hoe? oefenen en oefenen?quote:Op maandag 18 december 2006 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ach sommige mensen willen vast oefenen voor Het Groot Dictee der Nederlandse Taal en oefenen alvast![]()
mooi! dat hebben we gezienquote:Op maandag 18 december 2006 22:43 schreef avonne het volgende:
okeeeej, bart heeft dus wel eens een Invalidenbord weggehaald omdat hij geen parkeerplaats wilde gaan zoeken. Met zijn dronken kop.
Dus 1. Hij wordt dronken
2. Hij zit dronken achter het stuur
3. Bordje mollen.
"het is mij zo vaak overkomen (dronken wangedrag) dat ik me er niet meer druk over ga maken"
Hoofdletters aan het begin van een zin leest echt veel prettigerquote:
ja scanman, zekerquote:Op maandag 18 december 2006 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoofdletters aan het begin van een zin leest echt veel prettiger
Maar, hij wil niet met een ondergekotste wasbak van Huub geassocieerd worden...quote:Op maandag 18 december 2006 22:43 schreef avonne het volgende:
okeeeej, bart heeft dus wel eens een Invalidenbord weggehaald omdat hij geen parkeerplaats wilde gaan zoeken. Met zijn dronken kop.
Dus 1. Hij wordt dronken
2. Hij zit dronken achter het stuur
3. Bordje mollen.
"het is mij zo vaak overkomen (dronken wangedrag) dat ik me er niet meer druk over ga maken"
goeie vraag hoor! jammer dat je deze vraag niet stelt, omdat je geinteresseerd bent in het antwoordquote:Op maandag 18 december 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Waarom lullen ze toch zo ontzettend veel over het spel? Wat boeit dat nou?? Ik snap echt niet waar ze zich nu al zo druk om maken. Nu speelt Nena weer een spel, volgens Nathanael. Het komt niet echt in ze op dat Nena misschien wel gewoon zo is.
Een retorische vraag inderdaad.quote:Op maandag 18 december 2006 22:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
goeie vraag hoor! jammer dat je deze vraag niet stelt, omdat je geinteresseerd bent in het antwoord
ik denk dat Bart flink is gegrepen door paranoia.
De komma is verwarrend en overbodig!quote:Op maandag 18 december 2006 22:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
goeie vraag hoor! jammer dat je deze vraag niet stelt, omdat je geinteresseerd bent in het antwoord
ik denk dat Bart flink is gegrepen door paranoia.
Hee mierenneuker als je even had gewacht had je kunnen zien dat ik mijn zin gecorrigeerd had en had jij vannacht geen slapeloze nacht hoeven hebbenquote:
ok, er komt een bocht aan, laten we even terugschakelen. (hoefen)quote:Op maandag 18 december 2006 23:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hee mierenneuker als je even had gewacht had je kunnen zien dat ik mijn zin gecorrigeerd had en had jij vannacht geen slapeloze nacht hoeven hebben![]()
De brief van haar moeder heeft haar weer doen veranderen.quote:Op maandag 18 december 2006 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Wat gaat Nena, die vandaag weer een paar keer heeft aangegeven niets in Brian te zien, nu weer doen?
Ja ze heeft ahw groen licht gekregen...quote:Op maandag 18 december 2006 23:09 schreef bosb het volgende:
[..]
De brief van haar moeder heeft haar weer doen veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |