Sydney, hoogzomer, ga auto's wassen! In sexy kledij dat is, voor een extra fooiquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:23 schreef krijgde het volgende:
De situatie is ingewikkelder dan ik deed voorkomen, ik bevind mij op het moment in Sydney. Voor een bezoekje aan mijn moeder ben ik dus al gauw 700 euro kwijt, die ik dus niet heb.
Ook flessen verzamelen is een stuk minder effectief hier, het statiegeld is 5 dollarcent, wat zon 3 eurocent is...
Ja, stoer he ik zit in sydney.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:29 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe moet ik dit zien. Is dit een verkapt-kijk-mij-stoer-zijn-want-ik-zit-in-Sydney-topic? Als echt geen geld hebt, dan vraag ik me af waarom je in Sydney bent, en je kunt ook internetten, dat kost geld waarschijnlijk, dus daar heb je wel geld voor. Dan heb je niet goed gepland toen je op vakantie ging, of je kunt niet met geld omgaan.
In het geval dat je een rondreis aan het doen bent en elke dag/paar dagen dus moet werken om wat geld te hebben voor de volgende paar dagen, dan is dit dus een normale situatie waar je wel vaker in je vakantie tegen aan zult lopen (aangezien ik dan aanneem dat je niet maar 2 weken weg bent) dus dan is dit toch een 'verkapt-....' topic.
bverkoop jezelf als dek-kangeroequote:Op dinsdag 19 december 2006 14:23 schreef krijgde het volgende:
De situatie is ingewikkelder dan ik deed voorkomen, ik bevind mij op het moment in Sydney. Voor een bezoekje aan mijn moeder ben ik dus al gauw 700 euro kwijt, die ik dus niet heb.
Ook flessen verzamelen is een stuk minder effectief hier, het statiegeld is 5 dollarcent, wat zon 3 eurocent is...
KEn je toevallig ene Rob lvb ? die zit nu ook in Sydney dacht ikquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:20 schreef krijgde het volgende:
Mijn geld is op...
Nu vind ik dat op zich niet zo'n probleem, alleen blijkt nu dat voor veel essentiele dingen geld wel een vereiste is.
Allerdaagse activiteiten als een normale maaltijd nuttigen, het openbaar vervoer gebruiken en zelfs bier drinken blijken erg lastig te doen zonder de dienstverlener met een financiele bijdrage te verblijden.
Iemand een suggestie om dit probleem op te lossen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |