Whahaha..als reactie op het klagen jahquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:48 schreef Jesse- het volgende:
stelletje huilies
Ik hoop dat de Arriva als reactie het perron van Joris schrapt.
Er staan er tenslotte 4 (!) in dat gehucht van hem
Het ligt inderdaad ook aan de nieuwe dienstregeling!quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:32 schreef Ewaldus het volgende:
Hoezo vallen er mensen flauw in de trein?
Veel van de problemen van jou zijn trouwens alleen met die nieuwe blitse trein.. Wadloper tussen Leeuwarden en Groningen heeft die kut problemen niet ..
wat bizar.. moet je wachten tot het zomer isquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad ook aan de nieuwe dienstregeling!
Omdat er teveel mensen in de trein zitten en er geen raampjes in de nieuwe trein zitten die open kunnen, hierdoor is er dus sprake van een zuurstoftekort.
Bij mij zit ook een Joris in de klasquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:25 schreef moryana het volgende:
GRONINGEN - De website balenvanarriva.com is een groot succes.
In een paar dagen tijd hebben al een paar honderd mensen geklaagd over de service en de dienstregeling van het vervoersbedrijf. De site is een initiatief van havo-scholier Joris Drenth uit Hoogezand.
Een woordvoerder van Arriva zegt begrip te hebben voor de klachten van de reizigers. Desondanks hoopt het bedrijf dat de klachten snel minder worden, nu er tijdens de spits extra treinen zijn ingezet.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=62512
althans daar leid die link van TS mij naartoe..quote:GRONINGEN - De 29-jarige inwoner van Hoogezand, die eind vorig jaar een 38-jarige automonteur doodschoot in de Groningse Nieuwstad, moet 15 jaar de cel in.
De mannen hadden ruzie over geld. Volgens de rechtbank was de Hoogezandster volledig toerekeningsvatbaar op het moment dat hij de moord pleegde. De veroordeelde moet ook een schadevergoeding van 20.000 euro betalen aan de nabestaanden. De straf is gelijk aan de straf die het Openbaar Ministerie eerder had geëist.
Met aftrek van het voorarrest en eenderde van de straf, zal de man zo'n 10 jaar daadwerkelijk uitzitten. Het komt overigens niet vaak voor dat een celstraf van zo lange duur wordt opgelegd.
Er zit wel degelijk airco in.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:07 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
wat bizar.. moet je wachten tot het zomer ishebben ze geen airco oid ? of is die niet sterk genoeg..
Joris zn auto was kapot, en moest toen met de trein. Toen werd ie zo boos van het OV, dat ie zn monteur dood schoot?quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:20 schreef gias het volgende:
een automonteur doodschieten? hoe gaat dat helpen dan?
[..]
althans daar leid die link van TS mij naartoe..
Die staat denk ik niet aan..quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:07 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
wat bizar.. moet je wachten tot het zomer ishebben ze geen airco oid ? of is die niet sterk genoeg..
Ik zou toch wel graag Arriva in de titel terug zien!quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Arriva is tof, Joris moet maar snel de band van zn fiets plakken, dan kan hij zichzelf weer redden.
TT veranderd naar een ofzoiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |