ik komen voor professioneel commentaar? Je laat me wel lachen!quote:Op zondag 24 december 2006 01:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik zou ze ook niet aanvaarden of zelfs aanvragen
Maar genoeg triest gepraat, als je profesioneel commentaar wilt over je icons;
ze zijn wel grappig, maar dan wel kleuter niveau grappig.
Meer ook niet.

Dat is toch ook de bedoeling van ONZ!quote:Op zondag 24 december 2006 01:07 schreef Djep het volgende:
[..]
In ONZ? Daar zou ik komen voor professioneel commentaar? Je laat me wel lachen!

Zeker! Bedankt!quote:Op zondag 24 december 2006 01:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling van ONZ!

quote:Op zondag 24 december 2006 02:51 schreef Ruuub het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
vind ik wel leuk enzo ja
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |