quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:59 schreef KopieerMachine het volgende:
NightSpIrItzei s alvast banaanvragen aan het doen
Wiequote:Op dinsdag 19 december 2006 10:00 schreef Stranger het volgende:
Is dit direct gecorreleerd met de verjaardag van Golfer?
Was je Brechtje maar hequote:Op dinsdag 19 december 2006 10:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben Brechtje of mr orange helemaal niet.![]()
en blondquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:27 schreef du_ke het volgende:
Ach waarom nog moeite doen? Korzakoff, die is toch zo alles weer vergeten.
Ik zeg al de hele tijd dat het niet klopt, ik heb me vergist. Het is vandaag internationale "Blij dat ik snij-dag" voor gothic wanabees...quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:59 schreef boem-dikkie het volgende:is daar een speciale dag voor? Ik dacht dat het Yvonne Bash jaar was dit jaar daarom doe ik steeds zo onaardig
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:07 schreef Dirktator het volgende:
Yvonne en Iteejer zijn zooooo lelijk, dat er een mooie dochter genaamd Brechtje uit is gekomen. Immers, min en min maakt plus!
True, truequote:Op dinsdag 19 december 2006 11:07 schreef Dirktator het volgende:
Yvonne en Iteejer zijn zooooo lelijk, dat er een mooie dochter genaamd Brechtje uit is gekomen. Immers, min en min maakt plus!
Kijk, dit zijn de genialere bashesquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:05 schreef Dirktator het volgende:
Of in de categorie "Yvonne is zo...":
Yvonne is zoooo lelijk, dat Van Nelle - met Yvonne als grootste klant - er niet over twijfelt haar foto op een pakje te zetten met eronder: "Roken is dodelijk".
You know me so well,quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:10 schreef jogy het volgende:
Ik denk dat je huid zodanig dik is van het FOK!ken dat men je eigenlijk gewoon niet meer kan raken, yvonne. Volgens mij kunnen ze zelfs proberen om je fysiek in de fik te steken en dan nog lach je ze uit en sla je ze dood met je rechtertiet.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:10 schreef jogy het volgende:
Ik denk dat je huid zodanig dik is van het FOK!ken dat men je eigenlijk gewoon niet meer kan raken, yvonne. Volgens mij kunnen ze zelfs proberen om je fysiek in de fik te steken en dan nog lach je ze uit en sla je ze dood met je rechtertiet.
En waar denk je dat de Dikke Bertha vandaan komt?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:16 schreef Dirktator het volgende:
Zonder jou was er geen loopgravenoorlog geweest in de Eerste Wereldoorlog: de soldaten konden er niet door vanwege jouw papzakkerig lijf incluis hangmemmen!
Is dat leuk?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:16 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Kun je ook jezelf bashen, Yvonne?
Sorry ik kom alleen na klitorale stimulatie klaarquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:30 schreef BasEnAad het volgende:
Yvonne is zo'n gore aandachtshoer dat ze zelfs een topic opent om haar te bashen, slechte publiciteit is ook publiciteit, terwijl ze met de vinger in de kut klaarkomt op haatreacties van baggerende pubers.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |