abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44562117
Reis je met Arriva en ben je ook klaar met de vertragingen van de afgelopen weken?

Doe dan mee aan het initiatief van Joris Drenth uit Hoogezand, voor meer informatie zie de volgende link van RTV-Noord:

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=62487

Kom in actie tegen alle vertragingen, treinen die niet gaan en overvolle treinen etc!
pi_44562138
In de randstad is het openbaar vervoer stukken beter
pi_44562207
Zou de titel veranderd kunnen worden in 'Reizen met Arriva en vertragingen' of zoiets, dan zie je het wel in de AT..
pi_44562468
Die spurt is echt vreselijk, ze hadden zaterdag en zondag ook maar twee wagons. Gelukkig zaten deze niet tjokvol, maar zitten kon niet meer.

2 vriendinnen van mij die door de weeks altijd met de trein van even over 7 gaan, zijn beide al bijna 2 keer flauwgevallen, omdat de trein zo vol zat dat ze bijna niet meer konden ademhalen. En er is zelfs al 2 keer een ambulance gebeld om dat iemand bewusteloos is geraakt.

Er zit ook een plankje in de trein die automatisch naar buiten gaat als de deuren opengaan, lekker handig voor de rolstoelgebruikers onder ons. Zou je zeggen maar als de trein te vol zit, zakt ie een stukje naar beneden waardoor het plankje tussen trein en perron vast komt te zitten en de trein dus niet meer verder KAN rijden!!!!!

De machinisten kunnen er niets aandoen, arriva moet gewoon meer treinen inzetten, en mijn vriendinnen en ik hebben ook het gevoel alsof de spurt langzamer rijdt dan de oude gele treinen.
pi_44562583
Nou moryana, zet je handtekening op de site!

Zelf zijn me de volgende dingen opgevallen:
* Constant vertraging
* Of er komt helemaal geen trein
* Geen goede berichtgeving (geen omroep op het station als er vertraging is!)
* Slechte software in de trein (bandjes worden verkeerd gestart etc)
* Te weinig plaatsen in de trein
* Die plankjes schuiven niet goed in/uit, hierdoor is de trein niet rolstoelvriendelijk, maar hierdoor blijft de trein ook stilstaan omdat die vast zit
* Deuren die niet meer open of dicht kunnen.. erg vervelend als je in de trein zit en je wilt eruit!
* Mensen vallen inderdaad vaak flauw, gisterenochtend ook weer in de trein van 9 uur uit Winschoten
* Zit je in Groningen in de trein moet je plots zonder dat er berichtgeving over is naar spoor 6B omdat daar over 2 minuten de trein vertrekt, als je te laat bent met het rennen van spoor 1B naar 6B heb je pech

Dit moet niet kunnen en hier moet wat aan gedaan worden!
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:38:26 #6
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_44562624
Huillies
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
pi_44562670
ik heb mijn handtekening idd al gezet, ik heb er niet zoveel last van want ik hoef niet vaak naar groningen. Maar als je heen moet wil je ook wel op tijd vertrekken.
pi_44562745
Autooooooooooooooooooooooo Kvind dat mooi he...Die mensen te schelden op de trein Ik zie het al voor me. Te rennen over de perrons met knalrooie hoofdjes om op tijd te komen bij de trein
Wiesdebaas ..
pi_44562863
stelletje huilies
Ik hoop dat de Arriva als reactie het perron van Joris schrapt.
Er staan er tenslotte 4 (!) in dat gehucht van hem

[ Bericht 54% gewijzigd door Jesse- op 19-12-2006 10:53:45 ]
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
pi_44563052
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:48 schreef Jesse- het volgende:
stelletje huilies
Ik hoop dat de Arriva als reactie het perron van Joris schrapt.
Er staan er tenslotte 4 (!) in dat gehucht van hem
Whahaha..als reactie op het klagen jah Dan is Joris helemaal de man
Wiesdebaas ..
pi_44567825
Je kan natuurlijk ook gewoon niet reageren als je er niks mee te maken hebt
  dinsdag 19 december 2006 @ 14:32:34 #12
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_44569061
Hoezo vallen er mensen flauw in de trein?

Veel van de problemen van jou zijn trouwens alleen met die nieuwe blitse trein.. Wadloper tussen Leeuwarden en Groningen heeft die kut problemen niet ..
niets
pi_44569138
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:32 schreef Ewaldus het volgende:
Hoezo vallen er mensen flauw in de trein?

Veel van de problemen van jou zijn trouwens alleen met die nieuwe blitse trein.. Wadloper tussen Leeuwarden en Groningen heeft die kut problemen niet ..
Het ligt inderdaad ook aan de nieuwe dienstregeling!

Omdat er teveel mensen in de trein zitten en er geen raampjes in de nieuwe trein zitten die open kunnen, hierdoor is er dus sprake van een zuurstoftekort.
  dinsdag 19 december 2006 @ 15:07:43 #14
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_44570019
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Het ligt inderdaad ook aan de nieuwe dienstregeling!

Omdat er teveel mensen in de trein zitten en er geen raampjes in de nieuwe trein zitten die open kunnen, hierdoor is er dus sprake van een zuurstoftekort.
wat bizar.. moet je wachten tot het zomer is hebben ze geen airco oid ? of is die niet sterk genoeg..
niets
pi_44570489
GRONINGEN - De website balenvanarriva.com is een groot succes.

In een paar dagen tijd hebben al een paar honderd mensen geklaagd over de service en de dienstregeling van het vervoersbedrijf. De site is een initiatief van havo-scholier Joris Drenth uit Hoogezand.

Een woordvoerder van Arriva zegt begrip te hebben voor de klachten van de reizigers. Desondanks hoopt het bedrijf dat de klachten snel minder worden, nu er tijdens de spits extra treinen zijn ingezet.

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=62512
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:03:38 #16
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_44573335
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:25 schreef moryana het volgende:
GRONINGEN - De website balenvanarriva.com is een groot succes.

In een paar dagen tijd hebben al een paar honderd mensen geklaagd over de service en de dienstregeling van het vervoersbedrijf. De site is een initiatief van havo-scholier Joris Drenth uit Hoogezand.

Een woordvoerder van Arriva zegt begrip te hebben voor de klachten van de reizigers. Desondanks hoopt het bedrijf dat de klachten snel minder worden, nu er tijdens de spits extra treinen zijn ingezet.

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=62512
Bij mij zit ook een Joris in de klas

edit: HAAHAHAHAH dat ís de Joris uit mijn klas
niets
pi_44573781
Arriva is tof, Joris moet maar snel de band van zn fiets plakken, dan kan hij zichzelf weer redden.

TT veranderd naar een ofzoiets.
pi_44574482
De klachten moeten niet ingediend worden bij Arriva of Veolia maar bij diegenen die de genius achter de gedwongen privatisering en aanbesteding zijn, personen als Bolkestein en Smit-Kroes.
pi_44575649
een automonteur doodschieten? hoe gaat dat helpen dan?
quote:
GRONINGEN - De 29-jarige inwoner van Hoogezand, die eind vorig jaar een 38-jarige automonteur doodschoot in de Groningse Nieuwstad, moet 15 jaar de cel in.

De mannen hadden ruzie over geld. Volgens de rechtbank was de Hoogezandster volledig toerekeningsvatbaar op het moment dat hij de moord pleegde. De veroordeelde moet ook een schadevergoeding van 20.000 euro betalen aan de nabestaanden. De straf is gelijk aan de straf die het Openbaar Ministerie eerder had geëist.

Met aftrek van het voorarrest en eenderde van de straf, zal de man zo'n 10 jaar daadwerkelijk uitzitten. Het komt overigens niet vaak voor dat een celstraf van zo lange duur wordt opgelegd.
althans daar leid die link van TS mij naartoe..
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 december 2006 @ 18:27:14 #20
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_44575842
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:07 schreef Ewaldus het volgende:

[..]

wat bizar.. moet je wachten tot het zomer is hebben ze geen airco oid ? of is die niet sterk genoeg..
Er zit wel degelijk airco in.

Ikzelf zit meer met de treintijden die zodanig veranderd zijn dat ze niet meer op de bussen aansluiten. Dat gaat om een Arrivatrein en een xx bus.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_44575861
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:20 schreef gias het volgende:
een automonteur doodschieten? hoe gaat dat helpen dan?
[..]

althans daar leid die link van TS mij naartoe..
Joris zn auto was kapot, en moest toen met de trein. Toen werd ie zo boos van het OV, dat ie zn monteur dood schoot?
pi_44576452
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:07 schreef Ewaldus het volgende:

[..]

Die staat denk ik niet aan..
Zelf heb ik er niet zo'n last van, van de benauwdheid.. maar sommige mensen wel, helaas!
pi_44576627
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Arriva is tof, Joris moet maar snel de band van zn fiets plakken, dan kan hij zichzelf weer redden.

TT veranderd naar een ofzoiets.
Ik zou toch wel graag Arriva in de titel terug zien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')