Nou geen blond..quote:Op woensdag 20 december 2006 10:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe noem je je jouw haarkleur dan?
Rossig?
Rooie, rooie, rooie, rooiequote:Op woensdag 20 december 2006 10:35 schreef -SL- het volgende:
[..]
Nou geen blond..
Vroeger werd ik vaak uitgemaakt voor ROOIE (), maar rood is ook niet de kleur die mijn haar heeft
quote:
* yvonne bant Trigaltiquote:
Jij mag het zeggen, dan bats ik je dochter welquote:
Mooi, dan hoeven we alleen jou nog op te lossen!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
* yvonne bant Trigalti
Ook weer opgelost
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:48 schreef -SL- het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen, dan bats ik je dochter wel
Ja haalt de woorden uit mijn mondquote:Op woensdag 20 december 2006 10:54 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Wat een schaamteloos topic. We weten allemaal de Yvonne als de zon is..
- immer groeiend
- bij vlagen zeer heet
- invloed op de hele wereld
en last but not least
- enorm kanker verwekkend
jepquote:Op woensdag 20 december 2006 11:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is dit nog steeds het goedemorgen topic van gisteren?
Jij was een dag te vroeg heur!quote:
Dat zou ik pas een pijnlijke bash vinden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:58 schreef Dirktator het volgende:
Yvonne is zooo lelijk, dat wanneer iemand zou zeggen dat ze de moeder van Maikuuul was, iedereen het zou geloven!
Goedenmorgen D:quote:Op woensdag 20 december 2006 11:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is dit nog steeds het goedemorgen topic van gisteren?
Billekoek!quote:
Idd, maar we verschuiven het gewoon naar elke dag, ofzo?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:03 schreef martinlutherking het volgende:
Godverdomme. Te laat.
Ja! behalve 19 decemberquote:Op woensdag 20 december 2006 15:07 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Idd, maar we verschuiven het gewoon naar elke dag, ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |