Heb ik allebei al.quote:
Hierquote:Op donderdag 21 december 2006 14:11 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Nou en? dan heb je ze dubbel![]()
Ik ga denk ik COD3 maar gewoon kopen bji Bol.com
ik kyk nog ff tot morgen en anders mag jy hem hebben voor 45 inclusief, (klotegevoel dat ik in 1 week tijd 15 euro weggooi)quote:Op donderdag 21 december 2006 13:28 schreef Die4iT het volgende:
als iemand hem verkoopt ik 40 ex
ik in de buurt van zwolle.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:39 schreef Die4iT het volgende:
zou mooi zijn als het vandaag nog kon verzonden worden, kheb het zondag avond nodig... waar woon je mayube kan ik het afhalen?
okequote:Op donderdag 21 december 2006 17:50 schreef Die4iT het volgende:
sorry ik trek me bod terug
vooral opzoek naar Fight Night 3 dus!! enne Dead Rising!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:16 schreef hardcorebass het volgende:
Ik heb hier table tennis, gears of war en call of duty 3,
table tennis te koop en GoW en CoD3 liever ruilen, kom maar met leuke aanbiedingen.
Table tennis is overigens wel te ruil voor fight night 3
Was jij niet op zoek naar Dead Rising?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:07 schreef Retarded het volgende:
jawel, maar alleen tegen Splinter Celll of Marvel
Is dat Marvel wat? Heb wel X- men Legends gespeeld en die vond ik wel aardig!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:07 schreef Retarded het volgende:
jawel, maar alleen tegen Splinter Celll of Marvel
Voor tomraider en geld?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:08 schreef Ipho het volgende:
CoD3 in de aanbieding.
en ik heb dead rising te ruil. Ruilen tegen SC?quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:41 schreef Retarded het volgende:
Ik ben op zoek naar Dead Rising ja.. maar ook naar CoD 3, Lego Star Wars, FEAR en Test Drive
heb dus Splinter Cell en Marvel in de aabieding!
Primaquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en ik heb dead rising te ruil. Ruilen tegen SC?
Marvel is eigenlijk X-men Legends, maar dan meer en beter. Dat vind ik tenmniste en de meeste reviews ookquote:Op donderdag 21 december 2006 22:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is dat Marvel wat? Heb wel X- men Legends gespeeld en die vond ik wel aardig!
Aquil ik haak ff af...december is me al te duur sorry manquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat bedrag heb ik op staan op XBW, voor 37,50 is die wel voor je PM me in dat geval even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |